VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Yep Isa Pinky and the brain!! Fantastisch!!!Maar Jeugdsentiment, vind ik Barbapapa beter dan Wicky!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Suus je staat er niet alleen voor hoor. We vechten met je mee:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Isa, Ook zonder alc. ken ik nog steeds al de namen van de kids van Barbapapa en Barbamama! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Idd, Isa, barbapabarbamamabarbabennobarbabientje etcmet alc.is een ramp!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Maar muizen zijn grappig!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ik OOOK,Maar dadelijk krijg ik weer een ban omdat ik over "niet gerelateerde alc." muizen praat!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Je was me voor !!Wou ik net zeggen toen Mr. Gates met zijne niewe explorer me stoorde!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Dar. lieverd ik heb geen recept voor je maar wil wel mee helpen het soldaat te maken.Heb trouwens vanacht (lach niet) een pot bruine bonen op zitten smikkelen zo rond 3.30. Een paar druppies maggie er bij en smullen maar. Schaam me dood.:$Dus ik hoef niet te drinken om flink te schranzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ik hou van muizen! Maar nog meer hou ik van verse maatjes, met ui!!! Of zelfs zure haring!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Lachen Bol, ik zie je al zitten:)als ik van die vreetbuien heb neem ik meestal droge cruslien dan maak ik mezelf wijs dat dat gezonder is als snoepen.maar zo ongezond zijn die bruine bonen eigenlijk niet,alleen straks je darmen he, sterkte ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Mijn zoon van 8 eet geen vlees,en houdt nie van aardappels dus ik maak voor hem zalm, sushi enz., de andere houdt dan weer van pattatjes, puree, varkenslapjes enz. liefst met saus! Mijn vriend eet een beetje van alles . En ik!!! Ik moet stiekem bij de thai ofzo iets gaan halen want als ik al die dingen heb gemaakt heb ik al geen honger meer!!!Dus als ik niet kan slapen geniet ik van mijn zure haring!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Hoi allemaal. Vanmorgen lekker gewerkt rond het huis. Gisteravond bruiloft gehad. Toch weer te veel gedronken. Maar ik heb mezelf niet misdragen. Weekenden in het verleden bestonden uit drie dagen zuipen. Van dit weekend weet ik nu al dat ik kan zeggen dat ik alleen de vrijdagavond op die bruiloft heb gedronken. Dus toch een heel ander gedrag dan "vroeger". Zo, nu ga ik de paardjes voeren. Tot straks!!(p.s. ik heb verder nog niets gelezen, dat doe ik straks op mijn gemakkie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Heb net 4 caakjes achter m'n kiezen. Ik kan het niet verkroppen als er hier zo lekker over eten wordt gepraat;)Meesal als ik veel ga eten, betekent dat, dat ik niet zo lekker ben. Niet ziek hoor, want ziek betekent voor mij, in bed moeten liggen. Ben wel wat rillerig. Kan ik niet gebruiken hoor, heb morgenavond en overmorgen dienst.Isaatje hoe is het met je been? Al weer wat beter meid?Sjaak al heel knap dat je het bij een avond hebt kunnen houden. Maar mij is niet duidelijk of je nu helemaal wilt stoppen of wil minderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Goedemiddag,ik kom opbiechten dat ik van de week heb gedronken.Maar weer van voor af aan gaan beginnen.Stom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Albertina, foei toch !Hoe kwam dat zo ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Woman,ik wilde niets voelen,tja en dan zo stom zijn om te denken dat alco helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Nee Isa,één dag en ik heb absoluut niette behoefte om weer te gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Hey Tina wat is dat nou? Wat jammer meid. Ja ik heb altijd moeite als mensen zeggen weer van voren af aan te moeten gaan beginnen. Bedoel je met het tellen van de dagen dat je niet drinkt? Dan is het anders maar je hebt de tijd dat je niet gedronken hebt, veel geleerd, vergeet dat niet meis. Gewoon weer verder gaan met daar waar je gestopt bent voor je gedronken had. Laat de moed niet zakken lieverd en pak de draad weer op. Je bent een mens en mag fouten maken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ik doe mijn best om niet al te boosop mezelf te zijn.Elke keer na een paar maandenwil ik toch weer een soort verdoving.Bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 quote: Originally posted by: bolletjeDar. lieverd ik heb geen recept voor je maar wil wel mee helpen het soldaat te maken. Heb trouwens vanacht (lach niet) een pot bruine bonen op zitten smikkelen zo rond 3.30. Een paar druppies maggie er bij en smullen maar. Schaam me dood.:$ Dus ik hoef niet te drinken om flink te schranzen. -----------------------------------------------------Dan was je flink in de bonen Bol:Dmaar beter bonen dan je weet welwiens naam we niet noemen..Want dan komt boontje om zn loontje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Albertina Lees het net..Dat is knap waardeloos voor je..maar je hebt gelukkigniet de behoefte om door te gaan..met drinken danBoos op je zelf zijnheeft weinig zinHet is gebeurd, je weetnu weer dat dit niet de juiste weg is om verdoofd te zijnNu verder en wel even stilstaan waarom je niets wilde voelenMisschien had je dat beter kunnenmelden, vóórdat je ging drinkeniets voor de volgende keer?Teller;85 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Tina wat jammer. Boos zijn op jezelf helpt niet. Da's achterafgepraat. Ik vind het jammer voor jou dat je iets gedaan hebt wat je blijkbaar niet wilde.Weer een onderzoekspuntje voor jezelf dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Moet naar schoonmoeder nuhelaasin dat deprimerende verzorgingstehuis..Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Waaroom is Alf altijd zo cool??????????????????Tina, elke dag toekomst is een dag van het verleden vergeten, schuiven doen we allemaal wel eens!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Toch wil ik er niet te licht overdenken,bij mij gaat het maanden goed endan toch doen.Ik was nog ziek ook dusdubbel stom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden