VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Suusje,Ik zit hier net een sms te sturen naar een vriendin omdat iedereen hier blijkbaar andere dingen te doen heeft!!!!De kids slapen en ik wil iets doen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Hi VM, kom gaan we samen naar de mac-DSorry maar ik heb het echt even zwaar nu op de 2e dag, heb ff het gevoel waar doe ik het voor, jaja voor de kids en man en mijzelf maar mijn gevoel en zucht zegt wat heel anders, en bij de winkel waren er alleen maar steeds mensen met wijn enz voor me in de rij grmmbl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ken ik perfect Suusje,Ik zit ,nu de kids slapen zijn en de man even uit huis is , mezelf gek te maken!!Gelukkig wonen wij afgelegen en zou ik al terug mijn kleren moeten aandoen en de auto nemen!Anders had ik al lang een fles wijn gaan halen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Suus,Mac do is ook ok maar hier dichterbij is ene goeie Kebab die aan huis leverd????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Hmm Kebab is ook erg lekker maar leverd hij ook hier bij mij hahah, is een eindje rijden naar hier...Ik ga ook ff oudste op bed gooien, nou ja leggen en dan naar de mac rijden ach is beter dan naar de gall en gall i quess?En moet je nadenken dat ik vanaaf een pan spaghetti en 2 grote zalm salades zelf heb gemaakt he!!!! irri. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 En waarom is het hier zo erg rustig?x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 K' weet nie? Dat gebeurd soms?? Mensn zijn met andere dingen bezig??Suus ik zit hier ook te strijden!!!Ben nu even alleen, wat niet altijd zo goed is???Samen Kebab dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 VM sorry maar ik heb al 2 quarter pounders opgehaald, de mac zit hier 2 straten verder en geloof me het was glad, het sneeuwt hier vrij hard!!!Maar ik deel er virtueel wel eentje met je..Morgen de kebab maar doen dan,Ja schat ik weet dat je ook aan het strijden bent, dat is het ook echt, een strijd. In je hoofd wil je het niet maar er is zo een ...verlangen die maar zegt hmm lekker.. Je bent echt in tweestrijd. Hier zijn er avondwinkels maar ik weiger om toe te geven maar ik ga van nerveus tot zenuwachtig tot ronduit benauwd en boos.'Gaat dat ooit over.X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Nee Akelei dat helpt idd niet:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Je kan het VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Bestje doen he!!Morgen Kebab Suusje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Nien en Suus, zoveel mogelijk praten met elkaar. Dat helpt enorm omdat jullie nu allebei erg moeilijk zitten. klaag, scheld, huil maar. Je weet wat die ander voelt, dat is delen.En weet een ding, morgenvroeg staan jullie allebei trost op, zonder schuldgevoel, zonder het gevoel gefaald te hebben, maar met een trots gevoel dat je het toch gehaald hebt. Houd je daar aan vast meiden. Jullie kunnen het.Suus als het goed is is die kwaadheid morgen om geslagen in trots. Trots dat je sterk bent geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ja Nien morgen maar Kebabje, heb je ook zo een tweestrijd met jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Promise!! Morgen Kebab!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ja lief bolleke dat zullen we vast en zeker zijn morgen maar het is zo zwaar, ik dronk smorgens al bwv dus zo aan het eind van de dag ben je dan zo gestressed, moe van die twee kleine mannekes en alles wat je doen moet dat ik het s'avonds nog zwaarder vind. Vandaag de tuinen gedaan en weer mooi gemaakt, boodschappen, kids spelen, veel gekookt en nu zit ik ff op mn top en ga ook zeker wat rustgevends vragen aan de arts voor de eerste twee weken. Anders zit ik tegen de muren aan.Nien en ik hebben idd veel overeenkomsten dus we kunnen veel aan elkaar hebben. Jammer dat er zoveel triggers zijn met alc.Oook voor jou Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Bolletje, je bent me net voor. Ik zou ook willen zeggen. Meiden, heb steun aan elkaar en morgen zijn jullie allebei trots. Dit wordt voor mij ook het tweede weekend dat ik niet drie dagen zuip. Gister wel een bruiloft gehad. Ik heb daar wel gedronken. Maar vandaag en morgen blijf ik droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Goed zo Sjaak, jammer dat je gedronken hebt maar ik weet dan ook niet wat je goal is, stoppen of minderen.Minderen heeft voor mij geen nut want heb ik een fles dan worden het er 3 .Lief dat je met ons meeleeft, wij ook met jou:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Maar het is net als met zwanger zijn VM, als je zwanger bent zie je overal baby's en zwangere vrouwen, als je aan het stoppen bent zie je overal alc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ja hoor Suusje dat gaat overen waarschijnlijk sneller dan je nu denkt.Maar het is juist belangrijk dat je dit een paar keer doorstaan hebt,hoe sterker jij wordt hoe zwakker de zucht.De alco is je zwakke plek en die zucht weet precies hoe vaak je er al aan hebt toegegevendus die lijkt nu bsterk,maar naarmate je vaker die eerste niet neemt, neemt jouw oorspronkelijke kracht weer toe.Over een poosje vergeet je die hele zuchten wordt er met crisis-situaties en hele hardnekkige dingen (bijv. bruiloften, carnaval enz) en HALT natuurlijk (Hungry, Angry, Lonely en Tired situaties ) en soms beloningssituaties,nog even in getriggerd, maar dan heb je al zo vaak gezien dat die trek snel weer weg is.Vroeger gaan koken, fijn muziekje, jezelf een leuke beloning in het vooruitzicht stellen, een schriftje bijhouden met stemmingen en opolossingen, helpende gedachten, op het forum komen, alles wat jou helpt behalve alcohol is goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Suusje, Ik weet eigelijk nog niet wat ik echt wil. Ik heb jarenlang ieder weekend (vrijdag, zaterdag en zondag) gigantisch gedronken. Dit weekend heb ik alleen gister gedronken op een feest. Rest van het weekend ben ik thuis en zeg ik dat ik niet drink. Maar het is best zwaar. Toch doe ik het niet. Maar misschien dat ook ik over een tijdje moet zeggen dat minderen niet lukt en dat ik dus helemaal moet stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Thanks Jane, hmm zoals dus die 2 quarter pounders van zonet, die ging ik halen omdat ik zin in alc. had. Toen ik ze had had ik helemaal niet meer zo een zin in ze.Nu heb ik weer zin in een zuurstok,ook al zo weird.Ik hoop dat je gelijk krijgt maar vandaag heb ik hopelijk weer in mijn zak.VM ben je er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Oke Sjaak, duidelijk. Ik vind het knap als je met minderen afkan hoor, ik wil het kunnen maar kan het niet. Nu nog accepteren. Ben nu echt super nerveus en voel me brr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Pc is traag vandaag!!Ik zit hier nog steeds in m'n eentje naar vervelende tv programma's te kijken!!Waar is mijn vriendje, waar is mijne scheepskapitein!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ik denk dat ik het op den duur ook niet kan. Dus dan zal het roer helemaal om moeten. Nu heb ik inderdaad ook zo'n brrrrr gevoel. Maar ik geef er verdulleme niet aan toe. Ik pak een bakje sherytomaatjes en die eet ik op. Alhoewel toen jullie het net over kebab en bic-mac's hadden zag ik die hier ook al voor me staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Dus morgen ook kebeb voor Sjakie!!Met of zonder looksaus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden