lady jane Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Ik heb vorig jaar in mijn paniek een heel oudejaarslot gekochtvond dat het lot me wel wat schuldig was, maar nee hoorik moet het blijkbaar niet van geld hebbenwaar wel van, ben ik ook nog niet achter;)zoon is hier op bezoek en dat gaat goedik leer met heel andere dingen blij te zijndat weer wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 7 is wel een geluksgetal Isaik duim mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Hallo mensen, Ik hoor over een ander forum of chat, kan iemand me zeggen waar dat is te vinden?Alvast bedankt en een fijne avond zonder alcoholische versnaperingen voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Idd Isa, 7 is the number of the lucky!!!Jane hoe oud is je zoon en over wat praten jullie dan?LiefsN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Rapi, kun je goed koken?Mijn zus doet cateringinvesteert steeds bij na een goede opdrachtmaar zij krijgt nogal eens de vraag bij mensen thuis te kokenen gek genoeg wil ze dat niet want ze wil haar eigen spullen gebruikenen in haar eigen tijd vooruit werken als ze kan (artrose)maar als ze dat zou doen, had ze wel veel meer werken minder investeringen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Hij is bijna 17 VMheeft Aspergeren zit in een crisissituatiemaar ik wil er op het forumniet uitgebreid over schrijvensorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Ok Jane!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Francoisblz 613.33 uur inhet onderschrift van Carostaat caro's art, dat is de chatsite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 toenait on tievie">http://www.tvgids.nl/programma/9010822/Cast_away/Al vaak gezien maar nog nooit nuchter, er zitten hele mooi scenes in, dus vooruit, nog maar eens kijken dan. Duurt wel lang dus het laatste uurtje in bed kijken en de hond mot ook nog uit vanavond voor het slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 idem hier Womanik denk dat ik ook nog maar eensgoed ga kijkenmet die bal toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Natuurlijk niet Isa!!! Zo laat je integendeel zien dat je echt gemotiveerd bent! Zelfs om sommige dingen beneden je niveau te doen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Isje het is helemaal niet verkeerd voor jou om wat (opdringerig) te worden. Ik zie het eerder als voor jezelf opkomen. Laten zien dat Isa ook iemand is die serieus genomen moet worden. Zo dat is andere koek;) Daar heb je niet van terug hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Hallo allenIsaIk heb je held gezien gisteravondInteressante man...Die het ook opnam voor de belachelijkmaking van dikkerdsvond ik heel goed van hemwant het was natuurlijk een belachelijk fragmentVerder is zijn zienswijze niet echt nieuwwel zijn onderzoek voor het voorkomen van weer aankomen, het jojoeffectDie eiwithypothese is meen ik in Zweden of zo ooit al eens uitgebreid onderzochten bevestigd.Maar maakt niet uitHij brengt het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Bolletje hoe is het met de hond?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Heb niet alles gelezen maar zie dat het over solliciteren gaatHeb goed nieuws!Onlangs had ik geschreven naar een instelling waar ik graag wil werkenKreeg al heel snel een afwijzing met als reden:' niet de vereiste opleiding' Heb toen meteen gebeld en gevraagdhoe dat kan, want heb wél de gevraagde opleiding!Bleek mijn cv niet goed te zijn gelezen enmisschien ook niet duidelijk genoeg te zijn geweest, kanGevraagd of ik toch weer opnieuw kon meedoenDat kon, alles weer opnieuw opgestuurd (digitaal gelukkig)En wat blijkt?Vanmorgen brief in de bus; ze willen me sprekenen wel volgende week donderdag!! Zo kan het dus ook, niet te snel opgeven!Nou moet ik het nog worden natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladytinne Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Nien, ben er terug!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 quote: Originally posted by: jane4nou het laatste wat ik van haar had gelezen is dat ze iets had met haar computer of niet kon verzenden zo iets en boven weer wel geloof ik, gatenkaas heb ik dus pin me er niet op vast maar t gaat wel goed met haar aan haar schrijftoon te lezen -------------------------Jane, kloptlaatste bericht is van zondag 24 jan. om 22.30 dacht ikGing niet zo goed hoor, zat in een verdrietige periode... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Nu naar boven Tinne en antwoorden pb!!Om zelf pb te versturen, op het slotje naast de naam klikken!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 OkGa ook maar eten...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Mooi Alf, het komt goed met je.Jij krijgt de job, ik wil het.Soms een ietwat sombere Alf, maar ook lichtpuntjes.Groet, ik ga eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Jane, dank voor je medeleven.Er is uitgebreid tandsteen verwijderd (jaarlijks) en tevens zijn 2 oude vullingen vervangen (uitgeboord). Gelukkig werkte de paracetamol binnen 15 min.!Een paar maanden terug heb ik een dag maagpijn gehad (of alvleesklier-?), daar ben ik zo van geschrokken dat ik bijna twee weken niet gedronken heb. Ik heb ook wel voor zo nodig een maagbeschermer in huis, maar grijp toch liever niet naar de ibu of napro (als het niet nodig is liever alleen de PCT).Isa, ik vind het getuigen van een groot enthausiasme (je wilt PERSE bij die instelling werken). Pleit alleen maar VOOR jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Hey Goeie avond Jacc met de hond gaat het erg goed. Hij vreet ontzettend veel en aangezien ik een volpropper ben doet me het ontzettend goed. Ik denk dat hij al een paar kg. aan gekomen is. Verder zijn de katten als de dood voor hem, en het is zo'n lobbes.Lief dat je er naar vraagt meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 O Alf wat goed zeg. Nu is het duimen voor je joh. Zeg maar tegen hun dat je een prima kerel bent hoor, anders moeten ze mij maar een PB'tj sturen dan zal ik een heel goed woordje voor je doen.Nee maar zonder dollen, ik hoop echt dat je succes hebt en weer aan de slag kan. Een mooier kado omdat je nu niet meer drinkt, kun je niet krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Bol: ik had er zelf bijna eentje gehad. Ik vond een puppy in mijn tuin toen, ja ze wisten wel waar ze alle 'zwervers' moesten achterlaten. Mijn toenmalige vriend zei toen: nou... jacc laten we dit maar niet doen, je kunt niet alle beesten opnemen, je hebt geen idee hoe groot deze hond wordt! Met pijn in mijn hart heb ik het beestje aan een vriend van hem gegeven, 4 maanden later zag ik het kalf terug..... Hij herkende me nog, vond het leuk om bij me op schoot te zitten, viel me niet mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Nog net voor het eten..Ik geef jullie op als referentiedenk ik..of toch maar niet?Als ik het wordt dan drinken we er opoeps. eh...steken we de vlag uit?:$En nu eten....Laters...met nieuws over de BA.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden