Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 januari 2010

Otje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dar. lieverd ik heb geen recept voor je maar wil wel mee helpen het soldaat te maken.
Heb trouwens vanacht (lach niet) een pot bruine bonen op zitten smikkelen zo rond 3.30. Een paar druppies maggie er bij en smullen maar. Schaam me dood.:$
Dus ik hoef niet te drinken om flink te schranzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn zoon van 8 eet geen vlees,en houdt nie van aardappels dus ik maak voor hem zalm, sushi enz., de andere houdt dan weer van pattatjes, puree, varkenslapjes enz. liefst met saus! Mijn vriend eet een beetje van alles . En ik!!! Ik moet stiekem bij de thai ofzo iets gaan halen want als ik al die dingen heb gemaakt heb ik al geen honger meer!!!

Dus als ik niet kan slapen geniet ik van mijn zure haring!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal. Vanmorgen lekker gewerkt rond het huis. Gisteravond bruiloft gehad. Toch weer te veel gedronken. Maar ik heb mezelf niet misdragen. Weekenden in het verleden bestonden uit drie dagen zuipen. Van dit weekend weet ik nu al dat ik kan zeggen dat ik alleen de vrijdagavond op die bruiloft heb gedronken. Dus toch een heel ander gedrag dan "vroeger". Zo, nu ga ik de paardjes voeren. Tot straks!!
(p.s. ik heb verder nog niets gelezen, dat doe ik straks op mijn gemakkie)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net 4 caakjes achter m'n kiezen. Ik kan het niet verkroppen als er hier zo lekker over eten wordt gepraat;):P
Meesal als ik veel ga eten, betekent dat, dat ik niet zo lekker ben. Niet ziek hoor, want ziek betekent voor mij, in bed moeten liggen. Ben wel wat rillerig. Kan ik niet gebruiken hoor, heb morgenavond en overmorgen dienst.
Isaatje hoe is het met je been? Al weer wat beter meid?

Sjaak al heel knap dat je het bij een avond hebt kunnen houden. Maar mij is niet duidelijk of je nu helemaal wilt stoppen of wil minderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Tina wat is dat nou? Wat jammer meid. Ja ik heb altijd moeite als mensen zeggen weer van voren af aan te moeten gaan beginnen. Bedoel je met het tellen van de dagen dat je niet drinkt? Dan is het anders maar je hebt de tijd dat je niet gedronken hebt, veel geleerd, vergeet dat niet meis. Gewoon weer verder gaan met daar waar je gestopt bent voor je gedronken had. Laat de moed niet zakken lieverd en pak de draad weer op.
:heart::sun::musicnote: Je bent een mens en mag fouten maken hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
bolletje

Dar. lieverd ik heb geen recept voor je maar wil wel mee helpen het soldaat te maken.

Heb trouwens vanacht (lach niet) een pot bruine bonen op zitten smikkelen zo rond 3.30. Een paar druppies maggie er bij en smullen maar. Schaam me dood.:$

Dus ik hoef niet te drinken om flink te schranzen.

-----------------------------------------------------
Dan was je flink in de bonen Bol:D

maar beter bonen dan je weet wel
wiens naam we niet noemen..
Want dan komt boontje om zn loontje..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina
Lees het net..
Dat is knap waardeloos voor je..
maar je hebt gelukkig
niet de behoefte om door te gaan..
met drinken dan
Boos op je zelf zijn
heeft weinig zin
Het is gebeurd, je weet
nu weer dat dit niet de
juiste weg is om verdoofd te zijn
Nu verder en wel even stilstaan
waarom je niets wilde voelen
Misschien had je dat beter kunnen
melden, vóórdat je ging drinken
iets voor de volgende keer?

Teller;85

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...