Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 januari 2010

Otje

Aanbevolen berichten

Hhaha Sjaak. Nou ik heb nog 1 qp over dus ...
Ja je moet het voor jezelf uitdokteren wat het best voor je is, ik denk in mijn achterhoofd ook nog van oh over een tijdje een wijntje kan maar als ik eerlijk ben weet ik dat de eerste tot de volgende x aantal leiden.

Vm saai he op tv vanaaf. Zijn wel films maar kan me er niet op focussen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lekker, met veel knoflook. Ik weet ook heel goed dat ik niet matig kan drinken. Gister op het feest begon ik heel rustig, maar op een gegeven moment is er geen houden meer aan en kon ik zelfs niet meer op de ober wachten. Ik liep dan zelf naar de tap en bestelde netjes twee pils. Die ik dan vervolgens snel opdronk en weer bij mijn vrienden ging staan waar de ober weer kwam. Het intereseerd mij op zo'n moment ook niet. Ik zie dan nog maar een ding......................drank. En dat moet en zal ik veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé peeps ben voorlopig te bereiken op m´n e-mail en telefoonnummers, ga proberen hier weg te blijven en mezelf serieus afvragen wat ik hier eigenlijk nog doe? :huh:
Heeft niks te maken met iets waar ik ontevreden over ben ofzo, moet gewoon eens een hartig woordje met m´n alter ego spreken. :D

Ga goed allemaal! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Sjaak Als je wilt minderen is het net of je iedere keer weer een wond open trekt als je drinkt. De wond kan niet helen. Als je besluit te stoppen kan die wond helen en naarmate de tijd verstrekt gaat het minder pijn doen. En het geneest en je hebt er geen last meer van. Het zelfde gebeurd als je af en toe drinkt. Het lijkt mij veel moeilijker om eens per week te drinken dan te stoppen. Maar misschien is de tijd nog niet rijp voor je en heb je dit als aanloop nodig.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjaak dit gevoel ken ik, je begint met ach eentje, twee misschien en je eindigt de volgende dag met gaten in je geheugen. Ik heb laatst in de ambu gelegen en wist en weet het niet eens meer:huh:

Ik denk dat je gelijk hebt Bol maar dat accepteren ervan is zo moeilijk.

Spud succes, hoop je wel weer snel te horen hier hoor, even een update iig.

VM al in slaap gevallen voor de saaie tv

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, het moeilijkste vind ik dat ik bij verschillende verenigingen zit. Ik zit bij de carnavalsvereniging en bij het gild. Allebei dingen waar het om gezelligheid en feesten draait. Ik kan dit niet missen. En ik weet wel dat het ook zonder drank kan. Ik moet echt mijn ballans nog vinden. Maar ik denk ook dat het er uiteindelijk op uitdraaid dat ik helemaal moet stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah nee he Suusje!!

Het enige momment daags gewijs dat ik eens even ikke kan zijn!!!
Ma slaapt, de jongens slapen, Pa is weet ik veel wat gaan doen, papa is in z'n eentje naar de bioscoop!

Nu mag ik even aan me zelf denken!! En denken doe ik!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ergste vind in als ik weer eens erg dronken ben geweest ik me zelf misdraag. Dan wordt er gelachen, maar ondertussen zet ik mezelf voor schut en de volgende dag weet ik niets meer.
Ik moet ook allerlei briefjes en geheugensteuntjes gebruiken. Ik hoop dat die vitamines iets helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus misschien kunnen homeopatische middelen helpen om wat rustiger te worden en te kunnen slapen. Maar de inwerktijd van deze middelen is ook een week of langer.
Probeer toch vol te houden. Al lig je maar in bed. Je lichaam en geest moet opnieuw leren om op een natuurlijke manier te gaan slapen. Ook al denk je niet te slapen, er zijn toch momenten waarin je toch ff weg bent. Maar altijd nog beter dan met drank op onnatuurlijk te slapen, want dan slaap je niet maar bent verdooft. Daarom sta je s'ochtens ook zomoe op.
Nou mensen deze dame gaat weer afsluiten.
Lieve Nieneke, Suus en Sjaak, morgen gezond op?;)
Trusten allemaal.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...