suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Jane, mijn oudste zou dat kunnen maar de jongste nog niet, levensgevaarlijk als ik dat zou doen. Die zou rustig alle messen uit de lade halen oid.Ja vergeten waar de briefjes zijn is niet slim whaha, zou ook echt iets voor mij zijn.Raar maar ik liep met gezin in c1000 en zag daar wijn in de reclame en meteen dacht ik heeee okee en meteen daarna een soort triest gevoel van hmm nee.Bolletje slaap lekker en tot morgen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 VM homeopatische middelen helpen mij niet echt, allemaal al eens gehad. Ik denk dat ik ter ondersteuning bij de ha wat slaapmiddelen oid vraag maandag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Sjaak een vast plekje jahaaa maar wat als je die vergeet haha:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ja het duurt een tijd eer het slaapritme weer gezond is,ik heb melatonine, valeriaan en een kruidentabletje van deDA drogist dat €5,99 heet en kost, gezonde nachtrust en fit weer op.als ik niet in slaap kom of klaar wakker word neem ik dat in en blijf liggendan krijg je toch je rust, want afkicken is hard werken hoorje lichaam is lang ontregeld geweesten de reset vergt nogal wat.Dat is een van de redenen dat stoppen gemakkelijker is dan minderen, dan ontregel jesteeds weer de net verworven regelmaat van de rest van de wwek, dus je blijft foute boodschappen geven. En je hebt geen rust, want bent toch steeds weer bezig, met wanneer je weer mag drinken.En dan is het dus ook logisch Sjaak, dat je lichaam dan van geen maar wil weten, die heeft dat in te halen.Nou met deze preek, ga ik maar eens naar boven, want moet dagelijks als huiswerk een tapevan 45 min. afluisteren voor de mindfulnesstraining. ff uitproberen of s avonds of juist smorgens daar een goede tijd voor is. Eigenlijk ga ik liever een half uurtje lezen, dus oei gewetensnood. Ben je net van de drank, word je weer met een lees (en forum)verslaving gekonfronteerd, houdt het dan nooit op???welterusten allemaalen sterktemet niet drinkenmorgen opstaan met de gedachte: VANDAAG DRINK IK NIET Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Welteruste Jane, lekker slapen. Ik ga nog even snel mijn glas vullen........................................................met groentesap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Trusten Jane en bedankt weer voor de tips vandaag trainse en slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ben verschrokken van de weegschaal. Ik heb altijd 75 gewogen. Nu ben ik in twee weken vier kilo aangekomen. Komt van al dat eten dat ik doe om de drankzucht weg te drukken. Zit ik straks daar weer mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Nou Sjaak dat wordt hardlopen oid dan. Ik kom alleen aan als ik niet zou roken. Bah ik verveel me en dat is ook een trigger. Manlief is naar bed, moet werken morgen ochtend en dan zit je all alone. Moet kunnen natuurlijk maar dan ga ik juist verlangen naar je weet wel. Vergaten we dat maar eens he sjaak? geheugenverlies maar voor de drank, dat vergeten we niet. Is ook raar eigenlijk??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Met roken ben ik een paar maanden terug gestopt. Bevalt me goed. Ja, het is wel gek dat we de drank niet vegeten. En toch gaan we daar ons best voor doen. Daarom zitten we hier. We helpen elkaar zoveel we kunnen. En vervelen........... Nu ik hier voortaan op het forum zit kan ik me niet meer vervelen. Dit werkt ook verslavend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Overal briefjes leggen suusje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Hahaha ja VM overal leggen idd. voor een man is het makkelijk, gewoon in de wcpot leggen, kunnen ze niet missen.Sjaak, gestopt met roken? Kanp dat kan ik echt niet, zwak i know. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Gewoon in de wc pot leggen. Dank je wel. Stoppen met roken viel helemaal niet mee. Heel erg moeten knokken. Ik had mezelf wijsgemaakt dat ik een niet roker was. En verdorie het werkte. Maar wel hard moeten vechten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Suusje,Dat is mijn volgende project!! Eerst alc. dan stoppen met roken!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ja dat wil ik ook wel hoor stoppen met roken, maar dan wordt ik een stresskip haha.Ik help je met je project hoor vm, stuur al je sigaretten maar op haha:DVoel me ietsjes rustiger nu, ietsjes maar hoor. pffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ik vind drank toch veel moeilijker dan roken. Misschien omdat ik met roken niet ben gaan minderen, maar gewoon gestopt. Met drinken ben ik nog niet helemaal gestopt. Dus het drankmonstertje wordt nog af en toe gevoerd en kan dus nooit helemaal dood gaan. Ik denk echt dat ik een keer helemaal moet stoppen met drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 vm pb.Jee het lijkt wel cryptische taal hahahaSjaak nee echt knap hoor gestopt met roken, toont wat van je wilskracht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ik rook mijn laatste sig. (voor vandaag) en ga slapen! Proberen te slapen!!Tot morgen susje! Of was het Zusje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Nina welterusten, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Sjaak stop met me mee in een keer, gewoon ad hoc. We kunnen het, toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Nina heb je mn PB'tje.Ja ik ga er ook zo maar in, althans voor de tv hangen en hopen dat de angst en zenuwen weggaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Heb je m'n antwoord nog gehad zussie?? Ik ga nu slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Suus luister. Mijn kinderen hebben mijn ogen losgemaakt. Papa, je rookt jezelf kapot. Wij hebben jou nog zo graag heellang bij ons. En zo gaat dat niet. Op zo'n moment krijg je kracht en dan mag het niet mislukken. Ook vond ik een brief van mijn dochter op haar hyves. Papa is een alcoholist. Papa ik mis je. Het kan zo niet langer. Papa ik mis een voorbeeld. Iemand waar ik tegenop kan kijken. Papa dit gaat zo niet langer. Zo en nog veel meer. Dan wordt papa klein dat zeg ik. Dan vind papa kracht. *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Suus ik kan het nog niet. Ik zou wel graag willen. Ik heb de carnaval nog voor de deur staan.Nu voel ik me een zwakkeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Iedereen welterusten, ik ga de hond er uit laten en naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Wie zien we daar?Sjaak ben je al weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden