Spring naar bijdragen

Maandag, 1 maart


BamBam

Aanbevolen berichten

Bedoel je met kletsen : kletsen over van alles en nog wat of praten tegen jou?
Kletsen over van alles en nog wat is ff moeilijk, iedereen zit voor zun gevoel bij jou aan tafel nu.
En schreeuwen en vloeken en tieren? Helpt het je Tas? in dat geval gewoon doorgaan hoor.
Gesprek aangaan met de politie lijkt me een goed idee .
Sowieso een goed idee om iemand mee te nemen die rustig kan blijven en alles op een rijtje kan zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 428
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ah! Voila! Moeder Tas gaat ook vloeken en tieren!!

Waarschijnlijk heeft ze helemaal niks gedaan, ze was alleen boos en reageerde zich af. Zit in haar. Op zich niet slecht maar, o.a. door dit voorval zal ze moeten leren zich in sommige situaties te beheersen.

Herken het wel hoor Tas! Ik ben nu 43 en rustig maar toen ik 18 was!!!! Leren met vallen en opstaan! Heb mijn ouders nooit iets verweten trouwens, hoewel ze ook niet simpel waren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
tasseke

was het maar een beetje weed


hadden we samen nog kunnen roken en lachen


maar dit gaat veel verder


ik snap ook wel nu de waanzinnige reactie op een ongewassen spijkerbroek



Tas, wat zat er dan in? Als het een eerste vergrijp is mag ze toch gewoon naar huis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tas, probeer rustig te worden. Dit gaat voor jou een hele lange nacht worden.
Tot dat je met de politie hebt gepraat is het alleen maar gissen wat er wanneer gaat gebeuren.
Heb je van de politie gehoord dat ze veel fouts bij zich had? Of van iemand anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Tas, nog niks verloren!!!!!

Zelfs 10 gram speed, als het de eerste keer is, ze zal moeten voor komen en er met een reprimande vanaf komen!!

En ze is dacht ik not net geen 18 dus nix op strafblad!

Sterkte!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kom net van het politiebureau
krijg haar in ieder geval vandaag niet mee

heb mijn moeder gebeld en die komt me straks ophalen
nog even wachten dus.

ik wil altijd graag alleen zijn
maar in dit soort gevallen bemerk ik echt wel
dat alleen ook echt alleen is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tas:
even diep ademhalen want dit gaat niet zomaar voorbij.
Heb je iemand in de buurt anders waar je even op terug kan vallen behalve je moeder (leeftijd)?
Slijterij levert je nu niets op, dat hoef ik je niet te vertellen
Heb je een advocaat (rechtsbijstand) die je kan adviseren?

Het vragen aan je dochter over het waarom en zo kan later wel, zorg er eerst voor dat ze thuis kan komen of desnoods naar haar vader

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu moet je niet alleen zijn. Jouw emoties zijn torenhoog, logisch zou ik ook hebben.
Misschien is het inderdaad beter dat ze 1 nacht blijft hoewel ik dat ook verschrikkelijk zou vinden.
Als ze nu meegaat naar huis heb je de kans dat het finaal uit de hand loopt. Dat ze 1 nacht moet blijven is voor moeilijk maar voor je dochter beter, kan ze afkoelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen, of beter gezegd Tas; heb je er wat aan als we allemaal van alles gaan bedenken?
Ik weet niet goed hoe ik je zou kunnen helpen behalve dat ik aan jullie denk en je sterkte wens. Een weet je, mijn ervaring is dat een crisis ook een kans kan zijn. Maar ja, daar zit je nu wrs ook niet op te wachten....
Je kunt nu nix doen, zij zit vast en jij gaat nr je moeder.

Ik moet naar Nederlandse les....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
BamBam

Tas; heb je er wat aan als we allemaal van alles gaan bedenken?


Ik weet niet goed hoe ik je zou kunnen helpen behalve dat ik aan jullie denk en je sterkte wens. Een weet je, mijn ervaring is dat een crises ook een kans kan zijn.



Ik ben het met Bambam eens Tas.
Op dit moment is het gewoon heel belangrijk dat jij niet alleen bent, hoop dat je moeder snel komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
BamBam

Lieve mensen, of beter gezegd Tas; heb je er wat aan als we allemaal van alles gaan bedenken?


Ik weet niet goed hoe ik je zou kunnen helpen behalve dat ik aan jullie denk en je sterkte wens. Een weet je, mijn ervaring is dat een crises ook een kans kan zijn. Maar ja, daar zit je nu wrs ook niet op te wachten....


Je kunt nu nix doen, zij zit vast en jij gaat nr je moeder.



BB we bedenken niets, we dragen hulpmiddelen aan om Tas te helpen, een crisis een kans??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu is het inderdaad de hel op aarde.
Ik heb het gevoel dat BB bedoelde dat er nu misschien mogelijkheden komen om hulp te krijgen zodat Tas weer met haar dochter op een normale manier in gesprek kan .
Hulp ook voor haar dochter in verband met de speed.
Die uitzinnige boosheid van haar dochter van vanmorgen (en wie weet hoevaak meernog) is ook wat begrijpelijker.
Het maakt het er niet mooier of makkelijker mee, wel iets duidelijker.
En dit is denk ik niet iets wat Tas in haar eentje moet gaan oplossen .
Lijkt me dat ze daar samen professionele hulp bij zouden moeten krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja een crisis een kans. Wil ik nog wel over schrijven maar is mss voor nu niet zo geschikt.
Alhoewel. Soms gebeurd er iets in je leven wat je als heel vervelend kunt ervaren. Of verdrietig of waar ik boos over word of wat dan ook. Later kan soms blijken dat deze gebeurtenis andere dingen in werking heeft gezet waar je uiteindelijk beter af mee bent.

Stel, dochterlief zit op het verkeerde spoor. Ze wordt gepakt en kan door deze gebeurtenis een positieve draai geven aan haar leven. Ze is nog jong, zit er hopelijk niet te diep in en kan er weer uit. Dit schudt haar wakker. Dan is de arrestatie iets 'goeds' wat haar is overkomen. Zo zie je dat nu niet maar mss later wel.
Dit is het sprookje met de goede uitkomst. Snap je wat ik bedoel.

Of je wordt gepakt op met drank terwijl je auto rijdt. Verhaal van Koh. Uiteindelijk was het deze gebeurtenis die hem z'n ogen opende en waardoor hij begonnen is met het aanpakken van z'n verslaving. Of Haddock, die schreef er vandaag nog over.

Ik stopte met drinken, dacht dat alles beter zou worden. Raakte in relatiedip, dat werd een scheiding, depressie, geen werk en toch is de keten van gebeurtenissen iets goeds wat me is overkomen. Daardoor ben ik nu waar ik ben en dat is een goed ding voor mij geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

luitjes,

geen ruzie maken!
mijn moeder komt eraan dus ik ben veilig
en tja wat moet ik met kindlief?
geen idee, maar met tijd komt ook raad

ik heb net het behang van haar kamer lopen trekken uit woede
(weer een nieuw klusproject)
en tja, voel me erg alleen en weet niet goed wat te doen met mijn boosheid
maar het feit dat ik het hier even kon neergooien
thanks!
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Tas, we maken geen ruzie, echt niet.
Kan me zo goed indenken hoe je je voelt, hoe machteloos je erbij staat op dit moment.
Ik ben blij dat je nog een moeder hebt, dat ze dicht bij je woont en je kan steunen.
Heel heel veel sterkte hoor, ik denk aan je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...