Spring naar bijdragen

Zaterdag 6 Februari 2010


sjaak

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 293
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Misschien moest ik
gewoon gaan trouwen
en kinderen krijgen..

Ontlokt dit rare sprongetje
tenminste een fijne schaterlach!

Of een hond in huis..

:D

Alf ik woonde een tijdje in
een caravan. Daar was ik
nog blij met mij door de
bank genomen.
Dan schreef ik wat
en dat las ik nu

Rustig aan vandaag
Eerst maar eens koffieronde 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Meditatie van de dag van www.gesprekmetGod.nl:

"Er zijn alleen dingen die je dienen en dingen die je niet dienen.
Goed en verkeerd zijn relatieve begrippen."

In mijn achtertuintje drijven mistflarden voorbij.
Alsof je in Schotland zit.
Prachtig.

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag allemaal!

Prociat voor allen die al zo lang droog staan en ook voor de beginners zoals ik, ook voor de genen ie nog moeten beginnen maar alwel de weg naar dit forum vonden!

Heeft er hier iemand ervaring met crisisopname in coma? Hoel lang duurt het voor ze bijkomt en wanneer heeft het zin om te bellen of op bezoek te gaan? Of is dat verboden, en beter niet te doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar,

Ik kan ook bellen hij heeft zijn nr. gegeven. Maar hoelang duurt het zo'n delire gedoe voor ze terug een beetje zichzelf is? En komt het uberhaut nog goed?

Ik weet dat ik het moet loslaten maar heb toch deze nacht liggen piekeren over wat ik nog meer had kunnen doen om dit te voorkomen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM,
ik snap dat het moeilijk is voor je om niets te kunnen doen, maar een dergelijke situatie daar sta je ook machteloos tegenover.
Op dit moment kun je eens informeren naar haar, maar meer niet eigenlijk.
Pas nadat ze weer helemaal boven Jan kun jij er ook zijn voor haar, maar is het misschien dat
je nu eerst aan jezelf denkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag Nien,
Lady in coma? Wie heeft dat gezegd meis? Ja deliriums daar heb ik vroeger veel mee te maken gehad. Bij mij duurde dat een paar uur denk ik. Zag levensgrote spinnen tegen de muur lopen.
Maar ja hoe lang het bij een ander duurt weet ik niet.
Het is inderdaad los laten meis, je kunt niet meer doen. En ga jezelf nu geen schuldgevoelens aan praten want je had misschien wel iets meer kunnen doen. Dat is niet zo en het is gelopen zoals het gelopen is. Accepteer dat meis en probeer met je eigen leven verder te gaan.
Dit is nutteloos.Wel erg fijn dat Lady nu opgenomen is en dat er eindelijk iets aan gedaan wordt. Maar dan moet zij toch ook zelf willen anders staat ze binnen een mum van tijd weer op straat en begint het gedonder weer.
Ga je nog iets leuks doen vandaag? Een beetje afleiding kan nu geen kwaad voor je.:musicnote::sun:
Ligt ze nog steeds in coma?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow 3 flessen wodka.....
Dat is echt wel héél veel.....
Ik had ooit een vriendje en die hield daar ook zo van, wodka, juttertjes....bij mij ging na twee shots het licht al uit (we waren al dronken) en hij tikte zo die hele fles leeg...jak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM,
dat is nu eenmaal de aard van de verslaving... de machteloosheid tegenover de drank.
En als je af en toe nog een slipper maakt, is misschien de confrontatie nu nog te heftig voor jou...jouw keuze natuurlijk.
Misschien kun je het voor jezelf het positief benaderen, als je weer eenmaal opnieuw begint, kan jou hetzelfde overkomen.
Zo redeneerde ik ook toen ik een vriend dood aangetroffen heb tussen de jeneverflessen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongelooflijk he Woman! En ze weegt amper 50 kg is 1m65!

Ik kan er ook niet bij! Ze indertijd begonnen met een fles wijn per dag, is een paar keer opgenomen, steeds buiten gegooid. Haar verhaal is dat ze met vodka begon omdat je dat zogenaamt niet ruikt!
Met de jaren heeft ze dan op gbouwd tot zo'n drie flessen met dit als resultaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...