Spring naar bijdragen

donderdag 12-03-2010

PROUD2BME

Aanbevolen berichten

Hoi beste mensen,

Hoef vanmiddag pas te werken.
Dat is ook wel eens lekker.

BOL,
Ik begrijp dat het gisteren niet zo lekker met je ging.
Balen joh,
Hoop dat je vandaag een betere dag hebt:present:.

Hermie,
Gefeliciteerd.

Tapas,
Ook jij gefeliciteerd met je 47e verjaardag, maak er een fijne dag van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 219
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen allemaal,

en felicitaties voor de jarigen!:present:
Helaas kan ik nog geen slingers maken!

Bolletje weer opgekrabbeld? Doe kalm aan meid!!
Denk toch goed om jezelf.

Hier al vroeg de controleur voor de combiketel aan de deur.
Voel me altijd zo dom... in pyama, maar gelukkig was ik al wel wakker.
Zometeen naar de huisarts met een lijst van dingetjes, de moeheid, de medicatie,
het hoesten, de pijnlijke knieën....
Misschien is de extreme moeheid ook wel van sterk minderen met drinken, maar ik
wil dat toch even checken. Misschien een bloedonderzoekje.

Spreek jullie later weer.
Maak er een fijne dag van!!:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isje ik denk dat je iedere keer weer leert van die uitglijders anders had ik het niet zo lang vol gehouden de laatste keer. Het is alleen zo jammer dat het af en toe moet voorkomen dat de de bevestiging weer nodig hebt dat alcohol vergift is. Maar natuurlijk leer ik er van.
Eens zal het me lukken om voorgoed van de alcohol af te blijven. Zo ik me nu voel denk ik dat het vanaf vandaag inderdaad voorgoed is. Hopelijk kan ik dit gevoel blijven vast houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, Hermie, allebei van harte gefeliciteerd en een fijne dag toegewenst.
Haha, "alweer" 47. KIND, ik word over twee weken 50. En met het niet-drinken word ik steeds jonger ;)

Bol, kan dat, na een avond drinken meteen de volgende dag weer aan de refusal? Nou ja jij zal het wel het beste weten, ik heb er geen ervaring mee.
In ieder geval lijkt me dat je maar weer eens weet dat je er niks mee opschiet.

Ik ben de dag leuk begonnen, ontbijt met zus, leuke berichten van die kant.
Moet nieuwe cartridges halen voor printer, die dingen zijn duur!
Heb nu wel het gevoel dat de lente echt is aangebroken. Overal schiet van alles uit de grond, het begint er echt kleuriger uit te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Vie,
Ik denk doordat ik gisterenavond zoveel gespugd heb, ik geen last krijg van de Refu. Tenminste ik voel geen reactie.
Verder zit ik er aan te denken om maar eens een maand, helemaal niet naar Jos te gaan. Moet ff wachten op het bericht of hij vandaag naar huis komt. Dat hoor ik zo rond 11.30.
En maar eens een maand gewoon aan mezelf gaan denken.
Dinsdag weer naar de psych. en daar eens bespreken hoe nu verder maar dat ik deze situatie moet gaan veranderen dat is zeker, dus gaan we er mee aan de slag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaan we doen Isje. Ik heb er zo'n behoefte aan. En moet mezelf maar eens goed inprenten dat ik niet verantwoordelijk ben voor zijn geluk.
Hopelijk komen de meiden zondag en dan moeten die maar eens kijken hoe nu verder. Ik trek m'n handen een heel eind terug. Ga echt kiezen voor mijzelf.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje,

Ik heb de indruk dat je de ellende rondom Jos hebt proberen weg te drinken.
Klopt dat?

Ik kijk alleen maar naar mezelf, en weet dat ik dat in die periode ook deed.
Toen stopte, en toen pas ging nadenken over de huiselijke situatie.
Het kan je leven veranderen, en merk aan jou, dat je steeds meer afstand probeert te nemen van Jos, en erg na bent gaan denken over de ontstane situatie.
Het is een proces, wat gewoon tijd nodig heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapi ik weet niet of ik wilde drinken om de situatie te vergeten. Gisteren kwam ineens het besluit, ik ga drinken. Je vraagt je dan niet af waarom, nee, ik ga drinken, klaar.
Even alles vergeten. Zeker ben ik bezig, al een tijd om afstand te nemen maar dat is zo verdorries moeilijk. Maar stukje bij beetje gaat het me lukken. Het zou me niets verbazen als hij weer terug gaat naar het verpleegtehuis. Het zou mij in ieder geval een heel stuk rust geven.
Daar zat hij goed, en ik hoop dat hij daar weer terecht kan. Daar krijgt hij goeie verzorging en daar is hij op z'n plaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol,
Nee, op dat moment denk je ook meestal niet dat je gaat drinken om de dingen te vergeten of verzachten.
Dat besef komt vaak pas veel later.
En dat loslaten, is ook verdorries moeilijk, ik weet er alles van, geloof me.
Maar je bent er duidelijk wel heel erg mee bezig, en dat is goed.
Geef het tijd, en alle puzzelstukjes vallen op een gegeven moment op hun plaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Tapas en Hermie van harte, dat het maar een mooie dag mag worden...
Elke dag is eenmalig maar een verjaardag is voor je gevoel toch nog een beetje eenmaliger, hoop dat het er een word waar je graag aan terug denkt.

Bolletje ben blij je terug te zien, hou de goede voornemens vast en ga eindelijk eens een beetje aan jezelf denken.

Desi wat een geluk dat je mensen hebt die van je houden in deze triestige periode, nogmaals sterkte.
Suusje, ik wens je alle goeds, hou vol meisje, je man en kinderen hebben je nodig en het is afgezaagd maar echt, ook voor jouw ligt nog ergens een portie geluk te wachten.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Tapas van harte gefeliciteerd :present: :present: :present:

Hermie van harte gefeliciteerd :present: :present: :present:

Ik wens jullie beide een heel fijne verjaardag. Nee gebakje hoef ik niet maar een grote beker cappuccino gaat er wel in hoor!!!!!!!

Bolleke je weet niet half hoe blij ik ben je weer te lezen. Fijn dat je jezelf weer bijeen kon rapen en er weer te zijn. Nieuwe dag met nieuwe kansen.

Caro heeft het weer druk vandaag en ik zeg altijd tegen haar dat als ze het eens niet druk heeft dan ligt ze in de kist. Dan nog vrees ik dat ik potloden en penselen moet brengen voor onderweg hahaha.

Ach wat betekend 50 jaar? Dat is een halve eeuw en zijn vogelpootjes in de sneeuw. Toen ik 40 werd wilde ik mijn bed niet uit zo erg als ik dat vond. Nu ben ik 51 en opgehouden met er om te treuren want werd er alleen maar lelijker op. En die mosterd wist ik al heel lang hoor. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, ik geloof vast dat jij een evenwicht voor jezelf zal vinden.
Het moet niet gemakkelijk voor je zijn, zeker niet met al die mensen (ik voorop) die zeggen: denk toch aan jezelf, wees toch eens niet zo'n sloofje, laat je toch niet zo manipuleren!
Langzaamaan komt bij mij het besef, dat je veel met die man hebt gedeeld, en dat het heel erg moeilijk voor je zal zijn om "aan jezelf te denken".
Gemakkelijk gezegd voor een buitenstaander.
Wat ik me nog wel heel goed herinner is een berichtje van jou, een paar weken geleden, dat je, als je bezoek krijgt, van alles gaat doen om het je bezoek zo veel mogelijk naar de zin te maken. Alsof je van jezelf al niet goed genoeg bent. Nou ja, dat is me bijgebleven.
Denk je dat je dat zou kunnen, dat gevoel van eigenwaarde weer in jezelf terugvinden?

Teveel, een prettige vrijdag toegewenst. Alles goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...