Spring naar bijdragen

Maandag 25-1-2010

bolletje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 259
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jacc, maar hoe durven ze bij het UWV, wat is hun reden daarvoor? Trouwens jouw cv is jouw zaak hoor. Ze willen toch graag dat je aan een betaalde baan komt? Nou dan!

Met mij is alles wel goed, wat huiselijke beslommeringen maar niets ernstigs. Niets om van naar de fles te grijpen, zeg maar.
Trouwens Haddock je hebt het net over trek in roken. Het is heel gek, ik ben daar nu ruim twee jaar geleden mee gestopt. En in tegenstelling tot drinken, heb ik nog elke dag na het avondeten veel zin in een sigaret. Misschien komt het omdat ik me daar geen brakke gevoelens van herinner.
En ik heb het idee, als ik alleen zou wonen (dus niet met een man die roken echt smerig vindt) dat ik er dan weer mee zou beginnen.

En verder heb ik jullie allemaal gelezen, en een fijne dag toegewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor velen herkenbaar Desi. Voor mij tenminste wel. In het begin keek ik zeker 6 weken vooruit want mocht dan iets moois voor mezelf kopen als beloning. Sjonge wat duurden die weken lang en begon na een week al dat 3 weken ook oke zou zijn. Keek na 2 dagen al in de spiegel of die rode ogen nog niet weg waren. Was na een week teleurgesteld dat mijn huid er niet beter uitzag. Fitter was ik in het begin ook niet maar het tegendeel zelfs want was doodop van het slechte slapen. Wat een teleurstelling zo pas gestopt dus gleed uit. Mezelf weer bij elkaar geveegd en weer opnieuw gaan tellen maar nu per dag en dat ging beter. Kreeg hier het advies om een kookwekker te zetten want in het begin is zelfs elk uur er een gewonnen. Vond en vind het nog steeds een goede tip alleen bij mij werkte het niet want telkens als ik tring hoorde dacht ik aan drank en vergat dan dat ik weer een uur niet gedronken had hahaha. Naja kookwekker aan diggelen dus maar ikke niet!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Het is al enige tijd geleden dat ik hier voor het laatst was, ik had wat problemen met de veelheid van de berichten, kon het niet bijhouden, dacht alles te moeten/willen lezen en raakte lichtelijk in paniek.

Het is een hele tijd goed gegaan met mij wat betreft het drinken maar mijn vermoeidheid gaat maar niet over, zin in dingen te doen komt gelukkig weer vaker voor.

Helaas moet ik zeggen dat ik de laatste 2 weken in totaal 4x gedronken heb en niet eens op dagen dat ik vreselijke trek had maar gewoon, iets te vieren, zin in een gezellige roes, zoiets.
Nu heb ik spijt maar ben tot het inzicht gekomen dat ik volledig voor nul moet gaan omdat het gevaar van volledige terugval zeer groot is.

Ik kom terug op het forum om te lezen, te leren en te reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haddock je bent een kanjer, maar dat weet je al natuurlijk:D

Cathy, je bedoelt de inloggevens van het forum hier???

Ik had net iets, wordt ik bij het schoolplein aangehouden door de cops voor een blaastest, en dat gingen ze vaker doen om de druk op te voeren, nou vraag ik je toch echt even. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt zeg zo genant. Een moeder rent meteen het schoolplein op en roept een bunch of andere moeders. Ik had gelukkig daarna nog wat vriendjes van mn zoontje mee in de pauze anders was ik geknapt denk ik. Ik blies natuurlijk een prima maar dat wist ik zelf ook wel. Sorry maar ben zo kwaad ff nu, zit echt te koken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jac,
Ik mag toch niet hopen dat het gebruikelijk is op een parkeerplaats naast school!
Kijk iemand laten blazen mag altijd, maar om dat op een parkeerplaats naast school te doen is een beetje te in mijn ogen. En zowiezo rijdt ik nooit met alcohol op dus al moest ik 10 keer per dag blazen maakt me niet uit maar op die plek is wel een beetje overdone.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das bisar Suusje, maar stel je voor dat je gedronken had, dan had meteen een reputatie daar zeg.
Goed dat je nu kon blazen, toch, wie weet wat die acties voorkomen aan ongelukken met kinderen.
En ik denk best dat er ma morgen mensen nog met alco in hun lijf lopen hoor.

Geertje jammer dat je met een terugval te maken hebt, het is ook bijna niet te doen alleen, gewoon
selectief gaan lezen, leren scrollen en wel zelf schrijven, je zult zien dat het dan gemakkelijker gaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Isa::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart::heart::present::heart::present::heart: wow een heel half jaar!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jane, ja hoor ik vindt het prima en ook goed dat ze preventief controleren maar toch niet op zo een plek. Hahah ja dan had je echt een reputatie gehad zeg. Nou ik had lekker een prima dus up my ...
maar blij ben ik er niet mee want je krijgt imo toch zowiezo een reputatie als je bij schoolplein[ernaast]moet blazen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suusje dat lijkt me ook! Ik wel eens iets hilarisch mee gemaakt met blazen... Een paar geleden ging ik met met de auto naar een meeting van de AA. Ik word aangehouden en de agent vraag me: mevrouw heeft u iets alcoholisch gedronken? Nee meneer, ik ben alcoholist en ben op weg naar de AA, de arme man wist niet wat ie met me aanmoest en ik mocht doorrijden zonder te blazen... eerlijk gezicht denk ik hahah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...