suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Hhaha Sjaak. Nou ik heb nog 1 qp over dus ...Ja je moet het voor jezelf uitdokteren wat het best voor je is, ik denk in mijn achterhoofd ook nog van oh over een tijdje een wijntje kan maar als ik eerlijk ben weet ik dat de eerste tot de volgende x aantal leiden.Vm saai he op tv vanaaf. Zijn wel films maar kan me er niet op focussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Met veel knoflook VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ok dus drie kebab, veel looksaus, groene peperes ook ( voor mij althans!)!!!Morgen niet vroeg op ,zondag, kids bezig houden , spelletjes doen, buiten, en ikke afzien!!!!!! ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Lekker, met veel knoflook. Ik weet ook heel goed dat ik niet matig kan drinken. Gister op het feest begon ik heel rustig, maar op een gegeven moment is er geen houden meer aan en kon ik zelfs niet meer op de ober wachten. Ik liep dan zelf naar de tap en bestelde netjes twee pils. Die ik dan vervolgens snel opdronk en weer bij mijn vrienden ging staan waar de ober weer kwam. Het intereseerd mij op zo'n moment ook niet. Ik zie dan nog maar een ding......................drank. En dat moet en zal ik veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Hé peeps ben voorlopig te bereiken op m´n e-mail en telefoonnummers, ga proberen hier weg te blijven en mezelf serieus afvragen wat ik hier eigenlijk nog doe? Heeft niks te maken met iets waar ik ontevreden over ben ofzo, moet gewoon eens een hartig woordje met m´n alter ego spreken. Ga goed allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Lieve Sjaak Als je wilt minderen is het net of je iedere keer weer een wond open trekt als je drinkt. De wond kan niet helen. Als je besluit te stoppen kan die wond helen en naarmate de tijd verstrekt gaat het minder pijn doen. En het geneest en je hebt er geen last meer van. Het zelfde gebeurd als je af en toe drinkt. Het lijkt mij veel moeilijker om eens per week te drinken dan te stoppen. Maar misschien is de tijd nog niet rijp voor je en heb je dit als aanloop nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Morgen wel vroeg op. Mijn zoon moet fietscrossen (training). Maar dat maakt niet uit want ik drink toch niet dus ben ik morgenvroeg een hele piet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Begrijp het volledig Sjakie!Ook ik vind op zo'n momenten kelners te traag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Sjaak dit gevoel ken ik, je begint met ach eentje, twee misschien en je eindigt de volgende dag met gaten in je geheugen. Ik heb laatst in de ambu gelegen en wist en weet het niet eens meer:huh:Ik denk dat je gelijk hebt Bol maar dat accepteren ervan is zo moeilijk.Spud succes, hoop je wel weer snel te horen hier hoor, even een update iig.VM al in slaap gevallen voor de saaie tv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Buuf we bellen nog!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 VM ik morgen wel vroeg op, mn jongste is extreem druk en staat voor dag en dauw op 7/ dagen per week. en aangezien ik niet kan slapen zonder drank[nog] heb ik dus ook maar ong 1 uurtje slaap per nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Bolletje, het moeilijkste vind ik dat ik bij verschillende verenigingen zit. Ik zit bij de carnavalsvereniging en bij het gild. Allebei dingen waar het om gezelligheid en feesten draait. Ik kan dit niet missen. En ik weet wel dat het ook zonder drank kan. Ik moet echt mijn ballans nog vinden. Maar ik denk ook dat het er uiteindelijk op uitdraaid dat ik helemaal moet stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ah nee he Suusje!!Het enige momment daags gewijs dat ik eens even ikke kan zijn!!!Ma slaapt, de jongens slapen, Pa is weet ik veel wat gaan doen, papa is in z'n eentje naar de bioscoop!Nu mag ik even aan me zelf denken!! En denken doe ik!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Denken is goed, maar niet drinken Nina.Suus, heb jij ook dat je geheugen slechter is geworden. Ik wel. Ik slik nu Vitamine B12, B1 en Bcomplex in de hoop dat mijn geheugen wat beter wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 En ja, idd om 7h zijn ze der!! Ooit gehoord van Sponge bob? Nickelodean? Zeppelin, vpro, cartoonnetwork???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Haha VM ja daar heb ik van gehoord en mijn kids ook en maken dat om 6 uur dan ook luid en hard kenbaar whaha.Ja sjaak, soms weet ik niet waar ik iets laat of wat de naam nu van iets is. maar met die ambu vond ik echt erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Suus,ik schrijf briefjes voor mezelf, waar ligt mijn gsm ENZ.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Haha echt VM??? hmm misschien een tip dan voor mij. Waar ligt mn verstand en dan maar hopen dat ik het vindt offuh waar ligt mijn man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Het ergste vind in als ik weer eens erg dronken ben geweest ik me zelf misdraag. Dan wordt er gelachen, maar ondertussen zet ik mezelf voor schut en de volgende dag weet ik niets meer.Ik moet ook allerlei briefjes en geheugensteuntjes gebruiken. Ik hoop dat die vitamines iets helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Suus toen mijn kinderen die leeftijd haddenlegde ik zaterdagavond voor ieder een bakje met lekkers en crackers en een pakje drinken klaaren mochten ze van 7 tot 9 uur heel zachtjes naar beneden om TV te kijken, werkte perfekt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Suus misschien kunnen homeopatische middelen helpen om wat rustiger te worden en te kunnen slapen. Maar de inwerktijd van deze middelen is ook een week of langer.Probeer toch vol te houden. Al lig je maar in bed. Je lichaam en geest moet opnieuw leren om op een natuurlijke manier te gaan slapen. Ook al denk je niet te slapen, er zijn toch momenten waarin je toch ff weg bent. Maar altijd nog beter dan met drank op onnatuurlijk te slapen, want dan slaap je niet maar bent verdooft. Daarom sta je s'ochtens ook zomoe op.Nou mensen deze dame gaat weer afsluiten.Lieve Nieneke, Suus en Sjaak, morgen gezond op?Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Truste Bolletje, lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Briefjes werken!!!Je moet alleen niet vergeten waar je ze gelegd hebt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Vast briefkesplekske maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Melatonine, seratonine, dopamime, +vitamine B12, 6 en 3 allemaal, zonder recept te kopen in kruidvat of de tuinen!!Of het helpt?????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden