Spring naar bijdragen

Vrijdag 12 Februari 2010


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

Die energie houdt me op de been VM! haha!

Anders was ik allang ingedut hoor!

Heb juist mega veel energie na m,n lessen!
Stuiter ik als een stuiterbal,en dan eens niet van het stoppen met drinken! haha!
Mijn ramen zien er ook niet uit maar trek gewoon vroeg de gordijnen weer dicht en doe ik of ik niets heb gezien haha!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 348
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha, ik vergeet nog wat te melden...:
ik heb gewoon ALLE door Dar aanbevolen Patchouli's gekocht!!!
Waahh, blij-blij.
Hoef ik niet s'morgens meer te krabben in mijn laatste restje van de lichaamswinkel....
Opluchting.... morgen komt de 1e binnen?

Thanks Dar!!

Nu gauw echt weg om te sporten.
Ik kan ook zo heeeerlijk uitstellen hè?!

VM: als je klaar bent met je ramen: kom ff hierheen, ik help je met wakkerblijven hoor... ritje noorden, ff zemen en weer terug. Nou dan is het wel bedtijd!
Suc6! En geniet ervan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag allen.

Ik ga goed, vanochtend gepoetst, een stap negen gedaan, gister mn vader bijgezet. Nou ja, zn urn met as dan en dat was ook goed. We waren er allemaal dus dat was ook fijn voor mn mem. Weer iets afgesloten, feels good.
Ben moe maar ga nog ff minstens 1 taakje van mn lijstje doen, mn papieren in de map. En als ik nog puf heb een sollicitatiebreif schrijven. Mss ook wel niet.

Heb nog een fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tien dan ga er maar eens lekker voor zitten hoor, je hebt het verdiend. Hier is het ook rustig. net ff weg geweest voor een fazant. Die zat bij mensen in de tuin. Zwaar gewond dachten ze. Niets aan de hand hoor. Het dier moet gewoon bijgevoerd worden, dus flink brood geven. Ze zitten vlak bij het bos en als de dieren geen voedsel meer kunnen vinden komen ze naar de mensen toe. Maar wat een prachtbeest joh. Had hem graag mee naar huis genomen. Maar ja wat in de natuur thuis hoort moet je laten zitten.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag alweer, zo te lezen alles goed hier!
Vanmorgen had ik terugkomdag van de ADHD groep, nou, die lui vergeten ook alles he
van de 11 oorspronkelijke deelnemers waren er 2 aanwezig waar ik er 1 van was.
En dat terwijl er 2 dagen geleden nog een herinnerings smsje verstuurt was.

Nu moet ik de deur uit voor een ondernemersBORREL.. nou ja in mijn geval ondernemersfrisje
Hoop dat ze veel spa hebben!
Ik ben de fotograaf vanmiddag dus moet aan de bak, kan ook geen drank bij ;)
Verder ga ik proberen te netwerken en wat klanten werven, we zien het wel

wie weet kom ik later nog even melden hoe het gegaan is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zolang niet mee gedaan aan het forum doorgrote problemen met de computer.
Ook waardeloos maar gelukkig niet met drank.
Vanaf half november drink ik niet meer. In het begin denk je dit na twee weken dat en na weer een paar weken weer wat anders. Zo beleef ik mijn drooglegging. Iets wat je voor waar aanneemt wanneer je net gestopt bent is nu lariekoek.
Ik heb geleerd dat je door allemaal perioden heen moet. Daar is het einde nog niet van in zicht.
Dus wat ik volgende maand denk en voel weet ik nu nog niet. Wat ik wel weet ik dat dat zeker anders is dan ik mij nu voel. Zo dobber ik maar door opweg naar het "LICHT"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willie. Goed te horen dat je het nog steeds droog gehouden hebt. Ik had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd.
Hoe is je vrouw er onder? Is ze mee gegaan in het stoppen van jou? Of drinkt ze nog steeds een paar biertjes? Dit zal nu ook wel mee vallen voor je om een ander te zien drinken hé?
Ben je nog van plan om te gaan hobbyen of je werk weer een beetje op te pakken of heb je daar helemaal afscheid van genomen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey willie!

Goed je weer te zien!!
Ik heb hier in mijn vermoeide toestand, na de ramen, weer een dosis twee emmertjes water halen en de zevensprong op speed moeten ondergaan! K. is cool, die is veel rustiger, boeken over egypte enz. hij is natuurlijk ook ouder! Z. danst de zevensprong op speed!!

Ik val om van vermoeidheid!!

Sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey willie!

Goed je weer te zien!!
Ik heb hier in mijn vermoeide toestand, na de ramen, weer een dosis twee emmertjes water halen en de zevensprong op speed moeten ondergaan! K. is cool, die is veel rustiger, boeken over egypte enz. hij is natuurlijk ook ouder! Z. danst de zevensprong op speed!!

Ik val om van vermoeidheid!!

Sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag allemaal

vandaag niet actief mee gebabbeld, moet ook nog werken tussendoor
Over 2 uurtjes zit ik bij de AA, het gebeuren van vorige week op te biechten.
'k zal de wind wel van voren krijgen, heb ik ook verdiend.
'k wou dat het morgen was

oh ja de weersverwachting voor morgen: DROOG met veel water

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Babble,
Verantwoorden moet je ook zeker niet...!!!
Het kan wel een opluchting zijn voor je...en getuigen van eerlijkheid dat je vertelt wat misging.
Het getuigt ook van moed dat je daar dan durft te vertellen wat het probleem is.
Als iemand je wel zou veroordelen weet hij of zij niet waar die hij of zij vandaan is gekomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Babble, mss ervaar je het zelf zo. Ik heb grote bewondering voor mensen die terugvallen én dan weer op de groep komen. Ik weet niet waar wat voor groep jij gaat maare.....No one will be judged, zoiets staat toch echt in het BB. En in mijn groep delen mensen hun ervaring, kracht en hoop. Jij weet zelf ook wel dat je niet blij bent met een terugval. Laat die anderen je maar vertellen hoe zij het hebben gedaan, vanuit hun EIGEN ervaring.
Kijk ernaar, wat maakte dat je dacht weer te moeten drinken en doe het de volgende x beter.
Ik wens je kalmte, moed en wijsheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Babble,

respect voor je eerlijkheid,
Het is niet makkelijk op te biechten dat je bent
teruggevallen.
De wind van voren zal je niet krijgen,
dat heb ik nog nooit meegemaakt bij de AA.
Het is juist het delen van ervaringen dat
heelt.
Mensen putten weer kracht uit elkaars verhalen,
daar gaat het om.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...