witte Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Ik hoop voor je dat het je gaat lukken Sjaak.Inmiddels weet je de voors en tegens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Witte nee hoor, als ik vroeger een liter jenever op had, kon ik de dag daarna geen drank meer zien. Had ook echt een dag nodig om te herstellen, dus je bent niet de enigste hoor, maar die dag daarna ging ik er weer flink tegenaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 weggehaald, was stomme vraag van me.Dank voor je antwoord Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Ik knijp er even tussenuit. Ik ga eten. Tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Het was een fijne workshopWeer nieuwe dingen geleerdStond alleen helemaal achteraan dus zag mezelf niet in de spiegel en ook de instructrice niet. Dat is wel jammerWe moesten een klein improvisatie solo doen met een emotie. Ik had passie. Kreeg een compliment van mn eigen juf. En dat was gemeend want ze geeft nóóit complimenten. Nu snel even de wecee schoonmaken, douchen en dan is het tijd voor:PATATTEKES !!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 eet smakelijk allemaal,ik ben ook al bezig (bal gehakt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Gaan we schelden Ap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Hallo Bol er staat toch bAl gehakt en niet bOl gehakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bakkom Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Hallo lieve allemaal,Ik wil even heel trots vermelden dat ik de maand januari heel erg goed doorlopen heb, ik heb namelijk, zoals ik mezelf had opgelegd, nooit meer dan 10 glazen alcohol per week gedronken, iets minder zelfs. Nu word het echter menes!!De hele maand februari ga ik droog staan om mijn gewoonte te doorbreken. Dit alles natuurlijk onder het toeziend oog van mijn hulpverlener. (Top mens)Hoewel de eerste twee weken van mijn 'minder' maand moeilijk waren, verliepen de twee laatste weken zeer makkelijk. Ik hoop met al mijn hart dat dit in mijn 'stop' maand net zo zal gaan. Groetjes van Monique Mocht iemand tips of ervaringen voor me hebben, laat me deze dan alsjeblieft weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Hallo allemaal, kan iemand misschien een link geven naar dat andere forum/chat ?Alvast bedankt en een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Hoi Monique, heel goed gedaanen mijn tip voor de aankomende maand is hetzelfde doen als afgelopen maand, daarmee bedoel ik niet dat je moet gaan drinken, maar jezelf in de hand houden.De eerste twee weken waren moeilijk zeg je, dat zal zéker de eerste week ook zijnEn met die 10 glazen heb je vast ook wel een moment gehad dat je meer wilde maar jezelf in bedwang hebt gehouden zo niet vermanend toe gesproken.Dà t bedoel ik dat je dat ook moet doen in je stopmaand.Ik wens je veel sterkte en wijsheid:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Francoischatforum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bakkom Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Hoi Albert,Dank voor je lieve woorden. Ik ga je raad ter hand nemen.Wel een beetje spannend allemaal maar wel LEUK spannend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Hallo Bakkom,Als je kunt minderen kun je zeker stoppen,je hoeft maar een regel te onthouden:vandaag neem ik de eerste niet!Het gaat gewoon goed Bakkom,gewoon erin rusten en genieten dat je dit kunten bij trek hier komen natuurlijk,maar dat wist je al, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Monique, je hebt wèl de juiste instelling hoor, dat het leuk spannend is.Mocht je je gaan vervelen of zoiets, kom dan hier op het forum hangen dat heeft mij ENORM geholpen door de eerste weken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Hoi Jane:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Knap Bakkom. Blijf ons op de hoogte houden. Ik ben zo benieuwd. Het lijkt me zo moeilijk om te minderen. Je krijgt toch iedere keer weer de smaak van de alcohol. Ik zou dan echt door gaan denk ik. Je voelt toch ook dat gevoel in je maag van de alohol? Om dan te stoppen pphhhoooeeee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 AlbertRemmo, dank voor je link. Ik heb even snel wat gelezen, maar volgens mij gaat het niet over alcohol? Het is gewoon een soort chat voor iedereen die een beetje wil chatten? Ik kan het mis hebben hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Knap hoor bakkom, 10 glazen per week is echt weinig hoor. En als je wijn drinkt is het nog gezond voor je ook, tenminste dat heb ik weleens gelezen en gehoord.Veel sterkte in februari met een maandje niet drinken, dat gaat je zeker lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Goed voor je Bakkom een maandje niet drinken. Zo ben ik ook begonnen !En als het niet bevalt dat maandje dan kan je daarna altijd nog gaan drinken. Ik heb in die maand geleerd wat mn triggers zijn, en na twee weken zat ik zoveel beter in mn vel dat ik het 2.5 maand vol gehouden heb. En nu ga ik helemaal voor nul !!!Gun het jezelf !!! Het is echt de moeite waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Hoi ARlong time no read? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Goeiemorugûh..... allemaal een beetje fris uit de veren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Ach Jane, ja druk druk druk hè maar soms als ik dan wat schrijf krijg je ook ineens een lapje tekst;)Francois dat klopt dus ook van dat forum, als dusdanig is het bedoelt om hier het chat gehalte te verlagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Ook goeiemorgen Ex en welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Hoe werkt dit trouwens, ik blijf scrollen.Ik heb het liefst het laatste bericht bovenaan.Dat zal ook wel weer veranderd kunnen worden maar daar ben ik veel te dom voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden