Francois Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Exfeestbeest, wat ik me afvroeg: ben je na alle ellende die je hebt gehad nog steeds gestopt met drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Ex met de F5 toets kom je al een end, maar het laatste bericht bovenaan gaat niet lukken, zo is de site niet opgebouwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 @Francois, Jaaaaa nog steeds en naar alle tevredenheid.@Albert, Hoi, wat doet F5 ik heb een Mac, snappie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bakkom Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Hoi Jongens!Bedankt voor jullie reacties. Echt heel erg gaaf en hartverwarmend en wat leuk dat jullie zo in mij geloven! Ik zal zéker naar het forum komen als ik het moeilijk krijg en ook ik ben heel benieuwd wat deze maand mij aan inzichten zal brengen.Ik zal weer wat vaker mijn neus laten zien en aan de bel trekken als het mis dreigt te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Oh Ex dan heb ik geen idee hoe je het voor elkaar moet krijgen, de F5 toets op mijn toetsenbord vernieuwd de pagina en dan krijg ik het eerste nieuwe bericht dus onder in beeld te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 @Alb, ja dat is hier cmd R (van refresh).Het is nog erg zoeken, het is heel anders dan nujij, youtube en andere fora.OK, bedankt.Bij de weg, wat brengt jouw naar dit forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Mij heeft de drankverslaving naar dit forum gebracht en daar ben ik nog steeds blij om, ben nu een jaar drankvrij Ex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Da's mooi, houwen zo.Ik heb na al die jaren eigenlijk nog nooit wat positiefs gezien van drank.Zelfs nu zijn er nog familieleden van me die, ondanks mij als voorbeeld, een drankprobleem blijven voeden, zelfs nu op dit moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Hoi allemaal,Pfffff wat een vermoeiende dag!! Schaatsen, LadyT, schoonmaken, eten maken.......AR groetjes van K. die me nu verplicht naar kung fu panda te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Zo Ex. heb ffe je verhaal gelezen, nou dat liegt er niet om zeg. Wat jij allemaal door de drank bent gaan mankeren niet te filmen. Is er nog wat heel aan je?Nou joh ik hoop in ieder geval dat je hier vind wat je zoekt. We zijn allemaal door de drank gesloopt, ieder op zijn eigen manier, maar samen staan we sterk dus ik zou zeggen, welkom bij de groep. Voel je thuis en schrijf veel zodat je van je af kunt schrijven. Hier wordt het gelezen hoor, en vaak krijg je antwoord. Kan wel ff duren en als het niet zo is, schreeuw dan nog maar een keertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Zo m'n bedstede staat in de grondverf. Verf hem dadelijk helemaal wit. Als ik er nou veelzin in krijg, ga ik er nog iets op schilderen met olieverf maar dat beloof ik niet aan mezelf. Wel wil ik de balken die het geheel bij elkaar houden, een andere kleur geven maar ik weet nog niet welke. Wat staat er nu bij wit.Goud???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Ex, jou als voorbeeld nemen doen ze niet, want zij zijn niet verslaafd, jij wel. Maar ze hebben niet in de gate dat ze wel degenlijk een groot probleem hebben als ze iedere dag het nodige moeten drinken.Maar misschien komen ze ook nog eens zo ver dat ze durven te kijken naar zichzelf. Ieder mens heeft zijn lot grotendeels in eigen handen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Nieneke heb jij nog iets gehoord van de kapitein? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Hoi Bolletje, goud is wel bling bling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Bollie,Kapitein is nog steeds mijn hoofdkapitein!Hij vertrekt binnen enkele dagen voor 4 weken naar Bali!Hij vraagt ook steeds hoe het met je gaat!!!Nina, liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Bol, terra staat erg mooi bij off-whiteheb ik ook in mijn huiskamer, badkamer en nog een ruimte!verveelt ook niet gauw.En een olieverfschilderij lijkt me prachtig om bij in slaap te vallenen trots wakker te worden, doen joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 groeten terug Nina B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B) en truste zo voor hem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Ach ja Ex ik plak er nu nog wel een jaartje aan vast:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 @bol Hoi, Ja hoor, mijn rechter ooglid en linker voorste kootje van mijn pink zijn nog best wel heel.Iedereen hier heeft inderdaad slechte ervaringen met drank, sommigen staat droog en anderen zijn nog bezig om van de boose af te komen en voor die groep probeer ik wat te betekenen.Misschien even voor de duidelijkheid, ik heb niets om van me af te schrijven, dat ik me kapot gezopen heb is geheel en al mijn eigen doen.Het is een fout die ik gemaakt heb en nu ligt het achter me.Ik schrijf hier niets van me af, ik schrijf iets op, ik schrijf het verhaal van wat een persoon mag verwachten als hij of zij doordrinkt, als er weer eens een smoes wordt verzonnen om dit glaasje dan toch maar te nemen, om het stoppen maar weer een daagje uit te stellen.Ik heb absoluut de wijsheid niet in pacht, verre van dat zelfs, het is gewoon een verslag van wat ik ondervonden heb.Met een beetje geluk is er een gebruiker die het leest en tot de conclusie komt dat hij of zij dat niet mee wil maken.Succes in je strijd en kijk uit, drank is een geduchte vijand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Nieneke waarom komt Nik niet meer op het adb.?Jane ja je zou het moeten zien om te kunnen begrijpen hoe ik het bedoel. Maar inderdaad een terra c. badkamer is mooi.Mijn schoonzus heeft het ook. Prachtige kleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Bollie,Ik kan niet in zijn plaats antwoorden, maar hij zal wel zijn reden hebben!!Maar het gaat goed met hem en hij is een schat!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 he ex feest beestik heb je een pb gestuurd..gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Oké Nien. Wil je hem de groetjes doen en hem een hele fijne vakantie wensen van mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 uitbuiten die bui Akeleivoor je t weet is tie weer over;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Hello goodbye Ariik ga ff TV kijkenzoon op de treinikke ff tot rusttot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden