Spring naar bijdragen

Woensdag 24 Februari 2010


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

Dank je. Ben ik ook vast van plan.
Bedreiging is niet vreemd voor hem. Een reden dat ik vertrokken ben. In onze scheiding is het zo erg geweest dat ik aangifte heb moeten doen voor mijn eigen veiligheid. Ik werd zelfs naar mijn werk gebracht en gehaald. :huh:

Ik wil eindelijk rust en het ging goed omdat hij niet meer met me wilde praten. Zeer lastig ivm de kids maar ik kwam wel tot rust. Dat heeft hij weer lekker verstoord gisteren. Alleen voel ik me veel sterker nu en kom er beter doorheen. Dat zal ook wel komen omdat ik geen alcohol meer gebruik. Mijn zelfvertrouwen groeit heel sterk.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 144
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen!!
Dhendro: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart: :heart::(:):rose:B):heart:

wat een mijlpaal, een heel jaar; van harte gefeliciteerd dus
en nog vele van deze gewenst voor jou

wat die blauwe smoeltjes daar doen is mij een raadsel,
ik laat ze maar staan, voor alle moeilijke momenten die je dit jaar het hoofd hebt geboden!!!

aha het waren roosjes dus, nou ja, met een beetje fanatasie:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 3. Stopen met roken. Ik heb zin in ruzie maken, de hond schoppen, mn liefje verrot schelden, volledig uit mn dak gaan op het forum tegen één of andere *, iemand van zn fiets te meppen of zo ietsssss. Tja, en maar zeggen dat roken niet zoveel doet met en voor je emoties

AAAAAARRRRRRGGGGGGGHHHHHHH. Zo. Ik ga met de honden uit, zal ze niet schoppen, lieffffff voor ze zijn en dan op mn kussen en mediteren. Meeeeen, ik zit vol met boosheid, niet normaal.
Straks weer op mn neefje van 3,5 passen. Arm kind, hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TSSSSSSSSS, is echt niet het einde vd wereld hoor. Die snotneus is 23, milionair(hoe schrijf je dat in Godsnaam) en heeft nu 1 titel niet gehaald. Big deal. Ik was er ook niet goed van maar laten we de zaken wel ff in proporties blijven zien! Ja! Sneu, heel sneu maar niet het meest erge wat een mens kan overkomen.

Al kan Sven dat wel zo ervaren. Want hij reed super! Maar dat is dus het leven. Het gaat niet altijd zoals ik het wil en daar moet ik mee leren dealen.
Higer Power,
grant me the serenity to accept the thing I cannot change,
Courage to change the things I can
Wishdom to know the differance.

Niet altijd simpel.

En ik ben OOK zielig Jane pain poepchinees. Ik ben een zielige peuter/kleuter die zich onmogelijk gedraagt en een schop onder haar achterste nodig heeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit met plezier hier de ditjes en datjes te lezen.
Heb me zojuist gedoucht (tsja, later dan gewoonlijk, moest hier op het forum toch even 'mun spulletjes' neerzetten nu ik hier langer ga verblijven.
Daarna de vaatwasser ingeruimd, aanrecht stond natuurlijk nog vol van gisteren nadat ik dat eerste glas had genomen en de rest :(
Hoop dat dit de laatste keer is geweest, vanaf vandaag gaat het dus anders worden.
En dan zit ik hier nu, fris gewassen en met een dikke hoofpijn en een duf gevoel.

Dikke pluim hoor Bambam, stoppen met roken is vreeeselijk moeilijk.
Ik ben zo vaak gestopt... en telkens weer begonnen, soms na een paar uur , meestal na een paar dagen en heel soms na een paar maanden.
Tot ik merkte dat ik snachts een piepende ademhaling had, stiekem een oude puffer van een zware verkoudheid nodig had, eeuwig een hoestje had en er eigenlijk soms gewoon misselijk van was, zoveel rookte ik.
ik rook nu bijna een half jaar niet..... mis het af en toe nog wel even, maar niet echt meer.
Wat indertijd heel veel hielp was de wetenschap dat zo'n gevoel van: "ik MOET er nu eentje, want anders wordt ik gek" hooguit drie minuten duurt, daarna zakt het gevoel weer weg. En dat gevoel blijft steeds langer weg hoor.
Ik weet alleen wel heel zeker (en dat geldt gewoon voor mij) : er moet geen pakje sigaretten hier in huis liggen, want dan draai ik er een uur omheen en ga voor de bijl.
Kortom: gewoon lekker met de hond er op uit, gewoon doorgaan met ademen, komt allemaal goed, je kunt het!!!!

mensen, ik ga er vandoor, hoop dat mijn profiel inderdaad snel 'verborgen' wordt, want zelf kan ik dat blijkbaar niet.
Fijne dag en fijne avond.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes allemaal met wat een ieder gaat doen.
Tja, die Kemkers. Valt zelf tien jaar geleden mysterieus op de tien km en krijgt daarna last van een zwabbervoet?! Nooit meer helemaal goed gekomen. Sneu voor iedereen, dat wel. Anti-climax.

Super Yvonne, dat niet meer roken.

Jane, dank, dank, dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhendro
Van harte met het bereiken van het eerste nuchtere jaar
Als ik na een jaar dezelfde inzichten en ervaringen mag hebben
als jij dan ga ik nog even door...
Maar zover ben ik nog niet
niet in tijd
niet in geest
maar t schiet op
bijna 4 maanden...
:musicnote::light::D:lips::heart::sun::moon::present:;)B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoorde gister op tevee dat van roken je tanden uit je mond rotten...
Ik heb gister dus mn twee sigaretjes per dag ook maar laten staan..
Zonder moeite trouwens want ik ben als de dood voor de tandarts.

Nog steeds uitgeput.
Maar, het is vakantie en we hebben deze week geen buikdansen. Kan me herinneren dat ik dit wel eens eerder zo voelde tijdens verplichte buikdansvakanties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...