Otje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Nou mijn stemming is alleen maar erger gewordenMn solo is vooralsnog solo, maar andere danseres wil ook, en dan samen extra oefenen daarvoor ofzo terwijl zij nooit kan. Tweede is dat ik verontwaardigd ben over het volgendeIk heb een eigen chorografie bedacht op Marco Polo, de muziek opgestuurd naar de juf omdat ik enthousiast was daarover, en nu ging zij er de cool down op doen ????Verwarrend voor mij om daar nu anders op te dansen, en een beetje flauw eigenlijk wel. Muziek genoeg om de cool down op te doen toch, moet dat nu persee op mijn choreografie ????Ze heeft gewoon mijn muziek gejat....Wat nou als ze dat volgende week weer doet ? Dan moet ik er wat van zeggen ? Krijgen we dat euvel weer. Helemaal geen zin in. BahDus mijn stemming is niet ok. Nou, eerst maar chillen dan. Alles laten bezinken ofzo. Voor het eerst dat ik niet blij uit dansen kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Ok dit moet echt even op een rij anders loopt mn hoofd overMogelijkheden:-Ik zeg niets, laat het los en zoek zelf een ander muziekje op voor een choreografie. Muziek genoeg. Die muziek hou ik dan voor mezelf-Ik probeer het toch te combineren, mn eigen choreo en dan tijdens de cool down laten merken dat het verwarrend is voor mij-Ik zeg er wat van de volgende keer als ze de muziek opzet, zoiets als: dit is echt lastig voor mij nu-Ik zeg er van te voren iets van via de mail ofzoZoals het er nu voor staat kies ik voor optie 2 en 3En misschien als ik haar nog spreek via de mail over iets anders kan ik misschien vriendelijk (!) aangeven dat het verwarrend was voor mij omdat mn choreografie nog in ontwikkeling is ofzo blala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Ja erg vervelend, zou zeggen dat ze dat toch zelf wel snapt.....grmbl grmblNou jaBlij dat ik het hier even kan ventileren, anders blijft het zo in mn koppie spoken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Ja of het was juist weer lief bedoeld, dat ze me hiermee wilde helpen. Ze zei het wel, van ow dit is voor jou natuurlijk verwarrend..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Hoi, daar ben ik ook weer. Net thuis van werk.Woman, rustig proberen te blijven en even laten bezinken. Misschien dat je er dan iets anders tegenaankijkt en de juiste beslissing kunt nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Goeienavond saam,Woman, optie 4 op een rustig moment,gewoon eerlijk bij jezelf blijvenen proberen er niets achter te zoekenlaat haar geweten dan maar spreken voor zichzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 WomanIk mis nog het begin van je stemmingsverandering:de andere danseres, je solo die geen solo dreigt te gaan worden..En punt 2: je hebt de muziek opgestuurd naar de juf.Was het haar bekend dat het jouw muziek was met een eigen choreo?Zo niet dan valt haar niet veel te verwijten, zowel dan zou ik daar zeker op terugkomen en liefst in direct gesprekof anders via de mailIk kies voor 4maar optie 1 vind ik eigenlijk ook niet verkeerd, laat het gaanvooral als er geen bewuste opzet is geweest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Hey Sjakie alles ok! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 quote: Originally posted by: womanJa of het was juist weer lief bedoeld, dat ze me hiermee wilde helpen. Ze zei het wel, van ow dit is voor jou natuurlijk verwarrend..... Hm dit geeft te denkenHier is geen sprake lijkt het van een 98e percentiel..(zie Wing 20;30) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Alf, ja die solo dat vind ik nog niet zo heel erg....Maar vind het wel leuk als Marco Polo echt mijn choreo blijft, en ze is op de hoogte, dus het is bij haar bekend dat ik hier flink mee bezig ben geweest.....Inderdaad, vriendelijk aangeven dat dit voor mij verwarrend is is een beste optie. En dan meteen doen. Zonder verwijt hoeft het geen probleem te worden, toch .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Ok ik laat het even los, de ergste frustratie is er nu uitDank voor het luisteren en meedenken xxIk ga nu even chillen, kom zo nog terug xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Hoi Nina, Ja alles goed. Hele week lekker gewerkt. Morgen maar tot 18.00 werken want dan heb ik een bruiloft............ Hopen dat ik sterk genoeg ben. Nu ga ik met de hond er uit en lekker slapen.Allemaal nog een fijne avond, welterusten!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 hallo allemaal, daar was ik weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Hoe later op de avond...Hallo Wittenogmaals Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Ik ga ook bijna slapen!Heb lang met Lady T. gebeld, ze meent het echt en is echt van plan om het deze keer goed te doen!Ze durft nog niet alles vertellen hier maar leest mee en heeft steun aan jullie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Hoi is Bolletje er nog???Ik heb je antwoord gegeven hoor op je pbtjeZal een stukje van mn antwoord hier zetten, voor de duidelijkheid, van onze andere lezers: Heee lieve Bol.Ja ik heb je verkeerd begrepen.Zie je wel dat het goed is dat ik gegaan ben.Daar krijgen we anders alleen maar narigheid van.Dat is dus het nadeel van chat.... Soms kan ik dan niet goed zeggen wat ik bedoel.De rest is voor ons prive...Dat kwam ook door een eerder gesprek tussen ons.AAAAHHHH soms haat ik chat, als ik t niet goed onder woorden krijg.Maar aan de andere kant hou ik net zo hard van deze chat, omdat we hier zoveel kwijt kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 En Alf, de stofzuiger nog aangeraakt???Of ben je gered door de Pfaffs?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 WitteGoede actie en leuk dat je nog iets terugkoppeltBen je ook zo iemand die iets kan zeggen in een gesprek en dan later denkthad ik het maar anders gezegd of ik had dit of dat ook moeten zeggen of duidelijker moeten uitleggen of...Ik welvaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Jaaaa,ben gered door de Pf...sen nog een paar excuses..maar het blijft dan mogelijk tot morgen liggen Hé uitstellen waar ken ik dat ook weer van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Uitstellen??? Wat is dat:devil: Slaap wel allen, hoogste tijd om op te slomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Ik heb een vraagje in het algemeen:Herkent iemand hier het geval dat als je diep geraakt wordt door een stukje van een andere lezerDat je dan niet goed uit je woorden kan komen???Bam bam die schreef: Zeggen hoe je iets ervaart, voelt, ziet en erbij verteld hoe jij de dingen hebt aangepakt is delen en dus helen. Lijkt me. Maar op zo een moment kan ik dat dan echt niet.dat wil ik dan wel maar t gaat niet. Ook niet in real live trouwens hoor...Dit is echt iets van mij.Maar ben zo benieuwd of andere van hier dit ook bij zichzelf herkennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Alf, dat over die gesprekken herken ik. Weet je, in een vlgd gesprek probeer ik het dan wel te doen. Lukt 100x niet maar soms ook wel. Isse leuk. Go Alf, go. Je bent super bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Wing Heb je bericht nog gelezenJe omgeving positief benaderen als jeje rot voelt is geen sinecure..en het moet, als het even kan,ook nog welgemeend zijn lijkt meMaar zeker dan verandert er watdit vraagt training, absoluutJe laatste strofedoet me deugdL'entêté Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Witte, herken ik. Lijkt me toch ook prima om te zeggen dat je diep geraakt bent en nog geen woorden hebt? Of is dat geen antwoord op je vraag? Lees er morgen meer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Hoi Alf,Was Jean Marie een beetje cool?Hier zijn er heeldere fraude toestanden rond programma!Ze hebben het even stop gezet!Gelukkig voel je je al een beetje beter!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden