Spring naar bijdragen

zaterdag 6 maart


Aanbevolen berichten

Goeiemorgen
ik schatte je ook ouder hoor Bam, zoveel wijsheid............:)

Desi: :heart::musicnote::present::rose:B):moon::heart::musicnote::present::rose:B):moon::heart::musicnote::present::rose:B):moon::heart::musicnote::present::rose:B):moon::heart::musicnote::present::rose:B):moon::heart::musicnote::present::rose:B):moon::heart::musicnote::present::rose:B):moon::heart::musicnote::present::rose:B):moon::heart::musicnote::present::rose:B):moon::heart::musicnote::present::rose:B):moon::heart::musicnote::present::rose:B):moon::heart::musicnote::present::rose:B):moon::heart::musicnote::present::rose:B):moon::heart::musicnote::present::rose:B):moon: van harte gefeliciteerd meis en dat er nog vele maanden mogen volgen op deze eerste belangrijkste maan niet drinken!!!!

En ja hier in de randstad schijnt de zon ook volop, dus we gaan er weer een fijne dag van maken
en nemen die eerste natuurlijk niet, maar dat is vanzelfsprekend eigenlijk

AR als jullie klaar zijn? Je weet me ongeveer te wonen he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 131
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Spud je bent op de goede weg!
je begint jezelf dus de moeite waard te vinden om vaker nuchter te zijn omdat je dan de dingen kan doen die je leuk vind.
en daar begint het mee, met acceptatie en met jezelf de moeite waard vinden.!!

'Gewoon doorgaan' zou barry stevens gezegd hebben

Goedemorgen, tjonge ik begin weer een slaapmonster te worden na vorige week een paar te korte nachten gemaakt te hebben
slaap is toch wel erg belangrijk!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud wat raar hé? Je ziet dat bij ons ook. Iedereen doet maar wat en niemand heeft eigenlijk de leiding. Dat is niet goed en niemand weet eigenlijk wat hij precies moet doen. Bij ons heeft het toch te maken met, dat het bestuur, niet duidelijk laat weten wie, wat als taak heeft. Ik weet niet of dat bij jou ook zo is maar er is duidelijk leiding nodig. Zodat je weet, waar je terecht kunt met dingen. En weet wat jouw taak is in het geheel.
Als het inderdaad klapt, weet je dan al welke richting je zelf op wil? Kun je niet zelf iets op zetten?

Hé slaapmonster. Lekker toch? Geniet er maar van en geef er maar aan toe hoor. Je zal het wel nodig hebben.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Het is hier een prachtige, droge dag, letterlijk, ga dat ook figuurlijk zo houden, mee eens??

Net naar de bakker gewandeld, heerlijk buiten...

Desi, geweldig van je die maand volhouden. Ik duim dat het je de volgende maanden ook lukt.
Morgen ben ik zover, een maand ADB, jij gaat zorgen dat ik je niet inhaal, toch???

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Teveel.:heart:

Dees, is er geen mogelijkheid, iets samen te gaan doen met de dierenartsen? Meestal hebben zij toch veel ruimte? Misschien kun je die huren of krijgen en dan de dieren verzorgen die zij in behandeling hebben? Misschien is er dan ook ruimte voor eventueel de dieren die gevonden zijn?
Er wordt toch ook gesubsidieerd door de gemeente of is dat bij jou niet? Kun je niet eens rond de tafel gaan zitten bij de gemeente en eens kijken of zij niet een pand hebben waar ze niets mee doen? Tenminste daar zijn wij nu mee bezig. En dan samen werken met de dierenartsen?
En een kenau wordt je pas als je bang bent de controle over iets kwijt te raken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Spud

Bolleke, wat mij eigenlijk verbaasd in de dierenbranch en dat heb ik eigenlijk nooit zo bewust meegemaakt in Nederland. Iedereen ziet mekaar als concurrentie. Terwijl we met z´n allen hetzelfde doel nastreven.
:huh:



Samenwerking zou dan toch op z´n plaats zijn? Ongeacht of je het er nu mee eens bent of niet, hoe de ander het runt?


Deze week heb ik actie ondernomen in het belang van het dier en onder mijn voet gekregen, ik mag iemand niet doorsturen.




Een plaatsing van een dier weegt voor mij zwaarder, of het nu bij ons is of op een ander.


En ik heb gezegd dat ik dit altijd zal blijven doen.




Wij vallen onder 7 gemeentes, dus die samenwerking is er wel. Maar als het intern al niet werkt dan werkt het natuurlijk ook niet bij de gemeente.



Spudtie, waarom drinken we? omdat we vaak de emoties niet de baas kunnen, dus dieren en werk zijn wel degelijk alc. gerelateerd. bovendien is het ditjes en datjes.
Ja we doen veel voor dieren maar zodra er iets te verdienen valt, valt de samenwerking weg en draait het om de verdienste. Ook willen we de grootste en de belangrijkste zijn.
Nu is het wel zo dat wij aan het proberen zijn, om samen te gaan werken met verschillende gemeenten, in de omgeving. Dat zou veel beter zijn want zit de ene gemeente vol, kunnen we de dieren onder brengen bij de andere gemeente. Bovendien kunnen we een hoop van elkaar leren.
En inderdaad, als het intern niet werkt, werkt het extern moeilijk. Daarom zie ik hier de bui ook wel hangen maar we moeten maar kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, sommige mensen zijn laatbloeiers, het werk wat ik nu doe heb ik pas ontdekt toen ik 38 was, dus je hebt nog alle tijd
toen ik 33 was ben ik nog gaan studeren via de OU en later via de UvA in deeltijd. Niet afgemaakt maar wel 2 propedeuses gehaald
al was het maar om te bewijzen dat ik niet dom was
op mijn 40e dus een grafische omscholing gedaan, het kan allemaal!
nu bijna 47 en voorzichtig bezig om voor mezelf te beginnen

Als je iets kan vinden wat je echt wilt, waar je hart ligt, dan kan je dat dus bereiken wil ik er maar mee zeggen

en verder ben ik nu saggerijnig, ik zoek een sleutel nr 14 om mijn trapper vast te zetten, kan alle soorten sleutels vinden behalve.... inderdaad, nummer 14!
ik wou dat ik niet zo slordig was!!!!
grmpfffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik ben terug van weg geweest. Ff naar Jos. Hij had vrijdag de huisarts willen laten komen maar die is niet geweest. Ik hoop dat er als het bloedonderzoek geweest is, gauw een uitslag komt want hij blijft maar pillen slikken en wil één ding. Slapen.
Zal dadelijk de kinderen eens een mailtje gaan sturen. Kijken of ze een keer willen komen. Ik weet het niet meer en geef een beetje de moed op.
Later allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag allemaal,

Suusje, je bent er niet maar voor later!! Veel sterkte, vergeet onze afspraak niet!

Bravo voor Desi!!!

Bollie, :heart: (trouwens Nik komt morgen terug)

Hoi Niwi!! :present:

En veel liefs voor de Buuf, maar die is ook al weg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...