Spring naar bijdragen

Dinsdag 26 januari 2010

alaine

Aanbevolen berichten

En oh ja Isa ik las vandaag iets in de Gelderlander van gisteren over diëten en de niet-inname van koolhydraten. Google maar eens op Stijn Soenen, die heeft een studie gedaan en studeert daarop af aan de Uni van Maastricht (afdeling humane biologie)..

En nu gaan we aan tafel: hele kip uit de oven met zelfgemaakte frites en salade van tonijn op een bedje van groen. Smakelijk allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jee Jacc, nou het bevestigt wel jouw visie dat ze niet erg professioneel zijn zeg
en niet erg fatsoenlijk ook.
Als je boos blijft kun je die reaktie doormailen aan het UWV met een cc aan henzelf
ze ff een spiegel voorhouden (zei de wraaklustige in mij)
en als die boosheid al weer gezakt is mag je gewoon blij zijn daar niet te hoeven werken
of er zelfs met een soll. energie in te stoppen, zijn ze niet waard ook. Onbeschoft is het!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Dhendro,

Wat een reactie, fijn, dank je.
Ik ga je zeker antwoorden maar nu moet ik toch even nadenken en voelen........en inderdaad eens kijken naar dat kleine meisje in mij.....

Mag ik morgen hierop terugkomen??

Ik moet gaan uitloggen, heb bezoek gekregen!!!!!!!!

Bolletje,

Over bindingsangst kan ik wel wat uitgebreider schrijven maar wil ik dat al wel??, misschien iets te vroeg voor mij??
Lief dat je me dat vraagt, dat voelt al zo warm.

Ga koffie zetten voor bezoek.

Nog even dit: tot zover vind ik dit een buitengewone dagdraad, een om te onthouden! en een met een speciale handdruk voor Alf.

RUIMTE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos
Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag
en een lieve knuf van me

wens je nog heel veel sterkte toe meis:present:

:musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote:vv:musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote:v:musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote:vv:musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote:v:musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...