witte Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Issssssssssssssssssssssssssaaaaaaaaaa:heart:Succes Tatum!! we duimen, wanneer hoor je het?Nou ja bent al weg....Ik vond m juist goed Bol, als je nu weer terug gaat breek je juist af, waar je zo ver mee bent gekomen!!!!(Maaar als het helemaal niet goed voelt voor jezelf dan moet je terug gaan.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Hee Sjaak,Hoe ben je de carnaval doorgekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Dar ik ga twee-drie keer per week naar hem toe. Dit was ook volgens de psych. het beste. Nee een hele week niet naar hem toe dat gaat me niet lukken maar de oficiële dagen zijn dinsdag en donderdags. Maar meestal worden het toch meer dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Hey, Witte, waar zie jij Sjaak????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Ik zal nog iets laten zienWe hebben met die doedelzakken een beetje een trance nummer en daar willen we het volgende op gaan doen,EVEN DOORSPOELEN TOT HET EIND !!!Ik heb een paar maanden om mn nek hiervoor te trainen, wat zéker gaat lukken. http://www.youtube.com/watch?v=OH5dyAgTig0:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 jaa ik kan het weer niet afwachten VMhij staat bij de ingelogde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Hoi isa,welkom hier weeren fijn dat het zo goed gaat met dr Frankkun je er gewoon bij blijven sporten op volle kracht?Bol je bent zelf ook goed bezig hoorniet gaan vergelijkenen ook ff niks beslissen, niet over drank enniet over overmorgen extra uit schuldgevoeleen nachtje erover slapen en morgen opnieuw bekijkenwat je dan kiest is goed (behalve als je gaat drinken:D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Yaja hoe gaat het met je dochtertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Cool woman! Hoe zie je dat dan met doedelzakken??? PHUA PHUA BOINK BOINK?????In Turkije gebruiken ze een soort van doedelzakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Hoe zou het trouwens met Suusje zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 We zullen inderdaad maar eens een nachtje er over slapen lieverds. Zit momenteel mezelf gruwelijk te verwennen met een fikse pudding. mmmm. Dus da maag is dadelijk vol. Kan me niets gebeuren hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Hoi allemaal. Ja, ik ben er ook weer. De nodige dagen flink carnaval gevierd. En nu weer proberen om met mezelf in het reine te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Goed van je bol, dat je een andere verwennerij hebt gezochteet smakelijk!!Zo gaat dat hier soms VMOpeens komt iemand dan niet meer.Misschien heeft ze het te druk, of is ze moe vd medicijnenIk hoop maar dat het goed met haar gaat, want ze had t nogal moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Bye Dar, fijne avond!Nou welkom dan weer Sjaak,Ik hoop dat het je lukt om met jezelf in t reine te komen,maar zal vast wel toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Woman , in iran en Perzie gebruiken ze een ssort doedelzak gemaakt van schapenhuid.Weet niet waarom maar ik kan ineens geen filmpjes meer sturen????You tube Darvish Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Komt wel goed Witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Gelukkig is carnaval voorbij Sjakie!!er tegenaan nu!Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Ok Sjaak, sterkte ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Ja Nina, nu kan ik echt laten zien wat ik waard ben. Ik heb voorlopig geen feestjes in het verschiet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Gezien het feit dat ik op m'n posting van gisteren 16:15 o reacties krijg en m'n posting van vanochtend 1 reactie ben ik blijkbaar niet in staat om te delen wat ik probeer te delen nl dat blij zijn na gestopt zijn mogelijk is. Ik zie dan niet in wat ik hier nog te doen heb en overweeg om met dit forum te stoppen. (nou ja over 6 dagen dan ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Dhendro, iedereen wordt wel es overgeslagen!!!Wil daarom niet zeggen dat ze niet aan je denken! Anders moet je heeeeeeeeeeeel hard roepen!!PS waarom 6 dagen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Dhendro, beetje ontspannen vrouwtje. Je wordt gelezen! Een reactie zou aardig zijn, maar helaas gebeurt dat niet steeds.Over zes dagen feleciteer ik je.Probeer het droog te houden. Opwinding triggert.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Ok heb het gesnapt Dhendro, 6 dagen een jaar!! Geweldig!!Ook ik trek me op aan mensen zoals jij, ook al reageer ik niet direct! Maar ik lees wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Sjaak blij dat je weer terug bent jochie. We gaan er weer tegenaan hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 kusje er op DhendroIs niet zo bedoeld, maar dat kun je inmiddels wel lezen;)Zoooo nou weer over???Ik ga jullie verlatenLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden