Spring naar bijdragen

Donderdag 4 maart 2010

Alessie

Aanbevolen berichten

Ha Witte, ik snap het nu...
Ik kan er weinig over zeggen, zit al circa 20 jaar op hetzelfde gewicht en eet iedere dag een grote zak chips, eet franse kaas en gerookte zalm op brood, ik houd niet van zoete dingen maar hartig, daar kan je me voor wakker maken.. ik rook wel als een ketter dus mijn schildklier maakt overuren.
Misschien helpt het je wel als het weer wat warmer wordt, ik merk zelf dat ik dan minder behoefte aan eten of 'de vette hap' heb..
En ik denk persoonlijk: beter een paar kilo's erbij dan weer aan de zuip..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 141
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hé Lieve Nien, een week kempen. Oeps één hele week van huis:( Nee weet je wat mij erg mooi lijkt. Naar moskou, de verlichte gebouwen bekijken, of een blokhut in de bossen, met open haard, en dan de wolven horen huilen. Een wak in het ijs maken en dan vissen. Helemaal samen met een groep mensen voor onszelf zorgen.
Of Zweden, Denemarken, Finland of Lapland. Wat me ook erg mooi lijkt is Schotland of Ierland. En kijken of ik Nessie kan vinden. Maar het grillige landschap trekt me erg aan.
Niet daar waar men met hun blote billen in de zon bruin ligt te bakken, maar kijken hoe de mensen leven in hun land. Das wat ik graag zou willen. Kijken of ik me aan kan passen aan hun leefgewoonten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bol, meteen maar naar Moskou, niet gewoon ingaan op een uitnodiging in De Kempen. (Mooi zeg, De Kempen, VM, mag ik een dagje komen? Maar ik neem wel drie honden mee.)
Want ik weet bijna zeker dat je die vriend van jou niet eens een week los kan laten. Vooral niet iets doen dat mogelijk is.
Zo blijf je steken, of denk jij dat anders?
Jij en Jos blijven vermoeiend in elkaar steken.
Maar ik bedoel het niet slecht, alleen vind ik het jammer voor je.

Verder ben ik nogal vrolijk omdat ik een nieuwe mobiele telefoon heb besteld en het hele gesprek met die besteljongen nogal hilarisch verliep. In ieder geval krijg ik binnen drie dagen een bjoetie toegestuurd, en de oude (nou ja, ook een prachtig toestel eigenlijk) gaat naar een vriend van me. Zo maak je weer iemand blij en ben ik zelf ook blij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede middag allen,

Net thuis van een dag werken, vergaderen en file, vrouwtje met vriendin naar het zwembad zoals elke donderdag.
Dus dalijk iets makkelijks in elkaar draaien als avondhap.

Klinkt triest maar is het niet, werk was leuk zoals (bijna) altijd, vergadering was zinvol en ik erger me niet echt in een file, die zijn nu eenmaal een feit dus muziekje aan en eventueel een fileflirt :D

Caro, van harte meisje, voor een mooie dag ben ik te laat maar een heel fijne verjaardagavond kan ik je nog wel wensen.

Jan123, dat stukje van jouw over het ontbreken van die dimmer, ik had het kunnen schrijven, exact hetzelfde hier.
Helemaal geen probleem, maar als ik er eenmaal ééntje gepakt heb laat dan de flessen maar komen, dus die ene, die pak ik niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach VM, het zijn maar kleintjes hoor, 1 Jack Russel en twee kleine Terriërs.
ik vind De Kempen prachtig.

Teveel, het klinkt alsof je een fijne dag hebt gehad.
Triest dat je vrouw naar zwemmen is? Klinkt niet zo. Mijn echtgenoot is ook naar sporten, maar daar vind ik niks triests aan.
Juist leuk dat hij ook van sporten houdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, een ander voorstel. Waarom gaan we niet lekker met z'n tweeën naar Nieneke? Met drie honden. Er lopen daar een paar heerlijke jongens rond. Een daarvan is een kleine deugniet waar je veel om moet lachen. Gaan we lekker paarden kijken en een grote wandeling maken? Ik kook wel. Dat lijkt me heerlijk. Ik doe zeker mee. Echt. Daar heb ik zin in. Maar één week is te lang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Vie,

Ja hoor een betse dag en sinds 6 februari, de dag van mijn voorlopig laatste wijntje zijn ze eigenlijk allemaal prima best :)

En nee helemaal niet triest dat ze zwemmen is, vind het juist leuk als ze dingen met vriendinnen onderneemt. En dat zwemmen is dan ook nog eens heel goed, nou ja, ze gaan daarna wel altijd in het restaurant (eetcafé) eten, maar ze hoeft het voor de lijn niet doen (zwemmen) of te laten (eten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol ik heb van jou begrepen dat je persoonlijke berichten niet prettig vindt, maar ik vind het idee wel leuk.
Nu moet ik even afsluiten want anders brandt er iemand aan.
VM lief van je.
Teveel, ik hoop dat je iets lekkers eet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...