Yvonne Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Bedoel je met kletsen : kletsen over van alles en nog wat of praten tegen jou? Kletsen over van alles en nog wat is ff moeilijk, iedereen zit voor zun gevoel bij jou aan tafel nu. En schreeuwen en vloeken en tieren? Helpt het je Tas? in dat geval gewoon doorgaan hoor. Gesprek aangaan met de politie lijkt me een goed idee . Sowieso een goed idee om iemand mee te nemen die rustig kan blijven en alles op een rijtje kan zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Ah! Voila! Moeder Tas gaat ook vloeken en tieren!!Waarschijnlijk heeft ze helemaal niks gedaan, ze was alleen boos en reageerde zich af. Zit in haar. Op zich niet slecht maar, o.a. door dit voorval zal ze moeten leren zich in sommige situaties te beheersen.Herken het wel hoor Tas! Ik ben nu 43 en rustig maar toen ik 18 was!!!! Leren met vallen en opstaan! Heb mijn ouders nooit iets verweten trouwens, hoewel ze ook niet simpel waren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 quote: Originally posted by: tassekewas het maar een beetje weed hadden we samen nog kunnen roken en lachen maar dit gaat veel verder ik snap ook wel nu de waanzinnige reactie op een ongewassen spijkerbroek Tas, wat zat er dan in? Als het een eerste vergrijp is mag ze toch gewoon naar huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Idd. Jacc, ofwel moeten de wetten in 25 jaar tijd veranderd zijn???Zelfs met zwaardere dope laten ze je normaal, samen met een ouder direct gaan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 10 graam speed maakt je tot een dealeren dan ben je niet zomaar thuisdag stagedag bewijs van goed gedragdag leventje tot zoverdag rijbewijsdag opleidinggaat goed hier!!!!! niets te klagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessie Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Tas, probeer rustig te worden. Dit gaat voor jou een hele lange nacht worden.Tot dat je met de politie hebt gepraat is het alleen maar gissen wat er wanneer gaat gebeuren.Heb je van de politie gehoord dat ze veel fouts bij zich had? Of van iemand anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 He Tas, nog niks verloren!!!!!Zelfs 10 gram speed, als het de eerste keer is, ze zal moeten voor komen en er met een reprimande vanaf komen!!En ze is dacht ik not net geen 18 dus nix op strafblad!Sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Tasssss, ff tot tien tellen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 ik kom net van het politiebureaukrijg haar in ieder geval vandaag niet meeheb mijn moeder gebeld en die komt me straks ophalennog even wachten dus.ik wil altijd graag alleen zijnmaar in dit soort gevallen bemerk ik echt weldat alleen ook echt alleen is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Tas: even diep ademhalen want dit gaat niet zomaar voorbij. Heb je iemand in de buurt anders waar je even op terug kan vallen behalve je moeder (leeftijd)?Slijterij levert je nu niets op, dat hoef ik je niet te vertellenHeb je een advocaat (rechtsbijstand) die je kan adviseren?Het vragen aan je dochter over het waarom en zo kan later wel, zorg er eerst voor dat ze thuis kan komen of desnoods naar haar vader Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessie Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Nu moet je niet alleen zijn. Jouw emoties zijn torenhoog, logisch zou ik ook hebben.Misschien is het inderdaad beter dat ze 1 nacht blijft hoewel ik dat ook verschrikkelijk zou vinden.Als ze nu meegaat naar huis heb je de kans dat het finaal uit de hand loopt. Dat ze 1 nacht moet blijven is voor moeilijk maar voor je dochter beter, kan ze afkoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Ja Jacc, een advocaat????Of proberen je rustig te houden, morgen mag ze mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessie Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Tass, ik vind de opmerking van Jacc niet fout, kan ze eventueel naar iemand anders, je moeder of of.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Lieve mensen, of beter gezegd Tas; heb je er wat aan als we allemaal van alles gaan bedenken?Ik weet niet goed hoe ik je zou kunnen helpen behalve dat ik aan jullie denk en je sterkte wens. Een weet je, mijn ervaring is dat een crisis ook een kans kan zijn. Maar ja, daar zit je nu wrs ook niet op te wachten....Je kunt nu nix doen, zij zit vast en jij gaat nr je moeder.Ik moet naar Nederlandse les.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessie Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Sorry BBNiet met je eens, als je alleen in huis zit met dit soort informatie over je dochter dan wordt je gek.Alleen sterkte wensen is niet genoeg. Wat wij numoeten doen is steunen en proberen te helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 quote: Originally posted by: BamBamTas; heb je er wat aan als we allemaal van alles gaan bedenken? Ik weet niet goed hoe ik je zou kunnen helpen behalve dat ik aan jullie denk en je sterkte wens. Een weet je, mijn ervaring is dat een crises ook een kans kan zijn. Ik ben het met Bambam eens Tas. Op dit moment is het gewoon heel belangrijk dat jij niet alleen bent, hoop dat je moeder snel komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 quote: Originally posted by: BamBamLieve mensen, of beter gezegd Tas; heb je er wat aan als we allemaal van alles gaan bedenken? Ik weet niet goed hoe ik je zou kunnen helpen behalve dat ik aan jullie denk en je sterkte wens. Een weet je, mijn ervaring is dat een crises ook een kans kan zijn. Maar ja, daar zit je nu wrs ook niet op te wachten.... Je kunt nu nix doen, zij zit vast en jij gaat nr je moeder. BB we bedenken niets, we dragen hulpmiddelen aan om Tas te helpen, een crisis een kans?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessie Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Klopt Jacc. Deze crisis is geen kans, maar een hel op aarde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Speed is echt rotspulHeel erg verslavend en de kater is afgrijselijk, vele malen erger dan drank. Het sloopt je.Je komt er niet zomaar van af, daar is professionele hulp voor nodig !Sterkte Tas, wat een rotnieuws.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Nu is het inderdaad de hel op aarde. Ik heb het gevoel dat BB bedoelde dat er nu misschien mogelijkheden komen om hulp te krijgen zodat Tas weer met haar dochter op een normale manier in gesprek kan . Hulp ook voor haar dochter in verband met de speed. Die uitzinnige boosheid van haar dochter van vanmorgen (en wie weet hoevaak meernog) is ook wat begrijpelijker. Het maakt het er niet mooier of makkelijker mee, wel iets duidelijker. En dit is denk ik niet iets wat Tas in haar eentje moet gaan oplossen . Lijkt me dat ze daar samen professionele hulp bij zouden moeten krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Ja een crisis een kans. Wil ik nog wel over schrijven maar is mss voor nu niet zo geschikt.Alhoewel. Soms gebeurd er iets in je leven wat je als heel vervelend kunt ervaren. Of verdrietig of waar ik boos over word of wat dan ook. Later kan soms blijken dat deze gebeurtenis andere dingen in werking heeft gezet waar je uiteindelijk beter af mee bent.Stel, dochterlief zit op het verkeerde spoor. Ze wordt gepakt en kan door deze gebeurtenis een positieve draai geven aan haar leven. Ze is nog jong, zit er hopelijk niet te diep in en kan er weer uit. Dit schudt haar wakker. Dan is de arrestatie iets 'goeds' wat haar is overkomen. Zo zie je dat nu niet maar mss later wel.Dit is het sprookje met de goede uitkomst. Snap je wat ik bedoel.Of je wordt gepakt op met drank terwijl je auto rijdt. Verhaal van Koh. Uiteindelijk was het deze gebeurtenis die hem z'n ogen opende en waardoor hij begonnen is met het aanpakken van z'n verslaving. Of Haddock, die schreef er vandaag nog over.Ik stopte met drinken, dacht dat alles beter zou worden. Raakte in relatiedip, dat werd een scheiding, depressie, geen werk en toch is de keten van gebeurtenissen iets goeds wat me is overkomen. Daardoor ben ik nu waar ik ben en dat is een goed ding voor mij geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 luitjes,geen ruzie maken!mijn moeder komt eraan dus ik ben veiligen tja wat moet ik met kindlief?geen idee, maar met tijd komt ook raadik heb net het behang van haar kamer lopen trekken uit woede(weer een nieuw klusproject)en tja, voel me erg alleen en weet niet goed wat te doen met mijn boosheidmaar het feit dat ik het hier even kon neergooienthanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Tas. meisie ja hoe je je voelt hoef ik niet te vragen. Wat wil je nu het liefst dat wij doen? Kunnen we iets voor je betekenen? Misschien kun je dat aan geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessie Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 BBfantastisch wat jij schrijft, maar niet nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Lieve Tas, we maken geen ruzie, echt niet. Kan me zo goed indenken hoe je je voelt, hoe machteloos je erbij staat op dit moment. Ik ben blij dat je nog een moeder hebt, dat ze dicht bij je woont en je kan steunen. Heel heel veel sterkte hoor, ik denk aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden