suusje777 Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Goedemorgen/nacht,Ben al een half uur wakker en kan toch niet meer slapen, gisteren ook maar 1 uur geslapen, het gaat niet zo goed hier, zwaar depri,toch weer drinken loop nu bij de crisisdienst[die niks anders doen dan crisissen veroorzaken] en bijde meergaarden, een afkickkliniek. De 17e wordt ik opgenomen voor 10 dagen, gebed vandaag en je wordt 10 dagen afgesloten van de wereld, pfff. Man gaat hierdoor de 15e zijn baan vaerliezen want zijn baas vindt het maar raar depri en acl. zijn. Heeht hij dus 10 jaar 7 dagen per week voor gewerkt om nu de deur uitgesmeten te worden.puur omdat ik dus de kids niet weg ka brengen s'morgens en hij begint om half 7 dus dat red hij niet,Ik heb zoveel mediciatie dat ik niet kan lopen 5 km 6 keer per dag en ook niet mag rijden. Ruzie op school althans manlief, Een vrouw komt naar me toe van de week en zegt je hebt me aangereden,geschampt, dus ik dacht al huh dat zal ik wel gemerkt hebben,rijdt altijd nuchter. Dus ik netjes mijn gegevens gegeven alleeen polisnummer had ik niet bij me, nou krijg je morgen dan zei ik,oke. Dus ik thuis verhaal gedaan, mn auto nagekeken en zei dus van nou erg vreemd maar je hbt geen krasje niks, Nou hij de volgende dag naar school, komt die vrouw schreeuwend aan, polisnummmer nu, mijn man zegt, hmm laat me de kras dan zien en toen kwamen er roddeltanten van school wel even getuigen, zegt de ene getuige, ja het was een rode auto, zij was het[miin]auto is grijs. de andere getuige had het ook gezien allleen dat bleek in een heel andere straat te zijn waar ik dus nooit kom,Man zegt oke belllen we toch de politie kan die het uitzoeken en weg waren ze allemaal. Dus me al dagen niet op school durvenvertonen, niet omdat ik schuld heb maar voor het geroddel. Toen gebeld voor een psych, krijg ik niet want je loopt bij de crisishulp die dus ook niks anders deon dan elke dag een zak medicijnen geven en verder kan je neeervallen,dsu nu nog 7 dagen dooorbijten tot ik op[genomen wordt en dan mag je 10 dagen geen bezoek,geen tv,radio,kranten internet enz. JA ik weet dat ik zeur maaar kan het gewoon niet meer aan, eet niet,slaap amper enz.gelukkig belt mijn huisarts wel trouw,dus heb ik nog iets van een leidraad maar ik trek dit niet meer.Nou ik ga maar even rusten want ik ben kapot en ik zie het wel. Sorry voor dit deprimerende openingsbericht, wens jullie allemaal een geweldige dag toe met veel moed. En de drie slaapillen zijn er 7 geworden van de week,ik zie,trek en weet het niet meer, je betaald 150 aan ziektekosten en krijgt niks anda noppesKusSuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Wow, Suusje, wat heftig!Ik ben pas sinds gisteren op het forum, moet mijn 'behandeling' via internet nog beginnen (net aangemeld). Ik vind het verschrikkelijk wat jou allemaal overkomt, kennelijk wordt er nu gewoon misbruik van jouw situatie gemaakt.Ik wens je heel veel sterkte en vooral veel succes tijdens de opname. Ga ervoor, meid! Ik zal aan je denken!!!Wees sterk voor je man en kinderen, die hebben jou nodig en jij hun toch ook?Groet, elsa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 goedemorgen lieve allemaal,Jeetje Suus wat een ellende allemaal voor jou en je man!Wat een toppertje dat hij je ze goed steunt zeg.Jammer dat mensen zo kortzichtig kunnen zijn he en meteen misbruik van de situatie maken!Veel succes lieverd!Welkom fotograaf,en goedemorgen onze Dar!Zo lief dat je meteen gaat googlen om te helpen!Je blijft een engel!En nu lekker een bakkie koffie voordat alle draken wakker worden en we weer moeten racen en vliegen om naar school en werk te gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Goede morgen allemaal,Suus heel veel sterkte hoorIk heb de klok rond geslapen en voel me beter dan gisterenfijne dagtot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Goedemorgen,Suus veel sterkte!Els van harte welkom.Wat is het al vroeg licht s'morgensom 6.30 hoorde ik de vogeltjes al.Het voorjaar komt er toch echt aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Dar,nee ik ben nog steeds ziek.Nu al een week.Wel naar de dokter geweest,vlgs haar kan een griep wel 10 dagen duren.Voor alle zekerheid is mijn bloed onderzocht,ze dacht aan pfeiffer.Dus afwachten maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Goedemorgen allemaal!Suusje: heel veel sterkte! Wat een moeilijke tijd zo voor jullie allen! Hebben je kinderen misschien geen klasgenootje waar je man je kinderen in de ochtend heen mag brengen wanneer je de situatie een beetje uitlegt? Misschien een paar ochtenden bij de één en een paar ochtenden bij een andere om de zorg wat te verdelen? Misschien heb je het al geprobeerd, maar moest eraan denken...Fotograaf: welkom hier! Fijn je al meteen hier te horen!Iedereen een mooie droge dag verder! Ga zo de kinderen naar school fietsen en helpen in de schoolbieb... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Goedemorgen allemaal.Vandaag weer een droge en zonnige dag voor jullie allemaal.Voor mij droog maar niet zonnig. Gisteravond nogmaals bij mijn zusje geweest. Ziet er steeds slechter uit. Die ogen....:(Waarom kunnen we niks doen?:$Suus sterkte meid. Zet zoveel je kan je schouders eronder, voor jezelf en je gezin. Het komt goed.:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Fotograaf: Veel succes en welkom op dit forum, waar je nog veel aan zult hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Goeie morgen lieve Kanjers,Welkom Fotograaf. Ik hoop dat je hier veel steun zult hebben en je strijd wint tegen de alcohol.Hey Darrie. goeie morgen lieverd.Suus wat een ontzettend vervelend verhaal zeg. Ik hoop dat ze gauw iets aan die depr. kunnen doen, en je eens een paar dagen goed kunt slapen, daar wordt je toch sterker van. Zet, hoe moeilijk ook, door met je strijd tegen de alc. Je gaat winnen dat is zeker maar dat je je nu niet sterk voelt is normaal. Geen slaap, breekt op den duur toch op.Lieve Dees. Voor jou heel veel lieve knuffels meis, want wat krijg je het voor je kiezen lieverd. Ja als haar ogen anders gaan staan, geeft dit zo'n rot en onzeker gevoel bij je. Je weet niet hoe het nu verder gaat en als je dan haar ogen ziet, maakt dat je zo bang. Heel veel kracht voor jou meis, je hebt het zo nodig.:light:Tien heerlijk hé. Als je de volgels weer hoort. Dadelijk de merels nog en het voorjaar kan niet meer kapot. Geniet er maar van meis.Isje ga je vandaag hard werken om het huis lekker schoon te maken? Ben je blij dat je ouders weer terug komen. Je zit n ieder geval niet alleen. En niet gedronken? Wat zullen je ouders trots op je zijn meid. eindelijk zien ze, dat je het kan. Iets wat je zelf allang wist.Het gaat zo te lezen weer stukken beter met je hé?Ya Ja zolang drakkjes slapen heb je er geen kind aan maar o wee als ze wakker worden. Dan is het weer een drukte in huize Ya. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Isje dat kan ik me heel goed voorstellen meid. Je kunt toch je eigen gang gaan en hoeft niet iedere keer rekening te houden met anderen.Ik hoop zo, dat je gauw een stekkie voor jezelf hebt. Dat is zo belangrijk voor je, want het is zo moeilijk, zowel voor de ouders als voor kinderen zelf, als ze gewend zijn geweest om op zichzelf te wonen, weer terug te moeten naar het ouderlijk huis. Het is toch weer een inpact op je leven.Hopelijk kun je heel gauw je spulletjes gaan in pakken en in een huisje voor jou, allles weer zo gaan inrichten dat het jouw omgeving wordt waarin je je thuis voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 GoedemorgenIsa zeker lekker, even weer een huis voor jou alleen!!Suus veel sterkte de komende tijdDesi sterkte met je zus, moeilijk is dat om haar zo af te zien takelenTina veel sterkte met de griep, kan lang duren zeg!Bolletje goedemorgenEkstertje, Dar, AR en Fotograaf ook goedemorgenIk ben vroeg opgestaan om mijn huis schoon te kunnen maken, vandaag vanaf 11 tot 5 werken en morgen een workshop smorgens en daarna mijn verjaardag vieren.Dus weinig tijd voor voorbereidingen, wel goed voor mij want dan moet ik om hulp vragen maar het mag van mij ook wel wat rustiger hoor!!!!!nu weer verder met de stofzuiger het huis door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Ikzelf ben gisteren naar het ziekenhuis, op bezoek geweest. Jos is weer een heel eind op geknapt. Eergisteren wilde hij toch heel duidelijk, iedereen laten zien dat hij bijna dood was, maar gisteren lag hij weer z'n best te mopperen en z'n stem was weer erg krachtig. De gang kon mee genieten.Hij had 3 liter vocht gekregen en gisterenmiddag zouden ze een echo maken. Op grond daarvan gaan ze kijken of ze een maagonderzoek gaan doen.Hij gaf gisteren aan dat hij graag naar een hospice wil en ik dacht "Neeeee dat niet, we hebben ons een paar maanden geleden kapot gewerkt om hem over te huizen naar de flat, nu wil hij weer ergens anders naar toe". (zucht)Als hij niets mankeert, krijg ik toch de bevestiging dat alles bij hem geestelijk is en dat daar iets gruwelijk mis is. Hopelijk kunnen ze hem daar medicatie voor geven. Gisteren is er voor gesteld om een psychiater te laten komen en hopelijk stemt hij daar eindelijk eens mee in. Dan kunnen ze de juiste medicatie geven en dan hopen dat het wat beter met hem wordt.Nou mensen ik ga weer eens aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Goeie morgen Tappeltje. De voorjaarskriebels meid? En druk druk? Ja het schijnt tegewoordig niet anders meer te kunnen. Ik hoop dat je het toch ook een beetje rustigaan kunt doen als is het af en toe meer ff zitten en een beetje uit blazen.En delegeren is inderdaad niet altijd makkelijk, maar wel beter voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Jeetje, Suus, sterkte!Hier gaat alles goed. Financiering van het nieuwe huis is bijna rond, alleen ex moet zijn eigen financiering nog rond krijgen. Dat moet ik zelf nog aantonen. Vandaag is hij jarig, dus morgen begin ik met hem te helpen zijn financiering rond te krijgen.Mijn wensdatum voor de nieuwe woning is 14 april a.s. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Goeiemorgen.Nog steeds doe ik ontdekkingen naar aanleiding van verhalen/opmerkingen van anderen op dit forum. Dat is fijn, al is het soms best een spiegel. Vannacht er achter gekomen waarom ik geen koesterende relatie verdraag. Die heb ik namelijk wel gehad, van die mannen die mij pamperden en bij het minste traantje met een brede schouder klaarstonden. Daar kan ik niet tegen, dan raak ik mezelf kwijt.Dus ik ben reuze blij met een vent die me de dingen zelf op laat knappen en algauw zegt: kom op zeg, je bent een grote meid, zorg zelf maar dat je bereikt wat je wil.Een lach, een plagerijtje en ik kan er weer tegen.Nou ja, voor mij werkt dit, voor een ander weer wat anders.Desi, Suus, veel sterkte. En voor de anderen die het nodig hebben, ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Mogge allemaal,Dikke knuffel voor Suus. Eigenlijk voor allemaal maar soms is er eentje extra nodig vind ik.Desi voor jou een want je hebt het ook zwaar zo te lezen.Bolleke Zit nog steeds niet goed in mijn velletje en heb het hele forum al afgetrippeld naar het waarom ik telkens naar alcohol ruik terwijl ik niets gedronken heb. Kan hier wel weer een apart draadje over openen maar die is er al en niets helpt me. Mijn bloeduitslagen waren goed, lever niet vergroot en zelfs medisch bewezen dat ik al zeker 3 maanden niets gedronken heb en toch ruikt men telkens alcohol. Is dit nu het beroemde of beruchte stempeltje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Jee, VieIk heb het juist andersom. Ik heb nooit iemand gehad die voor mij zorgde, ik moest altijd voor hun zorgen. Zo ook huidige vriend.Nu ben ik er achter dat ik geen relatie meer wil. Dat ik meer denk: "sex ok, maar niet meer". Nooit meer mijn nieuwe woning opzeggen en afhankelijk worden van de grillen van een ander.Ook dochter begrijpt heel erg goed dat ik (en misschien ook zij) dat nodig heb(ben). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Vie het geeft aan dat je heel zelfstandig bent en een meid die er voor gaat. Geen geknuffel en medelijden maar een sterke vrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Tatum We hebben twee handen van onze lieve heer gekregen en zijn creatief genoeg, daar heb ik geen man voor nodig, als je begrijpt wat ik bedoel. Mij laten verzorgen heeft voor mij iets negatiefs. Ik zou me onzeker gaan voelen, zou het allemaal erg met me zijn enz. Nee zolang ik het idee heb van mezelf dat ik een sterke vrouw ben en in principe niemand nodig heb, houd ik m'n hoofd boven water. Ik kan het allemaal zelf. En dat voelt goed aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Dat is weer een ander uiterste Tatum, dat jij voor de ander zorgt. Ook een ongezond patroon, vind je niet?Zou je dat kunnen denk je, jezelf bij dit voornemen houden? Tenminste, ik vind altijd, zodra er seks in het spel komt, wordt het vanzelf emotioneel ook meer (en vaak ingewikkeld). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Lief Druppie van me. Bij herinneringen kunnen geuren en smaken terug komen. De kracht van de verbeelding. Dit gaat niet altijd bewust, maar het gebeurd wel. Ben je trouwens een beetje over het nare gebeuren van pas geleden heen. Ik zag wel dat je gisteren ook geschreven had maar had de puf niet om te lezen.Maar proberen om de geur van de alc. te accepteren zou het je makkelijker maken. Misschien is het toch een verwerkingsproces en moet het slijten.Ken je het gevoel dat, alsje je behoefte hebt aan drank, je al het gevoel in je maag kan krijgen dat je die kick voelt, zonder dat je gedronken hebt of de behoefte krijgt om die kick te voelen. Misschien kun je het daar een beetje mee vergelijken.Hoe is het met je diertejs> Gaat het daar nog een beetje goed mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Caro;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Ze lijken het gewoon van me te verwachten, dat ik voor ze zorg. Blijkbaar roep ik dat toch op.Ik wist niet dat het ook anders kon gaan. Maar het nieuwe huis wordt van mij! No man allowed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 hoi carolien ik lees al een tijdje mee op het forum. ik wil je even bedanken voor wat je geschreven hebt. ik trap er nog steeds in dat ik de alcohol onder controle kan houden maar m'n rem is kapot. ik heb vanmorgen besloten om dan helemaal niet meer te drinken. je hebt me laten zien dat ik eerst de fles moet laten staan voordat ik aan de rest kan werken.( ik droom de laatste tijd ook steeds dat ik nauwelijks kan lopen omdat m'n benen zo'n zeer doen en dat ik niet vooruit kom)desi heel veel sterkteen de rest van de schrijvers dank je wel, ook het meelezen helpt me om minder te drinken. ik hoop dat het nu helemaal kan laten staan.groetjes igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden