bolletje Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Als het goed is komen ze me dadelijk halen. Na de vergadering weer groot feest. Nou ik hoop niet dat het al te laat wordt. Ben best erg moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Goedenavond overigens,Ben meteen weer weg. Koken!!Groet.>>> Kit, loud and clear. All the best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Hou je sterk Bollie!!Ik ben ook doodop!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Het gaat niet om droog staan, daar heb ik geen moeite mee als je mij enigszins zou lezen of begrijpen. Het is ook geen dreigement ofzo, en zelfs niet dat ik aandacht wil of een keer geen reactie krijg, het gaat om wat ik zeg; er is hier voor mijn gevoel weinig ruimte om een verslaving achter je te laten. Droog of niet men wenst in een bepaald stramien te blijven, wat op mij negatief overkomt, mijn ervaring is dat dit anders kan, ik probeer dat uit te leggen hoe dat voor mij is maar slaag daar blijkbaar niet in. Dan weet ik gewoon niet wat ik hier nog kan delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Dhendro, ik begrijp je misschien meer dan je denkt!!Jaaaaaaaaaaren geleden heb ik een opiaten verslaving op de zelfde manier achter mij gelaten. Toen wou ik ook tegen iedereen vertellen hoe goed het is en hoe "weinig" moeite het kost!!Alc. is blijkbaar, niet zozeer fysiek maar osychisch toch moeilijk, alom tegenwoordig!!!Daarom dat we hier juist mensen als jou kunnen gebruiken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Dhendro, ik maakte een grapje hoor.Natuurlijk blijf je droog.Dhendro, wat bedoel je met een soort stramien.Hoebedoelu?Wat zijn de stramienen, waar men in hangt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Mensen ik sluit alvast maar af. doei doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Dhendro,door wat jij hier schrijft aan ons, deel je.waar je behoefte aan hebt is reactie blijkbaar, dus uitwisseling.maar ik lees je, meestal veel later pas, en neem het in me opik deel mee van wat jij schrijft.je legt het goed uit en het zijn jouw ervaringen, gevoelens en meningenmisschien als je er een vraag bij zet, dat je dan reacties krijgt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Hallo,Terug uit Limburg, lekker relaxed gereden.Borreltje bij de koffie heeft mijn vrouw op, ze vond het wel een beetje gemeen.Nu lezen wat er allemaal voor interessants is uitgewisseld toen ik er niet was.Ligt dat stomme Ziggo internet & telefoon er weer uit, gelukkig heb ik ook zo 'n mobiel internet dongel van T-Mobile.Is wat trager maar doet het altijd (als je bereik hebt)Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Bolletje, ga je al weg???Fijne avond en goede nacht voor straks,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Bolletje, ga je al weg???Fijne avond en goede nacht voor straks,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Hoppa, ik begin op Vlaaams Meisje te lijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Pas maar op Harry, voor je het weet worden het er vijf!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 zeker weten dat je vrouw die borrel ophad Harry?goed gedaan jochieik ga volleyen en het wordt laatfijne avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 [Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Goedenavond!Dhendro gelezen!Dat is werkelijkhoe het is!Hier weer lekker gewerkt vandaagEr gebeuren weer mooie dingen enik laat het toe! Wat! Ik ontvang het(bijna helemaal) met open armen...Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mimi Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Vandaag mijn 6e dag zonder drank en ik voel mij elke dag beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 La Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Mi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Mimi,Klopt helemaal wat Isa zegt.Ben aan mijn elfde dag en voel me elke dag een beetje lekkerder, al die beetjes maken nu al dat ik me prettiger voel dan in jaren.Ook geestelijk, helderder, relaxt, en ja, ik moet het toegeven, stiekem ook een beetje trots op me zelf.Ga door meisje, ik kan het je van harte aanbevelen,Harry.Pas op, je loopt maar vijf dagen op me achter dus ik kan je nog zien en hou je in de gaten Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Alf nu je der toch bent,want ik ga dadelijk slapen!! Heel veel groeten van Kapitein Niky van uit een saune Bali! 90% luchtvochtigheid en38 gr. Hij had zen meettoestellen mee genomen!!Hij vroeg naar je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Goeienavond!Reageren. Waar moet ik beginnen.Kit en anderen, ik hoop dat je het verleden kunt verwerken zodat het minder plek inneemt.En er weer ruimte komt voor je zelf en je eigen leven. Tina, je geploeter begint wat vruchtjes af te werpen, mooi zo Niwi, heerlijk om te lezen dat je zo blij bent dat je al zo lang niet meer drinkt.Kijk, het kan!Bol het is niet de situatie maar je schuldgevoel dat je in de weg zit.Hoe zou je je voelen zonder dat gevoel?Dat is wat ik mijzelf ook voorhoud: hoe zou ik me voelen zonder het idee dat ik moet drinken.En dat houdt me mooi op de rails.Dhendro, je wordt gelezen en gewaardeerd. Wie weet door hoevelen Oh ja, dit hoofd bevalt me wel. Ik hou het nog maar even. Een talisman!Rufus heeft ook zo'n hoofd. Hij vertelde ooit een droom die me bij is gebleven.Over een feest met veel glitter en champagne. Het was als een sprookje. En daarna viel hij in de plomp.Bij leven en welzijn is hij net zolang nuchter als Anna en Ferry, het RAF team.Marjo fijn dat je hem niet gemuilpeerd bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Lekker he, Mimmi, om je lekkerder te voelen!Teveel, had je je bijna laten tackelen door zo'n klein borreltje...Mooi niet gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Alf, ik heb mijn huidige baan ook gekregen na een afwijzing en in de portefeuille houden.Als je vele zaadjes plant komt er een keer 1 uit!Nog een beetje geduld Isa voor jou komt het ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Why should I Kate?Mijn manier..Heb hier veel geleerden gezien!Wat voetstappen liggen ookHet is soms wat veel, dandoe ik wat minder...Goed hoofd!Lekker anders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden