BamBam Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Alf, fake is t'll u make it. Practice, practice, practice. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Truste Bamga je voorbeeld volgenals Witte me loslaatwordt het toch nog voor 12- en Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Hoi Witte,ja ik herken dat wel.Soms klap ik er zelfs op dicht omdat ik eigenlijk vind dat wel te moeten kunnen.Als ik er rustig voor ga zitten, kan ik het vaak wel schrijven,en daarna soms ook over praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Eigen verantwoordelijkheid Alf!!!! Hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 ik neem dr wel van je overvoor een zacht prijsje Alf:Dkun jij je schoonheidsslaapje doenwant slaap is ook oh zo belangrijkvoor je stemmingen, zoals je vast wel weet,welterusten vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Ja dat is het wel Bam bam. Thnx voor je antwoord.Haha ik ga je niet vasthouden hoor Alf.We moeten allemaal op onszelf letten hier!!Ga lekker je bed in.Ik hoop dat je een beetje slapen kunt, want het was een zware dag voor je.(op het stofzuigen na dan he;) )Ja Jane,dat is het ook een soort van dichtklappen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 BB ook nog niet weg?Waar ken ik dat nou weer van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Tja waar zouden we dat nou van herkennen he dat uitstellen haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 In dat gevalga ik nu acuut stoppen B.ik moet daar vooreven wat overwinnenmaar dat lukt.Ook kleine overwinningen zijn overwinningenEn Jane, succes met 'rEn VMJean Marie en alcoholgerelateerd, pffffOf die Bompa!!Truste allentot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Vooral Bompa Alf!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 haha is t echt zooo erg met me dat er gewoon onderhandeld wordt met een zacht prijsje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Beschouw het maar als een kompliment Witje,En Alf:heart: laat je dromen nu maar ff voor je werken,welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Welterusten dubbel-dubbelyooWing en Witte dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Jij ook weltrusten Jane.Ik ga ook afsluitenWing ook weltrusten voor straks.Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Woman, ik zou ook gaan voor optie 4de grootste valkuil is vaak dat wij voor een ander gaan bedenken waarom ze iets doen of niet doenbeter is gewoon te checken en aan te geven dat jij het niet prettig vindLastig als een juf zo van haar voetstuk valt en ja dat herken ik wel hoor Witteik ben vaak ook een secundaire reageerder (die term bestaat echt) ik kan heel impulsief reageren maar vaak denk ik er na een kwartier weer anders over als ik even nagedacht hebIk heb ook een tijd een briefje bij mijn telefoon gehangen met:'ik wil daar nog even over nadenken, ik kom er nog op terug.'Bij emoties kan ik helemaal heftig reageren vanuit boosheid of teleurstelling dus probeer ik ook eerst een stapje terug te doeneven afstand nemen, even nadenken, is mijn boosheid reëel of raakt het aan iets anderswat wil ik er mee en hoe kan ik dat aanpakken.en hoe zorg ik daarbij het beste voor mezelfDat is voor mij het grote voordeel van internetIk kan hier wijs en rustig overkomen maar in RL is dat echt wel eens anders hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Ja nu is het wat gezakt. Niet zo'n erge big deal meer. Waarschijnlijk heeft ze gewoon enthousiast dat nummer opgezet zonder bedoelingen. Ik heb het haar gestuurd, ze vindt het mooi. Maar wat is er dan wel aan de hand waardoor ik zo van de rel ben....4 februari dus. D-dayMisschien laat ik het wel overwaaien. Geen herdenking. Zelf een kaarsje branden. Geen gedoe en savonds lekker dansen. In de naam van mn vader. Denk dat hij dat erg ok vindt Pfoei het valt allemaal niet mee, hatsikidee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Straks nog even mn kostuum op een pop spelden. Mn gouden kostuum. Net een harnas, helemaal vol met belletjes en kraaltjes. Donderdag nemen we allemaal kleding mee wat we aan willen. Dat is altijd leuk. Verkleedpartijtje Even weer een gewichtje aan het positieve gaan hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Even de hond een rondje, sinds een paar dagen loopt de poespoes ook mee snachts. Het hele blokkie om. Zowie vindt het geweldig gezellig. Ik ook Kom zo nog even gedag zeggen, wordt wel weer een latertje vanavond. Geeft niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Woman:heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Hoi Ladytinne,Ik wordt sinds gisteren in mijn eigen huis gestoord( Resultaat is goed) door een schilder. Ben ook gaan drinken heel relaxt maar kon het niet laten. Kan niet tegen onrust.Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Verkeerde draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden