Spring naar bijdragen

Woensdag 3 Februari 2010


sjaak

Aanbevolen berichten

Ja,BB maar is dat niet de hele reden waarom we ooit aan die drank zijn gegaan; het weglopen voor.
Ik wel, ik liep weg voor iets wat ik niet wilde zien. Maar ik ben ook gestopt omdat ik het weer
onder ogen wil komen, ik vind nu juist de uitdaging om niet meer weg te lopen.
Zou ik blijven weglopen kan ik net zo goed weer gaan drinken; wat is het verschil;
weglopen op de ene of de andere manier? Alleen stoppen met drinken is niet meer de uitdaging,
het leven wel en ik vind m leuk (die uitdaging) :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 365
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
bolletje

Zie dat er weer een hoop mensen mee lezen.


Alf een vraag je aan jou en voor die het weet. Ik vraag me dat al jaren af.


Als iemand jarig is zeg je tegen hem of haar, van harte gefeliciteerd.


Maar wat als iemand overlijd. Kun je dan ook zeggen "van harte gecondoleerd?


--------------------------------------------
Waarom is dat een vraag voor mij?

Goedemiddag overigens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: dhendro


Zou ik blijven weglopen kan ik net zo goed weer gaan drinken; wat is het verschil;

weglopen op de ene of de andere manier?
------------------------------------------------
Een hele interessante opmerking. Heb ook het gevoel nog steeds weg te lopen
Nu de andere kant op weliswaar. Maar loop wat doelloos rond naar mijn idee
en er zijn vele wegen die ik in kan slaan weet alleen niet welke te kiezen
Vroeger was er maar één weg, de drankweg...
Vlucht nu weer de forumweg op.
moet eigenlijk wat gaan doen..
Ja wat is het verschil en wat maakt het uit?
In die zin vond ik de opmerking van Wing
laatst ook illustratief: het is trekken aan hetzelfde gat
maar nu van de ander kant..
Of de ruimte zoals jij het noemt..
Zou daar eens vandaan moeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de dames vanavond een interessante film

'In her shoes'

Misschien ga ik ook kijken
om nog meer van de vrouwen te
gaan begrijpen.;)

http://www.tvgids.nl/films/

Hoor net van M. die de krant leest
dat bij ruzie het voor vrouwen goed is
als ze daarbij gaan schreeuwen en voor mannen
juist weer niet..
Ik ga de krant opzeggen denk ik
Zijn ze nou helemaal...o nee niet schreeuwen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf er is veel onderzoek gedaan naar het fenomeen stemrecording, en daar zijn frapante resultaten uit gekomen. Er werd ook vaak een soort energie gemeten, c.q. gevoeld.
Dat interesseerd me geweldig.
The Thing is een meesterwerk. Vooral de trucage. De verandering van de hond naar the Ting. Heb hem al vaak gezien. Nu zie ik Kurt Russell toch graag acteren hoor, zeker als hij zo'n ruig figuur moet uit drukken.
Maar voor diegene die geinteresseerd zijn in fabels en legendes, op N. Geographic channel is om 20.00 de uitzending "Is it real"en gaan over Bigfoot. Er zijn bewijzen dat hij dus echt bestaat. Och en waarom niet, het zou zo maar kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhen, dat is nou juist de uitdaging, het leven nemen zoals het komt. Als ik daartegen in verzet blijf drink ik weliswaar niet maar wat is er dan verandert he?! In mn drinkersperiode leefde ik zelden in het NU. En das jammer want er is alleen maar nu.
Darom probeer ik zaken anders aan te pakken. Mn uitstelgedrag enzovoort, verantwoordelijkheid nemen en het leven niet uit de weg gaan.

Yajala, ik ben ook gewoon met dag 1 begonnen. En dat werden er twee en toen drie en toen, en toen, en toen, dus, laat je de kop niet gek maken, gewoon alleen vandaag. Daar hebben we allemaal onze handen vol genoeg aan. Super van je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo frummers,

Ik kom ook nog ff kijken vandaag na een bezoekje aan CAD om te blazen en een gesprekje met mijn contactpersoon omdat ik gisteravond gedronken heb en dat vanmorgen netjes gemeld heb. Toch blies ik 0.00. Ik was bang dat ik mijn voorbereiding naar de Antabus ( vrijdag of maandag) volledig verknoeit zou hebben. Het schijnt mee te vallen. Morgen weer 0.00 en vrijdag ook dan kan ik starten. Het fijne aan deze gesprekjes is dat ze niet over je oordelen en praten over het waarom. ( Was de stress vanwege mijn zieke zusje en een vriendin(Drank) die hulp nodig had en nog nodig heeft.)
Mijn contactpersoon oftewel Guido was geinteresserd in wat wij op het forum allemaal frutselden. Was er ook zeer positief over dat ik meedoe. Het voelt goed als je niet het gevoel hebt dat je gestraft wordt als het eens mis gaat. Alleen met de Antabus kan dit niet meer. Zou mijn hartje niet aankunnen. Dussssss....ik ga op de dag dat ik de Antabus ga innemen opnieuw de dagen tellen. Jammer van de 5 die ik al vergaard had.:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer terug van de tandarts met een Antibiotica kuurtje !!!
Hij wilde de ontsteking eigenlijk direct opensnijden maar heb hem met lichte drang toch vriendelijk verzocht om daar nog effe mee te wachten...:P
Luistert er toch nog iemand naar me !!! ;)

Hier lijkt het wel alsof er storm op komst is... Kids zijn superdruk en luisteren voor geen meter...
Lekker hoor als je met een koppijn loopt van Maasstricht tot Groningen.....GRRRR.....:angry:
Zo dus toch ook maar effe een brufen innemen...



@ Yajala :

Kom op meid, Je kunt het !!!
Doe je het dan niet voor jezelf , doe het dan voor je kids en je lieve manneke
(voor mij die stok achter die deur naar die fles...) En ja, wat al eerder gezegd is :
Haal geen Alcohol meer in huis, als je er de deur voor uitmoet dan moet je net effe wat meer moeite doen dan zo'n kastdeurtje opentrekken... Bovendien zijn hier genoeg mensen die je op die deurmat naar buiten toe al zullen proberen te tackelen...;)




@BamBam,Bolletje en Jacc :

Lijstjes en schema's maken doe ik mijn hele leven al... Ik ben echt een compleet gestoorde control-freak...
Maar dat heeft mij denk ik deels juist in de positie laten komen waarin ik nu beland ben... :(
Wil het echt niet als excuus gebruiken, maar door al die lijstjes en dan bedoel ik ook niet-realiseerbare lijstjes ben ik mezelf voorbij gaan lopen en om alle zorgen en al dat piekeren achter me te laten mijn vergetelheid gaan zoeken in het drinken...
:$
Nu nog steeds lijstjes aan het maken maar komt meestentijds weinig van terecht dus wordt het lijstje op een gegeven moment zo lang dat ik de controle verlies... en weer vergetelheid wil gaan zoeken... en is die visueuze cirkel weer rond...
En dat terwijl de problemen alleen maar groter worden als ik weer ga drinken...
Wat een zelfkennis zeg !!! :huh:

Afijn, Hou het vandaag zekers weer droog...
En nu aan de strijk !!! Kan ik weer wat afstrepen van mijn lijstje !!!;)

Blondie6173

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, Blondie, kan er niks aan doen, maar ik schoot in de lach om je: 'Wat een zelfkennis, hé!'
Zooooo herkenbaar weer wat hier allemaal geschreven wordt vandaag!

Dhendro heeft wel een goed punt! Waarom het als lastig zien? Eigenlijk zou het juist fijn kunnen zijn!
Maar ja, waarom gemakkelijk doen als het ook moeilijk kan? :huh:

Oké, nu stofzuigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...