AlbertRemmo Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Goede morgen allemaal,Mooie overdenkingen Dar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Ha, Goedemorgen Dar.Was nog ff aan t lezen wat er gisteravond nog gezegd was. Vandaag doe ik weer mee. Zal niet zo veelvuldig als gisteren zijn want ik heb de komende tijd de hele dag schilders in huis.Was echt nodig. Misschien een nieuwe start. Een schoon lichaam een schoon huis.... Wie zal t zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
David Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Goedemorgen allen,Iedereen weer een heel leuke, nuchtere dag gewenst.Voor mij dag 11.Vele groeten, David. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 De anderen natuurlijk ook goedenmorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Nu ga ik doneren aan postgiro 555. Voelt goed om anderen te helpen al is het niet veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Goedemorgen allen!Ik had een heel verhaal geschreven over de enquete en zo, en bedacht me aan het eind dat het eigenlijk niet zo relavant was.Grappig is dat, je schrijft een heel stuk en dan lees je het na en denk je ach nee, dat is niet zo belangrijk.Laat ik jullie allen maar een fijne dag wensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 O ja nog even over Haïti.Ik heb toch ïets wat me weerhoudt om te doneren,en dat vind ik rot.Ik gun die arme, arme mensen daar, die liggen te creperen,echt een donatie, maar hoe weet ik nou zeker of die donatie,of zeg maar mijn doosje met antibiotica, niet in een vliegtuigterechtkomt dat, net zoals andere vliegtuigen, al drie keerheeft geprobeerd te landen op dat vliegveld, maar dat hetniet lukte door de organisatorische rotzooi daar. De Amerikanen schijnen de macht min of meer te hebbenovergenomen, op zich is daar (tijdelijk) niets op tegen,als ze orde scheppen en de bestaande regering respecteren,maar een vliegtuig uit Miami met tonnen hulpgoederen is aldrie keer onverrichter zake teruggekeerd naar Miami.Moet je dan aan de Kerken geven, hebben die wél ingangenom bij de mensen te komen?Ik krijg hier geen prettig gevoel van en het weerhoudt meook van een gift (tot nu toe). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Mooi verhaal Dar, leuk begin voor een draadje.Houtje, vlgs mij ben jij op de goede weg:DHeb een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Een hele goedemorgen allemaal.Dar wat een super begin van deze dag.waar haal je het vandaan zo vroeg op de ochtend, maar het is helemaal waar wat je schrijft. Sluit mij daar dan ook graag bij aan Ga nu snel douchen , ga vandaag winkelen met mijn vriendin . Super.Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Goeie morgen Kanjers.Dar. Mooi stuk dat je geschreven heb. Vooral het gedeelde van Boeddha. Die spreken mij altijd erg aan.Ik probeer er dan ook zoveel mogelijk naar te leven.Desi. Ook ik wil geld doneren. Moet dat dan gestuurd worden naar giro 555? Hoeft daar geen adres of plaatsnaam bij? Ja en dan maar hopen dat het op z'n plaats komt. Nou ja dat is voor mij ook niet zo heel belangrijk. Het gaat mij om het gebaar.Moghu Ap. Weer aan het werk?David heel knap al 11 dagen. Ga zo door.Isaatje lekker vis eten uit scheveningen? Lekker gaan lopen met moeders. Lijkt me heerlijk de geur van de zee en de vis. mmm Liep met mijn vader ook altijd op de haven. Boten bekijken.Goeie morgen Houtje.Hey Sanne hoe is het met je? Gaat het nog? Lukt het een beetje om droog te blijven?Hey Bambam hoe is het met je? Hoe gaat het met Marjo? Is het al weer een beetje beter met haar?hay Tas. Alles goed met je? Ook nog een heel gelukkig nieuwjaar meis. Het is nooit te laat om iemand iets goeds toe te wensen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 goedemorgen allemaal!!ben ik te laat om iedereen een goed nieuw jaar te wensen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Nee hoor Tas. Dank je wel en voor jou ook alle goeds. Fijn je weer te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Goeiemorgen allemaal,hee Tas, voor jou ook nog de allerbeste wensen meis,hoop dat alles goed is met je?Zooooo lang geleden al weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 schijnbaar ben ik dus echt te laat!ik bemerk dat er niet alleen bij mij veel is gebeurd maar ook hier op het forum.mmmm, even rustig bekijken wat er hier allemaal aan het handje is.voor de mensen die vandaag een hele drukke dag hebben............ geniet ervanvoor de mensen die vandaag het rustig hebben......geniet er ook lekker vanspreek iedereen later weer!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 ha morge bambam en jane,hier gaat het gelukkig goed hoor!met mij persoonlijk dan alleen ik zit in een storm van allemaal kleine dingetjeszo ben ik pas weer sinds gisteren online en heb ik weer telefoon.bah wat raak je geisoleerd als je geen computer en telefoon meer hebt.maar wat is er hier allemaal gebeurd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Zo kun je het ook zien. Maar ik doe een poging. Alles is welkom. Misschien heeft dat te maken met het schuldgevoel wat ik heb over wat ik met mijn drankgebruik heb aangericht. Dus een goedmakertje op kleine schaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Niet te veel over malen desi, gewoon je hart volgen en er niet meteen (negatieve) gevolgtrekkingen uit filteren meis. Alles is welkom, die houden we erin. En niks doen geeft ook echt geen bevrediging.Tas, te veel om op te schrijven.Fijn daty je weer online kunt, ik ben ooit 5 weken van de lijn af geweest en vond het een ramp, en toen was ik hier nog niet, dus nu zou het aanleiding zijn iets te lenen van iemand, maar ja dan moet de provider wel werken he.Is de bieb geen optie geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Desi hoef je er geen stad bij te vermelden? Is het gewoon giro 555?Goeie morgen Jane:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Dar, ik heb de mededeling gelezen. Conclusie: ik zit hier dus tussen een stel ouwe vrouwen...Een mooie dag voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Francois,Niet helemaal hoor. Ben 43 en een jongetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Nee Bol, giro 555 is genoeg.Hoeft geen naam of plaats bij.Het is het nummer van de Samenwerkende Hulp Organisaties, die al jaren hun krachten gebundeldhebben voor dit soort rampen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Lief Houtje, Bedankt voor je antwoord. Ja ik kan me jouw bedenking wel goed voorstellen hoor. Denk ook dat het heel belangrijk is als je aan de mensen denkt en mee leeft.Hoe is het verder met jou? Gaat het nog goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Veel plezier Isaatje. En doe de groeten aan Scheveningen van mij:present:Gaat het met je been al weer wat beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Nou ik ga maar weer eens naar de kabouter.Loop er aan te denken om m'n huiskamer weer eens te gaan witten. Wil eigenlijk een andere kleur hebben, b.v. een gedeelte rood, in combinatie met een andere kleur.Wil advies vragen een een vriendin van mij. die zit daar in dus kan mij hierbij helpen.Nou mensen een hele fijne dag verder en tot later weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Goedemorgen deze morgenik heb vandaag vrij genomen en dus een lang weekend, een stressloze donderdag zonderdagmoet nog wel het een en ander doen maar had al besloten het rustig aan te doen en wat trek ik als engelenkaartje?'Laat alles vandaag maar over je heen komen, het komt vanzelf weer goed. 'toepasselijk dus Eerst maar eens hardlopen met mijn hond(het lijkt meer op hond meeslepen want hij is er niet dol op ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden