Spring naar bijdragen

dinsdag 2 februari 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

Jane,
Ja, achteraf gezien, toch nog wel snel.
Terwijl ik vorige week nog dacht; wat duurt het toch allemaal lang.
Het is wel een nulurencotract, maar heeft ook weer voordelen, als ik extra moet werken op de zaak i.v.m. vakantie van medewerkers op de zaak ofzo, dan is het ook wel weer makkelijk.
Nadeel is; niet werken is geen geld, daaentegen kan ik ook bellen als ik ineens een paar uurtjes over heb.
Dan kunnen ze me alsnog inplannen als er werk is.

Alf;
Veel uren, dat wel.
Maar de beloning is, dat ik dan wel voor mezelf kan zorgen en niet meer afhankelijk ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 258
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Thee,

Ik denk niet dat je perse diploma's nodig hebt.
Maar het is wel een pre.
Ik heb diploma's, zelfs veel meer als dat ik voor dit werk nodig heb.
Daardoor krijg ik ook wat meer salaris, alhoewel het absoluut geen vetpot is.
Maar ja, gewoon sparen, en geld vergaren, dan kom je er ook wel he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Alf

ouwe filososoof. Goeie tip. Als ik gisterenavond ergens niet op kwam was het het forummmmmm !
Ik was in gesprek met een goeie en oude vriend met wie ik ooit als militair driemaal de vierdaagse liep. Hij is pensiodado en een begenadigd wijnproever ! Was ooit een hooggeplaatst econoom in overheidsdienst. Nu heeft hij "voor de lol "een wijnhandel ! Hij kwam net terug uit Montpelliers waar een beurs was met meer dan 400 wijnboeren uit alle hoeken en gaten van Europa.
Zo is het gekomen. We zijn mijn wijnkeldertje ingedonken onder het genot van een goed gesprek. Naarmate de ontremming toesloeg ontkurkte we 4 flessen.
Nik ( kan op dit moment NIET aan de riemen. ) ... typ met een houten hoofd. Als ik overboord sla blijf ik wel drijven ( denk ik ). Visoenen van geniepige Sirenes en Gremlins beheersen mijn denkpatroon.
Van de 100 hersencellen die ik heb werken er een stuk of 8.

Hoe is het met je werk afgelopen Alf ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Wat een begin van de dag... PFFFFFFFF................
Vannacht de gehele nacht wakker gelegen van de tandpijn... Ergens nabij mijn voortanden AUW !!!
Ik denk ergens een ontsteking in mijn gehemelte, doet f***ing zeer aldaar:(
Nu met een Ibuprofennetje op de bank aan de opdrachten van de ADB... En effe rondlezen op het forum
Maar goed dat ik afleiding heb anders zou ik een run naar de AH maken voor een flesje verdoving !!! Archhhhhhhhhhhhhhh..............:huh:

Maar ik hou vol !!! Ging net zo goed....
Ik laat dat nu niet verpesten doordat ik effe niet zo lekker in mn vel zit !!! ;)

@Suus : Rottig voor je dat je slecht geslapen hebt... Misschien is Melatonine een idee ? Helpt bij mij aardig, in ieder geval om in slaap te komen, doorslapen blijft ook bij mij een probleem...

@Rapilos : Echt helemaal super voor je, je nieuwe job !!! Gefeliciteerd, je verdient het !!! Hard werken en niet opgeven loont, zo zie je maar weer:);)

@Nik : Ken je dan nog wel niet, maar wil je bij deze even zeggen dat ik het heel sterk van je vind dat je hier heel eerlijk over praat op het forum... Hoop dat wij je wat steun kunnen bieden om de draad weer op te pakken... Vallen en weer opstaan !!! Je kunt het !!!:present:

Blondie6173

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen ook
hoe is het met je ritme Woman? Kan je het nog vasthouden?

Ben een tijdje niet geweest, gewoon te druk met andere dingen
uiteindelijk iets te druk dus vanaf zondag ging het even niet meer zo lekker
ging van de leefstand naar de overleefstand.
Dus nu weer even goed opletten op het inbouwen van voldoende rust.

Niknok, met een wijnkenner je wijnkelder bezoeken is ook wel de kat op het spek binden ;)
Maar ben blij dat je een kater hebt want die helpt mij weer om te weten wat de gevolgen zijn

Ik ben inmiddels zover dat het schrikbeeld van een kater het wint van de roes van het drinken
Daardoor kost het ook steeds minder moeite om te kiezen voor droog staan.

Ik ga zo de deur uit, we hebben een feestje op het werk, een alcoholvrij feestje.
Iedereen heeft spullen van huis meegenomen die hij of zij niet meer gebruikt en die gaan we verloten ;)
een bingo voor minima dus ;)
met chocolademelk en appeltaart!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ben er ook weer even. Blondhie, volhouden deze alcohol vrije week he!! Moeilijk, is waar, maar achteraf loont het. Hoe is het met je tandpijn? Rapilos, proficiat nog! Werk doet goed, al heb ik er zelf best stress voor maar het geeft voldoening, geeft contacten, je meot je inzetten voor iets.
Ik vertrek zo naar mijn werk: lesgeven aan de 16 jarigen opnieuw en daarna moet ik stagegesprekken begeleiden, er zit watjonge lui tussen (al ben ik zelf nog niet zo oud, bij hen voel ik me wel oud : ). Tot straks of morgen, ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman
voor jou log ik nog even snel in
Ik weet waar je op doelt
Maar dat gaan we niet doen he
Je hebt hier heel veel te zoeken
Dus ik verwacht je gewoon weer...
Juist deze week
En niet alleen die flauwe mededelingen
da je droog staat.
Je hebt wel iets meer te zeggen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman,
ik ben het er ook niet mee eens
dat je hier wegblijft
je doet jezelf en ons tekort!!!


Blondie, je ging niet goed je GAAT goed
je ziet je valkuilen en stikt er niet in

Nik MF is mindfulness, google maar ff als je kunt (hi hi)
flauw he, maar ja wat Alf schrijft hier komen vóóR......
en de kat en het spek is ook welbekend
ik had al eerder ziets bij jou, maak leeg die kelder, maak een heleboel mensen blij
die het wel aan kunnen en geef jezelf rust joh, met zoveel wijn onder je leefplek
dat voelt als een bom, de vraag is niet of tie ontploft, maar wanneer
nou gister dus
en vorige week al wat aankondigingen als ik me niet vergis?
Ene Bali, geweldige kans man, maar geen excuus om te gaan drinken hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben gewoon braaf aan het werk natuurlijk ;), maar ik kwam een stukje tekst tegen
(sorry, ik weet niet van welke schrijver) waarvan ik dacht dat zet ik ff op adb:

"Denken dat iets niet kan, of dat jij iets niet kunt, leidt tot een gevoel van machteloosheid;
denken dat je het wel kunt, of dat je het niet hoeft te kunnen, geeft een ander gevoel.
Voor allebei de gedachten heb je je denkvermogen nodig, maar je gebruikt het niet op
dezelfde manier. Denken omdat je het steeds hebt gehoord en iedereen het zegt,
is iets anders dan je afvragen waarom het eigenlijk niet zou mogen.
Alleen het eerste is onderdrukkend tav bepaalde gevoelens (en roept andere op).
Het tweede laat gevoelens verdwijnen, en geeft ruimte voor andere".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...