bolletje Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Jan heb je ook hobby"s? Wat heb je die 3 weken gedaan toen je thuis zat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Nieneke ik maak me toch bezorgd om Lady. Ook omdat ze niets bij te zetten heeft. Ben erg nieuwsgierig naar het tel. van haar pa.Hoe is het nu met jou wijfie, gaat het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Ja, snap ik The, ik bedoelde meer in het algemeen, dat de reden van zuipen bij mij ligt en niet bij partner, kids of andere omstandigheden. Verder ben ik er maar half bij, bij het forum en vlieg ik overal steeds uit. wat internetproblemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Jan,Dronk je dan elke dag of alleen in het weekend, of als je moeilijke momenten had? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Bollie,Toen ik van middag belde was ze uit coma, maar heel erg verward. Ik wacht ook echt op de tel van haar pa!!Ik hoop echt dat ze er niks aan overgehouden heeft!! Ik had sneller moeten reageren!!Ps, problemen met een s op keyboard die niet meer wil! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Lieve Nieneke jij had niks, echt niet, voel je nu niet schuldig. Iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen leven ook Lady. Je hebt echt genoeg gedaan maar als Lady niet kan, dan houdt alles op, echt.Nu is ze in goede handen en wie weet is ze nu wakker geschut,en gaat ze dadelijk zelf stappen ondernemen om van de drank af te komen, maar je kunt op je kop gaan staan, als het haar niet lukt om van de drank af te blijven, kun jij ook niets lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Ik hoop echt dat ze nu haar lesje geleerd heeft! Maar vooral dat ze kan terugkeren!!!Bollie! Ik weet dat ik mijn best gedaan heb! Maar toch blijft er zoiets hangen van ha ik niet meer moeten doen!Dom, weet ik! Allez genoeg gezaagd over mijn schuldgevoelens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Heerlijk gedansd vanmiddag YeahyeahyeahWe hadden publiek (een buurvrouw) dus konden we mooi oefenen met lachen naar het publiek en soms zelfs een beetje verleidelijk kijken..Het is fijn dat nu de eerste publiek bibbers weggedansd hebben, kunnen we morgen mooi uit onze plaat gaan Straks maar patat halen, want geen zin meer om te koken (alweer ja, lekker !)Spuddeke, voer enzo kan ik wel betalen, maar het gaat meer om dierarts kosten, inenten, dat soort dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 DarWat is de bedoeling van die rugzak?Is dat tijdelijktot je oude ico is gerepareerd?Of ga je een trektocht maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Hey die Alf. Hoe is het vandaag gegaan met je? Heb je een prettige dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Las vandaag iets over GELUKKan een mooi thema zijn..Ik waag me er niet aangelukkig niet......Hoewel, één ding: de maakbaarheid van geluk is helaas soms beperkt want voor een deelgenetisch bepaald...daar dient men rekening mee te houdenbij het formuleren van gelukscriteria.Ik weet er alles van van die beperkingen...Geluk bestaat volgens de Chinezen uit drie dingen:Iemand om van te houden.Iets zinvols te doen hebben.Iets om op te hopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 DarZonder een 'hoofdben je voor mij al eén van de ikonen van dit forumen je onderscheiden zit hem niet in je ico hoor, ja ten delemaar je manier van schijven laat zien wie Dar is..wat had je graag als ico willen hebben gesteld dat er een vrije keuze zou zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 He Alf;Nog 1 dag he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Idd, er is er maar één met die kop van mijwant wie wil daar nou mee rond lopen..Lijkt in niets op mij, ben niet donkerheb geen bril, noch baard of snor...Maar ja, deze was nog over he in de winkel van Tact. Lag naast de rozen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Ja Rapnog één..Zal ik eens gaan drinken vanavond?Eentje maar?kan ik morgen weer opnieuw gaan tellen..Net verstoppertje...100.. ik komen ga weer...Eigenlijk gaat het vannacht om 12 uur in heVandaag is de 100e dag...Ch....gne om 12 uur...Ach, ik heb nog rotjes liggen van oudjaar...MM... leuk voor de buren"Wat is er, wat is er....""Niets buurman, ik heb 100 dagen niet gedronken'He Bolvandaag heel druk geweest met sprokkelenvan spullen voor kamer van dochter THeeft een kamer gevonden bij de uni en moet ingericht, pffffdat kost me een lieve cent....Goed dat ik niet meer drinkHeb volgens de teller dik 700E uitgespaard.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 quote: Originally posted by: theemutsAlf, Toch vind ik je soms wel een beetje donker, hoor. Thé ----------------------Klopt Thee, zeg maar 'zwartkijker'ja, daar komen de genen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Nee, heb vanaf het begindit hodja hoofd (tulband ontbreekt, zit in de was)en tussendoor wel eens geëxperimenteerdmaar kreeg toen veel commentaar net als jij nu....En nee, ik vind niet dat het snel went, denk dan steeds dat Kit(ja toch?)er is.en die andere 2 waar je aan refereertdie zie je hier weinig..dus je kunt je nog bedenkenBovendien als ik dat callcenterhoofd ziedenk ik altijd: ah, daar hebben we Dar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Alf,Je kan om 12.00 uur ook de vlag uithangen, dat maakt geen geluid en je wordt er ook niet dronken van:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Net de Lady zelf aan de tel. gehad!Vreselijk suf, minder verward. Ze moet nu weg uit ziekenhuis, te weinig bedden en ze is "stabiel"!Ze is bij haar ouders en die zoeken nu naar opvang, maar overal wachtlijsten! Ongelooflijk, wat moet je dan doen, homeless in de goot liggen voor ze je onmiddelijk helpen, of heel veel betalen en naar een dure prive kliniek gaan???Maar ik ben al blij dat ze er terug is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Drie flessen is ook wel heel veel, eigenlijk onmogelijkMoet je 's morgens om 8 uur al beginnen tot 's avonds 11..Drink je zo'n fles rap op dan overlijd je aaneen ademstilstand..En dan hebben we nog niet eens over een vrouwen iemand van weinig gewicht..maar goed dat ze weer wat opknapt!Kan ze niet bij de ouders blijven?Ze is stabiel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Uit ervaring weet ik dat crisisopvangpas voorbij de ergste crisis mogelijk isKun je eerst lekker opcrisisenom toch dat gevoel te behoudenNee, het is geen grapIk weet hetMoeilijk allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Schandalig, dat er niet direct opvang mogelijk is voor Lady,Arme ouders, wat zullen zij een zorgen hebben.En arme Lady, die nu zo hard hulp kan gebruiken.Leve de overheid zullen we maar zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Alf ze sloop zels 's nacht het huis uit in pyama en roze slofkes om snel naar de nachtwinkel te hollen voor nog een fles!!Marjo, maar hoe werkt het dan in nederland? Ze kunnen haar toch niet in die toestand zomaar naar huis sturen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Overal wachtlijstenwe zijn met teveel!Fijn dat ze bijouders terecht kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 dat staat er niet Marjodat ze bij haar ouders terecht kanDie zoeken naar opvang... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden