Alf Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Ja Rapnog één..Zal ik eens gaan drinken vanavond?Eentje maar?kan ik morgen weer opnieuw gaan tellen..Net verstoppertje...100.. ik komen ga weer...Eigenlijk gaat het vannacht om 12 uur in heVandaag is de 100e dag...Ch....gne om 12 uur...Ach, ik heb nog rotjes liggen van oudjaar...MM... leuk voor de buren"Wat is er, wat is er....""Niets buurman, ik heb 100 dagen niet gedronken'He Bolvandaag heel druk geweest met sprokkelenvan spullen voor kamer van dochter THeeft een kamer gevonden bij de uni en moet ingericht, pffffdat kost me een lieve cent....Goed dat ik niet meer drinkHeb volgens de teller dik 700E uitgespaard..
Alf Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 quote: Originally posted by: theemutsAlf, Toch vind ik je soms wel een beetje donker, hoor. Thé ----------------------Klopt Thee, zeg maar 'zwartkijker'ja, daar komen de genen...
Alf Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Nee, heb vanaf het begindit hodja hoofd (tulband ontbreekt, zit in de was)en tussendoor wel eens geëxperimenteerdmaar kreeg toen veel commentaar net als jij nu....En nee, ik vind niet dat het snel went, denk dan steeds dat Kit(ja toch?)er is.en die andere 2 waar je aan refereertdie zie je hier weinig..dus je kunt je nog bedenkenBovendien als ik dat callcenterhoofd ziedenk ik altijd: ah, daar hebben we Dar
rapilos Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Alf,Je kan om 12.00 uur ook de vlag uithangen, dat maakt geen geluid en je wordt er ook niet dronken van:D
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Net de Lady zelf aan de tel. gehad!Vreselijk suf, minder verward. Ze moet nu weg uit ziekenhuis, te weinig bedden en ze is "stabiel"!Ze is bij haar ouders en die zoeken nu naar opvang, maar overal wachtlijsten! Ongelooflijk, wat moet je dan doen, homeless in de goot liggen voor ze je onmiddelijk helpen, of heel veel betalen en naar een dure prive kliniek gaan???Maar ik ben al blij dat ze er terug is!
Alf Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Drie flessen is ook wel heel veel, eigenlijk onmogelijkMoet je 's morgens om 8 uur al beginnen tot 's avonds 11..Drink je zo'n fles rap op dan overlijd je aaneen ademstilstand..En dan hebben we nog niet eens over een vrouwen iemand van weinig gewicht..maar goed dat ze weer wat opknapt!Kan ze niet bij de ouders blijven?Ze is stabiel..
Mai Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Uit ervaring weet ik dat crisisopvangpas voorbij de ergste crisis mogelijk isKun je eerst lekker opcrisisenom toch dat gevoel te behoudenNee, het is geen grapIk weet hetMoeilijk allemaal!
rapilos Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Schandalig, dat er niet direct opvang mogelijk is voor Lady,Arme ouders, wat zullen zij een zorgen hebben.En arme Lady, die nu zo hard hulp kan gebruiken.Leve de overheid zullen we maar zeggen.
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Alf ze sloop zels 's nacht het huis uit in pyama en roze slofkes om snel naar de nachtwinkel te hollen voor nog een fles!!Marjo, maar hoe werkt het dan in nederland? Ze kunnen haar toch niet in die toestand zomaar naar huis sturen?
Mai Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Overal wachtlijstenwe zijn met teveel!Fijn dat ze bijouders terecht kan
Alf Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 dat staat er niet Marjodat ze bij haar ouders terecht kanDie zoeken naar opvang...
lady jane Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Nina,als lady 3 flessen per dag dronk, dan is dat verschrikkelijk veel geld verzopen.San kan ze toch beter dat geld in haar herstel stoppen?Uiteindelijk is ze danveel goedkoper uit en haar gezondheid is onbetaalbaar!
Mai Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Oh dank Alflees niet goedOf tochIs bij ouders staat erAnyways, niet ergens alleenAls ik dat zo zie gelukkig
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Tja Marjo maar met wachtlijten van weken!Dat zijn ook oude mensen! Ik weet niet of die dat zolang volhouden. En zij ook niet, in een boerendorp!Ze sprak al van morgen terug naar haar appartementje te gaan (met de nachtwinkel naast de deur!)Je weet het vervolg van dit verhaal dan ook wel!Laatst, toen ik haar vader had gebeld omdat het echt meer ging, zei ze" Ik wil me vertoppen in de vodkakoelkat van de nachtwinkel"Wat kan ik daar nog op zeggen?????
bolletje Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Ach dat meen je niet Nien, dat kan toch niet waar zijn hé? Iemand die in coma gelegen heeft nu al weer buiten zetten zeg. Wat vreselijk voor haar en haar ouders. Is er nu helemaal niets waar ze terecht kan?Kan ze geen overplaatsing vragen in nederland? B.v. ik de Roderheide in St. Oederode? Of bij de Jelinek?Daar nemen ze toch ook mensen op die niet uit nederland komen? Wat is dat nu zeg. Ja nu zal ze er niet terecht kunnen maar dadelijk als ze weer wat beter is, zou ze toch kunnen proberen om daar te kunnen komen of zeg ik nu iets stoms. Nee hier kan ik met mijn verstand niet bij. Dat ze zo maar iemand aan z'n lot over laten. Bah wat is de maatschappij hard en stom:(
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Tea, wat zit er in zo',n fles 75 cl???? Maar zij kocht er dan 6 van die kleintjes, makkelijker te verstoppen.
Mai Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Dan valt er niet zoveel meer te zeggen VMKan de behandelend artsgeen spoedopname regelenBij mij deed HA haar bestKon terecht na een week
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Marjo,spoed is crisis hier, en crisis is delerium, coma, na een dag bijkomen op straat!Ook omdat ze natuurlijk al een paar keer is buiren gesmeten uit een aantal opname's.Maar het is natuurlijk te belachelijk voor woorden om iemand in haar toestand naar huis te sturen!!!Bollie, ik zeker haar vader bellen om eens in nederland te informeren!! Dat zou misschien nog een goed idee zijn!!
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Jane ik heb al veel gehoord over ibogaine, maar omdat het omstreden is heb ik er altijd een beetje schrik van gehad!Het spreekt me enorm aan, heb jij persoonlijke ervaring daarmee?
Mai Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Een halucinogeen middelTsja, ik weet het nietZou kunnen...Informeer eens
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Ja Tea,Een echte detox! Ik doe mee!!P echt in de zin van lichaamlijk en geestelijk ontgiften!
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 En is dat dan niet eng Jane?Ik heb ooit vroeger wel een mescaline enzo genomen. Ik weet niet of ik dat nu nog zou aankunnen???Met goede begeleiding?????
lady jane Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Zonder goede deskundige begeleiding is alles eng VM
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden