bolletje Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Ap hé? Ik dacht juist dat ze zwemster was geweest Wat stom, heb ik altijd geloofd.Nu zit ze toch ook in de politiek? Sport en welzijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Sorry Nien, ze was zwemster:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 je hebt gelijk Bol, ik had het nog even opgezocht voor de zekerheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Wel AR als dat ijs smelt moet ze ook zwemmen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Sterkte voor jouw en je kleine meisje Ya. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 ja inderdaad Nina:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Mensen ik ga nog effe op de bank en dan zo naar bedfijne avond nogof truste:lips:tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Slaap ze AR!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 21.15 uur Babel met een paar beroemdhedenop RTL meer van pocahontas, die heb ik al gezien.gauw kijken Nina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Jane, ben nu op la deux, cultfilm!! maar heb het begin gemist!ps is wel in het frans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 The notebook? n'oeblie jamais ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Zo, terugAch allemaal filmszijn al begonnenstraks maar kijken naar Tigerlandmeer mijn dingop dit momenttigerland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Tja Alf d's weer zo een of andere RTL toestand die we hier met de kabel niet hebben! Toch maar es eens sateliet aanschaffen misschien??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Goede avond allemaal!Sorry dat ik zomaar kom binnen vallen. Maar ik wil even met jullie mijn 15 de droge maand delen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!De carnaval ook weer overleefd.....en heel veel dagen, weken,maanden.Er zijn veel dagen dat ik niet meer aan drank denk.Maar er zijn ook dagen dat ik ga twijfelen, dat het mij moeite kost om niet te drinken. Maar die momenten, het zijn momenten gaan weer voorbij.Ik zeg niet dat het altijd makkelijk is maar het wordt wel makkelijker.Ik heb er veel voor terug gekregen.Daar moet ik mezelf soms wel weer aan herinneren!Ik heb nog steeds hulp van Houtje.Het is fijn dat je weet dat er altijd iemand is die je steunt.Voor alle nieuwkomers, sterkte in je strijd om niet te drinken.Weet dat hier altijd mensen zijn die je helpen!!!!!Fijne avond!Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Hoi Tine,Van harte met je 15 maanden.Harstikke goed van je.Leuk dat je het hier even komt melden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Goh Tine 't is nog al niet wat zeg. 15 mnd. Proficiat zeg. Jammer dat we niet zo veel van je horen, dat zou fijn zijn.Maar hier voor jouw een klein sliggertje want daar doe ik best lang over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Ook van mij proficiat!! Ik kan hellaas niet zo'n mooie slingertjes maken als Bollie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Zo mensen ik ben moe geworden van die slinger maken:PGa zo m'n koffer weer eens in. Lekker tussen de warme dekens.Trusten allemaal en tot mogen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Hoi Tine,Gefeliciteerd met je 15 maanden, ik hoop dat ook eens te kunnen zeggen.Berichtjes als dat van jouw geeft de drinker moed.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 "w Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Ik heb het ook al geprobeerd Alf!!Voorlopig ben ik eqr npg, film op la deux over oorlog ,vrouwen en althzeimer!!Geweldige combinatie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Yala veel sterkte met je kleine meid. Tine gefeliciteerd met deze geweldige prestatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Goedenavond allemaal. Kom ook nog ff langs om te vertellen dat wij vandaag de gelukkige baasjes zijn geworden van Arnold (Rode kater) en Sofietje (poes en zus van Arnold). Arnold voelt zich al helemaal thuis en Sofietje is zich nog aan het bedenken of ze het nieuwe thuis gezellig genoeg vindt. We hebben ze opgehaald in het Dierenopvang in Maastricht. Het was liefde op het eerste gezicht. :heart: Wie beschuit met "muisjes" wil komen eten is van harte welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Lekker genieten dan van die beestjes, gelukkig hebben ze als broer en zus steun aan elkaar in dat niuwe huis en nieuw baasje.Helaas iets te ver voor de beschuit met muisjes. Neem wel een extra koekje bij mijn koffie.Haary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden