bolletje Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Trusen Ari nacht:sun: voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 goeieavond rapilos, tis een beetje stil hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Hoi yvonne,Ja, ik zie het erg stil!Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Hoe vertel je dat het niet goed is gegaan?Gewoon een extra leeg regeltje misschien? VerdorieMorgen is in aantocht.Nieuwe dag, nieuwe ballen, nieuwe kansen.... zeggen ze op het werk. Morgen heb ik vrij. Morgen is voor mij echt het begin van een ander leven heb ik mezelf beloofd. Ik heb zoveel.. zoveel om blij / dankbaar voor te zijn . MORGEN, zonder gekheid, morgen gaat het lukken, morgen krijg ik weer een schone lei, morgen word ik een ander mens, morgen durf ik mezelf weer in de ogen te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 waarom niet vandaag ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Sorry Rapilos, mijn berichtje van daarnet ziet er wel heel wanhopig uit. Het ging ook niet zoals ik wilde vandaag. Maar ben niet zo wanhopig als het er staat. Morgen is voor mij echt morgen, heb knopen doorgehakt vandaag en heb er nu vrede mee. Morgen wordt het gewoon lichter..... tsssss, waar is mijn 'nuchtere' benadering gebleven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Yvonne,Geweldig, dat goede voornemen.Om je zelf te helpen, kan je morgen vaak op het forum komen.Helpt ook heel goed bij moeilijke momenten.Wat je ook kan doen om je stopdatum vast onder je berichtjes te zetten, als extra stok achter de deur.Ik wens je heel veel succes en sterkte.En blijf je melden he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Mensen de film begint zo dus ga ik al vast maar trusten zeggen dan hoef ik dat straks niet meer te doen.Dus Trusten allemaal slaap lekker en morgen weer een dag droog houden:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Veel plezier met je film Bol,En welterusten voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Ik ga afsluiten, dag dag dag xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Er is niets om bang voor te zijnHoi levenIk ben er nog!Sorry dat ik mevastklampte aan IllusiesWat eigenlijk eenlogisch gevolg vanalles is geweestHet versterken van een negatief geloofover mijzelfAlsof ik ik nietgoed genoeg zou zijnVergissing! De draak bewaaktmijn grootste schat!Wist ik toch..Met dank aan allendie mij lieten zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Witte, dank voor je rozen. De tijd gaat gelukkig steeds iets sneller wat dit betreft; de eerste dagen-weken waren meer een strijd dan de tijd nu (al is dat ook wel weer een valkuil). Op m'n hoede moet ik steeds blijven.En m'n opleiding duurt nog vier maanden; ik kijk er naar uit weer meer vrije tijd te hebben voor sporten en het forum (onder andere). Maar ook wel een mijlpaal dan weer een diploma extra te bezitten; ik heb er even over gedacht in mijn ADB-strijd om de studie eraan te geven (ik heb al een leuke baan), maar door dit nu ook af te ronden voelt het extra trots. Dus ploeter ik nog even voort.(ik zal je dit ook als pb sturen aangezien je al bent uitgelogd)Oja Bol, niets op TV? Ik kijk zondag om 20:30 altijd naar Blik op de Weg; vooral bij de blazers die moeten worden aangehouden omdat ze teveel alcohol op hebben bezie ik met leedvermaak (dat heb ik gelukkig nooit gedaan: met een drankje op autorijden - wel fietsen (en hoe!)). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Maarja, makkelijk pratenWeet hoe het huppelt..Nooit weg geweest! Still hupling! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Poeh! en als klapop de vuurpijl...Sms van vriendin nro uno!lang niet gezien of gehoordZe komt!Ik ga koken!Yes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Gewoon omdat ik het leuk vind!Zie! Als ik "normaal" doeKomt het leven naar mij..Gooshe Frabba! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Kun je niet slapen Soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Hoi Marjo.Zekers wel.En ik ga zo ook slapen, morgen wacht mij de tandarts.Ik zit te Googelen.Ik had een mooie VPRO avond.Eerst de docu van Moskou tot Moermansk en daarna The Beagle,over Darwin.Alles zeer indrukwekkend!Groet.Heb een mooi gedicht van Guido gezelle gevonden.Ik Google Poezie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 En ik had een prachtige film op canvaswelterustenSoothe en Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Interessant zo'n televee..Laat eens zien dat gedichtals je wiltGaan we dan lekker slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Trusten JaneEn Soothevoor als hijniet meer komtEn succes bij de tandarts dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Jane Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 ! 't ruisen van het ranke riet!O! 't ruisen van het ranke riet!o wist ik toch uw droevig lied!wanneer de wind voorbij u voerten buigend uwe halmen roert,gij buigt, ootmoedig nijgend, neer,staat op en buigt ootmoedig weer,en zingt al buigen 't droevig lied,dat ik beminne, o ranke riet!O! 't ruisen van het ranke riet!hoe dikwijls zat ik nietnabij den stillen waterboord,alleen en van geen mens gestoord,en lonkte 't rimpelend water na,en sloeg uw zwakke stafjes ga,en luisterde op het lieve lied,dat gijmij zongt, o ruisend riet!O! 't ruisen van het ranke riet!hoe menig mens aanschouwt u nieten hoort uw' zingend' harmonij,doch luistert nit en gaat voorbij!voorbij alwaar hem 't herte jaagt,voorbij waar klinkend goud hem plaagt;maar uw geluid verstaat hij niet,o mijn beminde ruisend riet!Nochtans, o ruisend ranke riet,uw stem is zo verachtelijk niet!God schiep den stroom, God schiep uw stam,God zeide: "Waait!..." en 't windtje kwam,en 't windje woei, e, wabberde omuw stam, die op en neder klom!God luisterde... en uw droevig liedbehaagde God, o ruisend riet!O neen toch, ranke ruisend riet,mijn ziel misacht uw tale niet;mijn ziel, die van den zelven God't gevoel ontving, op zijn gebod,'t gevoel, dat uw geruis verstaat,wanneer gij op en neder gaat:o neen, o neen toch, ranke riet,mijn ziel misacht uw tale niet!O! 't ruisen van het ranke rietweergalleme in mijn droevig lied,en klagend kome 't voor uw voet,Gij, die ons beiden leven doet!o Gij, die zelf de kranke taalbemint van enen rieten staal,verwerp toch ook mijn klachte niet:ik! arme, kranke, klagend riet!Guido Gezelle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Alleen controle Marjo.Ik denk het te overleven.Maar dank voor de support! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Het buigend riet..Komt me vaag bekend voor!Het is mooiwel één om tentweeden male te zienMorgen!Tnx Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Graag gedaan!de rust.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden