Spring naar bijdragen

Dinsdag 2 maart


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 181
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen allemaal,
tot mijn schande zag ik dat ik niet heb uitgelogd vannacht:$

Tasseke, sterkte meis, hopelijk kun jij
voor jouw dochter zijn wat jouw moeder nu voor jou is:heart:
en om het nu al als uitdaging te zien, gaat mij persoonlijk al wat ver,
dat komt meestal pas achteraf, zien wat je ervan geleerd hebt
en welke kansen een crisis bood. Deze vind ik erg lastig om naar het hier en nu te trekken.
Maar wie weet?

Tina, het kan zo maar zijn dat je in de loop van de dag je stem weer terugkrijgt hoor
af en toe maar ff een liedje neurieen
:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi wat je schrijft Jane over crisis en kans.
Ik had het mss gister ook niet meteen moeten schrijven. Het is moeilijk om, als je ergens middenin zit, een crisis als kans te zien. Dat komt idd meestal pas later. Bij mij toch zeker wel.
Het klopte wel wat ik schreef, mi., maar timing is niet altijd goed. Denk ik dan wel es.

Tas, mocht jij je eraan gestoord hebben; sorry. Het was ook niet zozeer persoonlijk naar jou gericht meer in't algemeen. Maar dat kan wel es wat beroerd overkomen als jij midden in de flonk zit en ik begin over kansen:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Fonneke, Dar, en Bammie.
Hahaha Bam. das lachend wakker worden met jouw berichtje.
Ekstertje jij ook een goede morgen.

Isje ga je weer lekker hardlopen? De zon gaat schijnen vandaag.
Jane Jij ook al moeite met inloggen. Nou we kunnen er weer op dus de storing is weer verholpen.

Vie zooitje openhaardhout? Toch zeker voor vanavond hé?;)

Tien, vervelend dat je stem weg is. Hopelijk komt het gauw allemaal weer goed. Flink drop eten?

Tas. wat fijn dat je heerlijk met moeders hebt kunnen praten. Ik hoop dat je je nu wat rustiger voelt en het een beetje anders kunt bekijken. Dat je gevoelens niet op de loop gaan met je. Heel veel sterkte met het halen van je dochter.:heart::sun:

Goeie morgen Teveel. En de rest die ik vergeten ben.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je buiten in beweging blijft is het heerlijk weer. Fris en bijna geen wind.

Mijn gevoel van crisissen zien als een uitdaging komt meestal ook pas achteraf. Dan blijk je er vaak toch iets van geleerd te hebben.
Maar op het moment zelf is het meestal alleen maar erg vervelend en verwarrend.

Ik kreeg een leuke mail van de psychologe van PsyQ dat ze me ergens tussen gaat proberen te proppen omdat ik zo gemotiveerd ben. Ja, haha, ik heb haar zo om de andere dag een mail gestuurd. Een beetje drammen helpt dus vaak wel. Ik zag het niet zitten om nog weken of zelfs maanden te moeten wachten.
Nu ik er toch aan begin wil ik aan de slag ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge allemaal

Jane
volgens mij stond je wel uitgelogd
ik zag je gisteravond laat niet meer hoor..

Hoi Isa
Gefeliciteerd met mams
Mijn broer is jarig
is 50 jaar geworden..
Feliciteren of condoleren?
Na je 50e wordt alles minder
of niet?

Bam
Staat er niks op je schema vandaag?:D

Tas
Sterkte met je dochter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat mag ik niet hopen Alf, want ik word einde deze maand 50.
Voorlopig gaat het nog goed :) Sporten, gezond eten, niet drinken en roken, in feite voel ik me tien keer zo fit als drie jaar geleden.
Maar in ieder geval gefeliciteerd met je broer en Isa met je moeder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht net "zal weer eens kijken naar mijn horoscoop. Dat doe ik af en toe net wanneer ik er aan denk. Het volgende stond er.
Verbeeldingskracht.
Werkzaam gedurende vele maanden. Deze subtiele energie raakt vooral mensen die in hun openbare of privéleven te maken hebben met het lichamelijke of psychische leed van anderen. Daardoor kunnen zich diepe inzichten openen in metafysische dimensies die anders voor de bewuste geest ontoegankelijk blijven, en die aangeven dat alle lijden aan bepaalde wetten onderhevig is. Het zijn niet zozeer de dagelijkse beslommeringen zelf die u in beslag nemen, alswel de achterliggende bedoeling.
U krijgt nu veeleer steun en verlichting door een subtiele hint of een terloopse opmerking. (Yeeeaaa leve het frum):heart:
Door de huidige energie ontspant u zich beter en hebt u meer vertrouwen vooral als u net op de proef bent gesteld Met moeilijke en veeleisende situaties kunt u nu makkelijker omgaan door vrijaf te nemen en u terug te trekken U gunt uzelf meer korte onderbrekingen
u hebt thans veel beter toegang tot uw binnenwereld van beelden en voorstellingen, terwijl innerlijke affirmatie en geleide fantasie u helende ervaringen kunnen opleveren.

Scrollen hë als het je niet interesseerd.
Dat is zo'n goeie site waar ik die vanaf haal. En helemaal gratis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met je broer Alf.

En Nee! Na je 50e wordt het zeker niet minder.
Dacht dat vroeger ook maar weet intussen wel beter, het wordt steeds leuker man.

De wereld treedt je tegemoet zoals jij de wereld de wereld tegemoet treed.
Sommige dingen kun je niet beïnvloeden maar plezier in je leven heb je voor een groot deel zelf in de hand.

Hobbel naar de zestig, 19-07 word ik 59, maar heb er nog steeds reuze lol in.

Carpe diem en het leven lacht je toe...

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is wat toch met dat Dr. Frank dieet...Werk zelf in een drogisterij en de proteine poeders zijn niet aan te slepen! Wat zullen we veel mensen strak in bikini zien deze zomer;)

Heerlijk weertje buiten trouwens!! Wel wat fris, maar met een heerlijk zonnetje en blauwe stukken in de lucht. Ga zo lekker aan een bakje koffie en dan wat rommelen in huis. Over 2 uurtjes de kinderen weer ophalen voor hun boterhammen.

Kocht gisteren nog via internet een mooie bergkristallen hanger (dubbeleinder, dus met een punt aan ieder einde van het staafje) Groot was mijn verbazing toen ik een gedeelte van de mogelijke werking van het kristal las:

"Deze kristallen zijn nuttig bij genezing, want ze absorberen negatieve energie en doorbreken oude patronen, zodat verslavingen kunnen worden beindigd."

Dus...tip van de dag: Allemaal aan de bergkristal!! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blij te lezen dat het na 50 beter gaat
Vie en Teveel, hartstikke goed
Vie, ik hoop idd dat je het volhoudt met je partner tot je 101ste

Ben zelf 55, maar kan tot nu toe niet
jullie ervaringen delen
vooral lichamelijk wordt het minder
jong van geest ben ik overigens dan weer wel;)
maar komt ook door 4 kinderen in de leeftijd van 16 tot 24

Bol, kun je even de site doorgeven
kijken wat mij na 55 nog te wachten staat..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...