Soothe Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Hoi Ziza, die moet ik ook nog zien. Lijkt me klasse.Had je een flitsende drie D bril?Hoop dat je de bril hebt afgezet en het leven weer in de juiste proporties ziet.En ja, je wordt oud. Anders moet je je jong opknopen en dat wil je niet!Ga goed en een groet uit een fris Amsterdam.Aanp: lettertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Sweety, Wat een cool onderschrift heb je nu weer!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Immer cool Madammeke U ook cool? Nu ontbijten, eigenlijk brunch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Sweety,Smakelijk, na een ochtend met een hysterische spons, deadlines.... Nu ff rust!!!Beetje eten proberen niet te gaan slapen.....Ps dieë brunch is toch niet met moët chandon champagne hoop ik!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Hoi Soothe,Het leven in de juiste proportie zien is altijd al mijn probleem geweest. En nog steeds hahaha...En mijzelf opknopen...mwahh vandaag is te leuk. Misschien morgen maar ik kan niets beloven.Die film moet je echt zien Soothe. Je weet niet wat je meemaakt. Supercool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Ziza ,We hebben hem in twee d gezien!Maar ik vond de echte Avatar aflevering animatie beter!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Ja ik ga hem zien, zal het vrouwtje tracteren.Na afloop een colaatje.Vlaams meisje, ik drink liters Roosvicee 50/50.De anderhalve literpakken. Zonder zoetstoffen en zonder suikers en met vit C.Ben daar erg aan verslingerd.Nu ga ik wat zaken regelen. Veel te doen.Tot ooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Wow Sweety,Wij hebben die rosevise ook al jaren in huis!!!WederomB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Nientje Nientje ik ben op het werk maar heb een vraag. Heb een hoop spellen gekocht voor de kids. Nu hebben ze hier nog een jongensreacefietsje staan voor een 5 jarige. Zal ik die maar mee nemen voor de kleine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Yes yes yes Bollie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 GoeiemorregeZie je Gister een half uur te laat naar bed, nu een half uur te laat opgestaanDat krijg je er van als je fijn danst de hele avond hihiWas echt leuk, we hebben geleerd met sluier te dansen, dan ziet het er meteen heel fraai uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Morgen Woman!!Mijn ritme is ondertussen ook volledig naar de kluten!!Ik wil nu liefst een slaapje gaan doen maar an is het vanavond weer toestand!Melatonine toch maar ??????Maar hier in kruidvat platte Vlaamse land hadden ze het niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Ok Vlaams meiskeIk ga niet in 1x het hele verhaal neerzetten want dat onthou je dan toch nietKinderen heb ik zelf niet dus kinderen de nachts wakker worden daar kan ik niet in meedenkenTip 1Draai je bed eens een kwartslag, of, ga een nachtje andersom in bed liggen. Verandering van spijs doe eten....Tip 2Maak je bed "leuk" zodat het fijn is om naar bed te gaanTip 3Als je wakker ligt, ga er eventjes uit, geen drie uur spongebob kijken maar een glaasje melk en een sigaret en dan METEEN weer naar bed. Heb ik vannacht ook weer gedaan, want ik lag nog na te dansen in mn bedEn inderdaad met frisse tegenzin want brrrr koud. Toen ik weer naar bed ging lag ik zo lekker dat ik meteen in slaap viel. Later meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Oké Nieneke dan neem ik alles mee. Het fietsje moet nog wel gepoetst worden maar de remmen doen het goed. Het is echt een heel stoer fietsje dus zeg het maar tegen hé. De kleur is rood.Verder zit ik op een kluten comp. te typen. Een ding uit het jaar pruim maar goed. De berichtjes komen er toch op te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Ok woman!Idd gekke, hysterische spons des ochtends helpt niet!!!Tot later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Straks komt iemand electriciteit nakijken hier in huis op veiligheidHelemáál geen zin in. Nou ja maar even doen dan is dat weer gedaan en slaap ik ook weer lekkerder x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 BolletjeAls je aan dat nummer denkt van Marco PoloWelke kleuren zie/voel je dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Hoi hoi allemaal,De ochtend is alweer voorbij.Helemaal tegen de verslavende gewoonte in ben ik eerst wat anders gaan doen ipv de pcaanzetten om het forum te lezen! Goed hè?Ik vind het lekker om op de hoogte te blijven maar weet niet altijd te reageren hoor.Bij mij is het slapen weer beter geworden. Hoe? Het zat vooral tussen mijn oren, de angst om niet te kunnen slapen, de gedachten erom heen: o, ik kan niet tegen te weinig slaap etc. Valt best mee om eens minder slaap te krijgen! Nu de gedachte: "het geeft niet als ik even wakker lig." Ik slaap dan zomaar...Maar pas nog was ik ook bijna weer in de valkuil gestapt van de middagdutjes. Niet goed!!Heerlijk dat de zon schijnt! Ik ga er zo uit om te sporten Wens jullie een fijne dag toe!!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 VM: wakker blijven dussss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Woman als ik er aan denk zal ik vanavond eens luisteren. Hier doet bijna niets het dus ook de speakers zijn kaduk. Heb je er een link van?Hey die Cathy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Ha Bolletje! Alles okay daar?Ik zag net een witbolletje ingelogd staan!! Da's leuk!!Ik moest even speciaal inloggen om dat te zeggen hoor!Ben jij zeker bruin Bollie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Hey die Cathy ja dat zag ik ook, leuk hé. Ik ben een zoet bolletje:) Hoop dat witbolletje gauw iets schrijft. Ben heel benieuwd hoe ze aan die naam komt. Misschien is ze of hij, wel bakker of zo, die zoete broodjes bakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Hela allemaal!!Ben net in de zetel bijna in slaap gevallen en zit hier nu te geeuwen voor mijne labtop!!Idd. Cathy, beter niet!! Moet trouwens om 15 uur kids halen, verlof begint!!Geeuw!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Hallo Lieve Frummers,Ik ben er ook weer bij.Vanmorgen heerlijk les gegeven,heb er echt lol in gehad,daarna lekker met m,n kleine mannetje in bad geweest en nu weer fris en fruitig klaar voor een nieuw droge dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Wat een energie Ya!!Ben jaloers!! ik val hier bijna op m'n keyboard in slaap!!Na dagen grijs schijnt eindelijk de zon weer een beetje!Daardoor zag ik ook hoe vuil mijn ruiten waren! Dus alles samen pakken en poetsen nu!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden