Alessie Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Willie,Gezeur.....! Wat is slecht uitzien? Bepaald dat een ander voor je? Ik dacht het toch even niet.Ik heb vaak het gevoel dat men dan heerlijk een stuk kritiek wil uiten, hoeft men even niet over zichzelf na te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessie Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Soory met gezeur bedoel ik niet dat jij zeurt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 In het voorjaar krijg je weer een lekker kleurtje Willie.Het was een lange winter. We moeten weer opgeladen worden.En hoeveel hebben dat gezegd? Geen tientallen toch.Zeker alleen je vrouw.Misschien is men jaloers, dat je weer een strak en minder opgeblazen hoofd krijgt.Zou er niet wakker van liggen Willie.Even op de lange termijn denken. Je had ook veel spanningen te verwerken.Het komt allemaal goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Willie ik drink sinds juni 2008 geen alcohol meer en af en toe zie ik er ook nog wel eens niet zo fit uit.Zonder drank gaat het leven gewoon door met alle uppen en downen, denk je niet? En als je je bijvorbeeld eens moe voelt, nou ja, dan staat je hoofd er ook naar.Soothe ben je gemarteld bij de tandarts, of viel het mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Hoi vie,Alleen controle. Geen gaatjes, dus geen gemartel.Al m'n eigen tanden nog op deze hoge leeftijd.Wel veel vullingen.Vie, een groet uit A'dam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Zie er trouwens ook ietwat afgepeigerd uit Willie!Misschien troost dat.Beetje veel piekeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Er staat een flauw zonnetje in A'dam.Ga een fikse wandeling met Woef maken, dan krijg ik een beetje teinte.Een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Goedemiddag,Willie, hoe lukt het jou toch om het negatieve naar boven te halen?De gewone mens ziet er ook wel eens moe of afgetrokkenuit hoor, daar hoef je geen alci voor te zijn.Soothe,kan je weer overal de tanden inzetten?.Zo, hier weer een nuttige ochtende gehad,een uurt gesport, jaja, het wordt nog eens wat met mij.Het weer is ook redelijk te noemen vandaag,in elk geval lekker om buiten te lopen.En echt, het voorjaar komt eraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Yep Albertina. Daar ook een flets zonnetje?De happert:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessie Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Het ergste is, het wordt weer kouder en eind deze week sneeuw!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Soothe,dat zou zo maar kunnen,een fiets zonnetje.Dan eerst wel even de fiets uit het stof halen.En ehhh, niet te hard bijten hoor.Komt tijd komt raad.:$@aanp. lettertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 ZoBen weer goed beschermd tegen virussen en virusjes Even naar de Praxis gefietst want ik verwacht met dit weer wel weer ernstige lekkage in mn souterrain. Tijd om de voorpui aan te pakken. De jungle verwijderen en dichtstorten met cement. Nog een waterwerend laagje erover en dan moet het goed zijn. Even wachten op een paar droge dagen. Ben een beetje gespannen, mensen in mn omgeving doen weer eens moeilijk. Jammer voor hen. Heb goede plannen en ik laat me niet in de weg staan door dom geteut. Zo spanning weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Karinneke,Zie net dat je jarig bent.Hiep Hoi en van harte gefeliciteerd.Een heel mooie en plezierig droge dag wens ik je toe.Harry:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Denk maar goed aan al die arme apen die slachtoffer zijn van het testen van tabak. Uitstekende motivatie. Misdadig is het. Ze krijgen geen zuurstof, alleen ademen door een sigaret. En dan kijken ze hoe de aap erop reageert. Arme beestjes .... quote: Originally posted by: SootheHoi, Bammetje, het staat te gebeuren. Ik ben het meer dan zat. Even het juiste moment pakken! Ben je nog steeds rookvrij? Ik hoop je te kunnen volgen. Take care Famke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Goeie middag Kanjers.Zo ik ben een partij moe zeg. Bah bah. Terug van Jos en inderdaad bij het binnenkomen gezegd dat hij er slecht uit ziet. Daar schrok hij toch wel van. Dus na even bij z'n bed gezeten te hebben is hij er uit gekomen en hebben we weer twee uur zitten praten. Hij vroeg mij of hij er uit zag, ofdat hij binnenkort dood zou gaan. Ja wat moet ik daar op zeggen. Het zou zo maar kunnen, dat weet je nooit ik ook niet. Na daar een tijdje over gesproken te hebben en mee gegaan te zijn in, ellende, wil hij nu toch gaan praten met de H.A. om te kijken of er toch niet iets aan te doen is. Maar hij wijst alles af, ook suggesties van de thuiszorg. Dat is zo moeilijk omdat hij zelf ook geen oplossing weet.Goed lieve mensen, ik ga boodschappen uit laden en dan plof ik op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 quote: Originally posted by: Marja2010Het ergste is, het wordt weer kouder en eind deze week sneeuw!!! Je meent het, heb er niets van gehoord. Mijn crocussen zijn net de grond uit. Wat mooi is dat, het gaf weer het lente gevoel. Jammer dat het weer gaat vriezen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Woman, misdadig dat soort proeven.Nu ga ik wandelen, motivatie opbouwen.Het moest nu maar eens gebeuren, ik word er doodmoe van.Zal af en toe een update geven.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Ik heb er ook nog een plaatje van als je daar behoefte aan hebt.....Gruwelijk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Nu:Dweilen, en andere huishoud klusjes. Wat een werk, een groot huis. Kan het maar met moeite bijhouden. Aan de slag dan maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Nee nee dank. Kan me er een hoop bij voorstellen.Veel vivisectie gezien. Bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Woman,@quote, Vooral leuke dingen doen, minder aandacht besteden aan vervelende klusje.@unquote,Hier moet ik wel een beetje over nadenken, ik zou het mezelf wel erg makkelijkmaken als ik vooral leuke dingen zou doen en het minder aangenamemeer zou laten voor wat het is.Juist de balns in beide vinden is een kunst op zich.Voor mij werkt dat wat beter.Helaas bestaat mijn leven ook uit onaangename klussen,die zal ik toch echt aan moeten gaan.Elke dag maak ik een lijstje, 4 dingen die echt balangrijk zijnschrijf ik op.Eerst doe ik de minst prettige zaken en daarna de wat leukere.Zo breng ik wat meer evenwicht in mijn leven.Vanmorgen had ik totaal geen zin om te gaan sporten,het is een verplicht onderdeel van de therapie.Dus bovenaan mijn lijst.Als ik het dan toch gedaan heb ben ik best een beetjetrots.Voor mij werkt dit systeem goed, ik had ook het 1e uur thuis kunnen blijven.Nee, ik ben gegaan en ben nu blij dat ik dat heb gedaan.Straks ga ik lekker koken, dat vind ik wel leuk.Ach, ieder op zijn manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Goeiemiddag Bolletje. Bezoek aan Jos heeft dus weer energie gevreten? (Heb de afgelopen dagen veel meegelezen en ook jouw wie-is-wie stukje gezien dus. Voelt een beetje als gluren van mijn kant, maar ja, tis niet anders). Jammer dat hij niet inziet dat hij jou en zichzelf niet verder helpt met zijn houding. Hoop dat je je toch telkens weer kunt opladen door je te realiseren hoe verschrikkelijk ver jij zelf al bent gekomen. Ik had ook nog niet gehoord dat aer weer sneeuw op komst is. Denk dat ik ook maar doe alsof ik van niets weet, wat je niet ziet (aankomen) is er ook niet, hihi. Tis mooi geweest, iedereen heeft kunnen sneeuwpoppen en schaatsen van hier tot tokio inmiddels, nu gewoon tijd voor de lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Teveel,Even een re op wat je schreef; bij onze groep moet je eerst bellen. Dan komt er iemand langs bij je thuis, om kennis te maken. Pas daarna kun je op de groep komen.Verwacht het van jou absoluut niet, maar hebben vervelende ervaringen vanuit verleden.Weet de verdere reden ook niet precies.Als je het nu ook prima red, is het wellicht niet eens nodig ?gr Freddy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Even een off topic vraagje,als jullie het woord luxerend moeten omschrijven en dan zonder woordenboek,wat is dat het eerste wat in je opkomt?@typfout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Gelukkig Soothe, geen gemartel.Ondanks alles nog je eigen tanden. Hihi, wat hebben we toch een geluk.Ik laat binnenkort jacquets op mijn voortanden zetten, en dat is pure ijdelheid.Hier nog geen spoor van vorst en ik wil er ook niet aan. Zon schijnt, het is mild.Bovendien ben ik zo eigenwijs dat ik vind dat het vlak voor mijn 50ste verjaardag niet meer koud mag worden.Tientje wat voor sport heb je gedaan, en beviel het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden