Spring naar bijdragen

Woensdag 27 Januari 2010


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

Zo, nu heb ik hier alweer ruim een uur gezeten; bijlezen vooral. Nog geen ontbijt gehad, nog niet gedouched.
Dus ga eerst maar eens van dergelijke nuttige dingen doen en kom laters nog wel es even kijken.
Ik blijf wel ingelogd hoor....

Suus: ja, als je keihard in je kop hebt dat je niet wilt, dan wil je niet en dan is zo'n flessenrek ook een fluitje..... het gaat zelfs tégenstaan... en zo moet je het hebben toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 267
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallootjes
Niet zo veel te melden
Geslapen als een blok beton
Geen heipalen vandaag
Straks even de stad in
Morgen buikdansles waar ik wel wat spanningsdingen over voel
Maar ik laat het gaan zoals het gaat, als ik het ergens niet mee eens ben kan ik dat rustig aangeven.
Eerst even lezen doegdoeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy,

Dit was een baan in de dagverzorging, in een verzorgingstehuis.
Heb hier nog geen navraag over gedaan over het waarom.
Zou kunnen zijn omdat ik geen ervaring in verzorgingtehuizen heb.

M,n vorige afwijzijng was wel de thuiszorg.
Er werdt een helpende gevraagd, voor een zeer laag brutosalaris, dus ik dacht, nou ze mogen blij zijn als ik voor ze kom werken, want heb veel meer opleiding dan de benodigde diploma's.
Toen ik de afwijzing binnenkreeg heb ik wel gebeld over het waarom.
Achteraf, mijn eigen schuld.
Ik had ingevuld onder het kopje motivatie; dat ik tijdelijk gescheiden was van tafel en bed, en extra geld hard kon gebruiken.
Stom natuurlijk, had ik nooit zo moeten stellen.
Weet dat wel weer voor de volgende keer.
Bovendien, heeft de thuiszorg bijna geen budget meer en krijgen ze soms meer dan 80 sollistaties te verwerken.
Tja, dan lig je er gauw uit he.

Gisteren opgeroepen voor een gesprek over een medewerkster in de linnenkamer.
Kom ik daar, hadden ze de functie net weggeven aan iemand die daar al langere tijd intern werkte.
Enfin..we zullen doorgaan. en blijven lachen he:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa nee alleen een slaapmiddel dat ik vandaag op moet halen gelukkig, dus die 2 zaken is beter als je dat slikt dus. kan ik dat ook bij de kruitvat oid kopen?

Cathy dat laatste wat jij zei dat vind ik dan weer zo verhelderend, dat als je het in je kop hebt dat je niet wilt zo een flessenrek een fluitje is. Dan denk ik weer hee zo simpel is het eigenlijk. thanks daarvoor.

Rapilos dank je maar ik besef dat ik er nog lang niet ben hoor maar voelt idd goed om helder en zonder stiekum gedoe thuis te komen en niks te hoeven verstopeen of angstig te moeten zijn straks of hij het vindt. Wel rustgevend iig. Maare bedankt voor je big up.
Gaat het mmet jou zo op je vrije dag of ben je aan het malen en peinzen?

Bol hoe is het?

Woman, morgen dus weer buikdansen, leuk laat idd de spanningen en kijk hoe en wat het gaat en je kan altijd ingrijpen toch?

Zo eerst even snel de oudste ophalen van school nu,
Tot zo
XXX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met mij is het goed Suus. Net m'n radiator geschildert en nu met pijn in m'n rug zit. Maar dat gaat wel weer over. Verder zo naar mijn vriend. Kijken hoe hij is. Hoop dat hij een beetje te pruimen is hihihihi.
Das altijd af wachten.
Morgen m'n slaapkamer een grote beurt geven. Zit eigenlijk te denken om m'n bedsteden ook maar te schilderen. Heb dit afgelopen jaar gedaan maar ben over de kleur helemaal niet tevreden. Maar dat moet ik nog ff bekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo kransgenoten,

Ik las het gedoe van Wing van gisteravond, vind dat heel jammer.

Kijk, dat er af en toe fluitspelers opstaan die richting Hamelen vertrekken begrijp ik, dat er toch steeds weer hele hordes achteraan hobbelen kan ik met mijn verstand niet bij. Maar ja, so be it.
Dit is de site waar ik naar toe gegaan ben in 'n donker uur, dit is de site waar ik wat aan gehad heb, dus dit is waar ik ben en blijf.

Ik heb Wing wel 's horen refereren aan z'n calvinistische opvoeding. Wie weet heft dat er mee van doen. Ik vind het wel wat nederlands. Het ouwe geloof past niet meer, hup, weg ermee, 'n nieuw geloof, veel beterder dan 't ouwe.... Jammer, ik ga toch meer voor de eenheid van 't ouwe.

Verder denk ik ook dat het nieuwe forum meer is voor mensen die meer "'n podium voor zichzelf zoeken" dan dat ze (nog) bezig zijn met ADB te worden.
Natuurlijk zet iedereen zich neer, ook op het ADB forum, je meet je ook 'n bepaalde houding aan, wilt goed overkomen. Maar op de ADB hoort toch het stoppen/minderen de rode draad te zijn. Dat is het nu ook meer, en daar ben ik wel blij mee.
Warhol zei al zoiets als dat iedereen in de toekomst 5 minuten beroemdheid op de TV zou krijgen. Voor hen waarvoor zelfs dat niet weggelegd is is er dan nu deze veel langdurigere mogelijkheid, alleen met wat minder publiek.

Verder voor alle nieuwen alle kracht en sterkte gewenst, en ouwen, bedenk dat wij hier ook eens nieuw naar binnen rolden en toch ook dingen oppikten van andere ouwe rotten.

Groets, de uitgetypte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het gewoon bij Trkpl. gekocht en Krdt heeft het ook natuurlijk, even kijken naar de dosering van B1 en later kun je overgaan op Bkomplex want de andere B's zijn voor vrouwen ook een goeie aanvulling.
Als je echt een hele goeie wilt (ook duur) dan is Balanced B50+C een hele fijne
1 tabl per dag en heb je overal 50 mg van, erg veel. De Orthomoleculaire wereld gebruikt supplementen ook als geneesmiddel. Deze is dus van Orthica, ik weet niet of iedereen die zomaar kan kopen of dat je die via een Orth. Mol. arts moet kopen, dan zou ik het niet doen, want dan krijg je er een bezoek en opmetingen bij en die worden niet vergoed. Googlen maar zou ik zeggen. Ik weet niet meer waar ik de mijne vandaag heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos,

Als ik het zo lees was het niet persoonlijk bedoeld (al zou ik dat van dat extra geld inderdaad de volgende keer weglaten).
Overkwalificatie werkt ook tegen je: je bent te duur of past niet goed in een team, of je gaat je zelfstandiger opstellen dan de bedoeling is (althans dat zijn hun zorgen).
Er wordt inderdaad flink bezuinigd op de thuiszorg momenteel; de mensen die er zitten zijn blij als ze hun baan kunnen houden.
Dus: jammer maar helaas, ze weten niet wat een geweldig mens ze nu missen. Geluk voor de volgende die jou aanneemt! :rose:

Ik heb een half-verdoofd hoofd en mag de eerste uren niet eten, wel drinken. Gelukkig zit ik voorlopig nog niet aan mijn gevaarlijke tijd; mijn honger zal tegen 17:00 wel weer gestild zijn.
Nog even afzien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Het kan nog net . IK las hier nog regelmatig mee tot ongeveer een maand terug.
Het chatgehalte werd me teveel om allemaal te lezen.

Ik begrijp dat er nu een ander forum naast gestart is.

Dit forum heeft mij gebracht waar ik nu ben. N.l bijna een half jaar drankvrij. De vele tips en verhalen van oudgedienden en steeds nieuwe mensen hebben mij steeds een stapje verder op weg geholpen.

Dit forum is dus van zeer grote waarde voor mij geweest.

Haddock, leuk om jou ook weer eens te lezen.

Het ga jullie allemaal goed. Echt HET KAN!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik weer...

Nogmaals thnx voor alle hartverwarmende berichtjes, steunt me echt wel in mijn strijd tegen de alcohol :present:

En voor Cathy en Rapilos :
Herken het wel hoor dat je gewoonweg niet gewaardeerd wordt op je kunnen !!!
Werk zelf ook in de gezondheidszorg als verpleegkundige, al ruim 14 jaar.

((( Dan zou je toch beter moeten weten dan je in te laten met alcohol terwijl je dagelijks ziet watvoor impact het kan hebben op iemands leven en gezondheid, maar goed dat is weer een andere discussie :angry: )))

Helaas pindakaas is het vaak zo dat je tijdens een gesprek jezelf moet kunnen laten zien en als je net als ik niet echt super goed bent in jezelf verkopen (in woorden dan) delf je al gauw het onderspit !!!
Ik weet gewoon dat ik een hele goede verpleegkundige ben met heel wat kennis en ervaring, maar hoe toon je dat zonder op de werkvloer te kunnen laten zien wat je kunt !!!

Afijn, hoop er maar weer het fijne van en anders blijf ik gewoon nog even werken via de detachering (al is dat nu ook niet echt een aanrader als je een autistisch kind hebt die behoefte heeft aan structuur, al die losse diensten...)
Maar goed, Positief blijven denken en ervoor gaan zou ik zeggen !!!

Grtzzz, Blondie;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie, Ik werk ook als verpleegkundige. De gezondheidszorg is een economisch bedrijf geworden waar men niet meer naar de patiënt kijkt maar naar het geld. Alles draait erom.
De waardering haal ik uit het voor de zieke mens er te zijn.

1 ding weet ik wel. Ik had mijn beroep niet meer uit kunnen oefenen met die grote hoeveelheden drank in mijn mik.

Omdat het steeds drukker wordt. En ik ben veel mondiger geworden zonder drank.

Ik liet het maar snel zo. Het was mij teveel om me druk te maken om allerlei dingen.
Ik dacht altijd , als ik straks thuiskom volgt de beloning. DE FLES DUS!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...