Spring naar bijdragen

Woensdag 17 februari 2010


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

Goeie morgen Kanjers,

Jaja het voorjaar komt er aan. Alleen hier zie ik er nog niet veel van. Ligt nog steeds sneej.
Trouwens een hartstikke leuk verhaal van die haan.
Wat gaan we vandaag doen. Ik in ieder geval weer poetsen, en ff een paar gaatjes boren om iets op te hangen. Niet veel werk hoor.
Ja en verder zien we wel. Eerst ff m'n kippels verzorgen. Hond uit laten, bakkie koff verder op drinken, sjaggie roken, bed op maken, plee poetsen, dan ff rusten van het zware werk, Jongens ik heb het druk:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 233
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dankjullie wel voor het sterkte wensen.
Ach die intake stelt op zich niet veel voor denk ik en ik weet dat het daarna nog maanden kan duren voordat de werkelijke behandeling begint. Dus ik zie wel. Of misschien nemen ze me wel acuut op in een dwangbuis. ;)

Summer als je antwoordt in een nieuwe discussie heb je inderdaad een andere, nieuwe draad.
Ik antwoord zelf nooit met kwik rieplaai, dus dat zou ik niet weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Lekker koud hiero, maar het zonnetje schijnt dus dat maakt veel goed !!!:D

Vanmiddag ook hier eerste gesprek met psych...:huh: Zit hier bij voorbaat al met het zweet in de handen, maar goed ben ook weer blij dat er nu na ruim 4 weken eindelijk schot in zit !!!
En zoals Tapas al zei, het zijn ook maar gewoon mensen ........
Hou dat in gedachten, maar het blijft eng en ben ook wel een beetje bang wat er allemaal losgewoeld wordt ...

@Vie, succes strakkies... :present:

Zo en nu weer mezelf die bank af zien te krijgen... Ramen zien er niet uit met dat zonnetje erop !!!
Complete tekeningen van mn lieve kids, eigenlijk zonde om eraf te zemen...
Ontsnappingspoging 1... :D;)

Blondie6173

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Blondy en Vie.
Vanmiddag voor het eerst een gesprek bij de psych.? Kan me voorstellen dat jullie zenuwachtig zijn maar als het goed is is het een kennismakings gesprek en dan wordt er altijd eerst gekeken naar de persoon. Als het goed is, kan die psych. het in zo'n banen leiden dat je nooit teveel naar boven laat komen. Je zal hem of haar, als je moeilijk zit, hoogstwaarschijnlijk dan ook kunnen bellen. Ze hebben ook, als het goed is, een tel. spreekuur.
Verder weet ik niet wat voor 'n soort therapie het zal zijn, maar weten jullie dat, als het onder psychotherapie valt, je niets hoeft te betalen aan eigen bijdrage? Je kunt daar om vragen hoor.
Is maar een tip.
Ben heel benieuwd hoe jullie het gaan ervaren. Heel veel sterkte meiden.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou jij ook sterkte dan Blondie.
Ik weet wel dat de intake wordt afgenomen door iemand die later niet mijn vaste behandelaar zal worden. Dit is alleen nog maar, dat ze een beeld van mijn klachten krijgen en wat voor soort therapie daar bij zou passen.
Bol, een behandeling bij PsyQ zit in mijn verzekering dus ik hoef niets te betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,
en Vie ik had 3 intakes (ja ben een moeilijk geval) en sta nu op een wachtlijst van 1/2 jaar,
dus maak je maar nergens zorgen om, alles sal reg kom.
Als het maar klikt met de persoon, vind ik voor mezelf het allerbelangrijkste.
Ik heb gelukkig onverwacht die mindfulnesstraining gekregen, wordt ook vergoed trouwens, dus
vermaak me wel. En hoop stiekum het daarmee zo goed te doen, dat ik me weer van die lijst af kan laten schrijven, dan maak ik graag plaats!

Tijn::heart::musicnote::present::rose::heart::musicnote::present::rose::heart::musicnote::present::rose::heart::musicnote::present::rose::heart::musicnote::present::rose::heart::musicnote::present::rose::heart::musicnote::present::rose::heart::musicnote::present::rose::heart::musicnote::present::rose::heart::musicnote::present::rose::heart::musicnote::present::rose::heart::musicnote::present::rose::heart::musicnote::present::rose: Van harte met je verjaardag! Laat je nog eens weten hoe het je gaat? Na Egypte niets meer gelezen dacht ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Kit


Als iemand mij warmte en/of liefde geeft dan ga ik huilen omdat ik dat zoveel heb gemist.


Ik heb al die "klaplopers" op mijn energie uit mijn leven gebannen maar het verdriet is er en staat mij soms nog in de weg voor een betere toekomst.



Dan wens ik je alle liefde van de wereld meis. Dit inzicht is de eerste stap naar een gelukkig leven lieverd:heart::sun::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Bol.
Mijn dag was gisteren heerlijk, en voor vandaag staat spinnen op het leuke deel
en een gesprek met voogd van zoon op het moeilijke deel. Het gaat erg niet goed met hem
en de hele rataplan van hulpverlening enz staat net als wij met lege handen en zoon besefte dat als eerste. heel triest om toe te moeten kijken als iemand vastloopt en ik in mijn machteloosheid en frustratie hetzelfde ga voelen als hij. Dus nee, voor vandaag zie ik weinig leuks.
Maar ook hier schijnt de zon en met mijzelf gaat het wel goed, en dat is nieuw dat ik mezelf niet identificeer met het lot van dit kind. Pijn aanvaarden en niet in de deprssie zakken is voor mij nu het
leerpunt. Dus ik neem dat zonnetje maar even in me op, en ga zo lekker boodschappen doen. dat huishouden kan wel (weer) wachten.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Jane dat is minder. Ik hoop dat je zoon zich gauw weer wat beter gaat voelen. Ik kan me heel goed voorstellen, dat je als ouder je machteloos voelt als je ziet dat je kind met zichzelf in de knoop zit. Vreselijk lijkt me dat.
Ik hoop dat je vanmiddag bij het gesprek wat meer duidelijkheid krijgt hoe nu verder.:heart::sun:
Doet hij nog iets met muziek? Of is dat er nu ook niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Bol, mijn zoon deed niets met muziek hoor, behalve dat hij naast een capuchon op, ook de hele dag zo'n koptelefoon op heeft. Hij luistert dus wel naar muziek, maar meer om zich af te sluiten voor de buitenwereld. En hij heeft er wel wat aan ook, want laatst zat hij helemaal vast naar zijn vader en mij en toen kregen we beiden een mail met link van you-tube met het lied: I tried so hard. Daar heb ik ook zo bij zitten huilen. ben soms erg bang om hem, maar realiseer me dat het mijn angst is. Hij is niet het type dat zichzelf snel iets zal doen. Maar hij heeft er reden zat voor eigenlijk.
Moet inees denken aan hoe Nina jou noemt: toverfee.
Ik zou graag een toverstokje over hem laten waaien en zijn leven wat draaglijker maken.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...