Spring naar bijdragen

Zaterdag 13 maart 2010


BamBam

Aanbevolen berichten

Mogge.

De bespiegelingen vliegen alweer door mn hoofd heen maar eerst koffie en kroelen met bakbeest nr 1 voor de kachel. Vroeg wakker omdat er buiten een dronken(?) oelewapper begon te blaffen:huh:

Tja, wat drank, als tie al dronken was, allemaal niet kan doen met ons....
Heb een fijne dag, laat die eerste staan. Minderaars; succes met weinig drinken. We zijn bezig, altijd goed, toch. Nu koffie.

Drup, ben je nog aant oefenen? Go girl, go!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 165
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat hoofd van mij staat nooit stil. Is wel es beetje druk hoor, pffff. Ja, vogeltjes deden hun best alweer. Heerlijk. Kan over paar weekjes alweer naar de tuin, ook zo fijn. Daar is het 's ochtends een kabaal van jewelste.

Kijk, over drukte in me hoofd gesproken. Ik werd dus wakker van die *..aan de boom en dacht:"*". Maar ja, dat is schuttingtaal en dat mag niet, wat ik overigens goed begrijp. Dus toen dacht ik..zou oetpenis wel mogen:huh: Maar ja, dat dekt de lading toch niet helemaal he...
Net zo min als dat ik zou schrijven; ik voel me zwaar vagina...is het ook niet echt. En dan bedenk ik me; waarom ik het toch blijkbaar zo nodig vind me van schuttingtaal te bedienen. Ik roep altijd dat het bij mij hoort maar das natuurlijk flauwekul. Zo sprak ik vroeger ook niet en ik ben zeker niet zo opgevoed. Is het dan dat ik uiting wil geven aan iets waarvan ik anders denk dat het niet overkomt? Zoiets?

Nou ja en zo gaat dat maar door. Hoe lang heb je? Hihi.
Dat jezelf verwennen klinkt heel goed Jane. Daarvoor hoef je echt niet te wachten tot moederdag. En mijn beesten gaan me echt never nooit niet ontbijt op bed brengen. Het ontbijt haalt de trap niet eens:angry::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja best wel Bammie,
maar zo vervelend als ik me net voelde,
zo simpel blij ben ik nu met mijn
krant, koffie en boterhammen met gebakken eitje met spek,
jammie Bammie
helaas kun je niet meedelen, terker nog, ik heb de katten buitengezet,
ga weer ff uitloggen en prisessenheerlijk schranzen
en dat krantje dus
dus welterusten nog ff
ik had mezelf nl beloofd vandaag een gat in de drag te mogen slapen
wie weet lukt dat nog?
doei doei en tot laters meis
fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro schat als iemand wijze ware stukjes schrijft dan ben jij het, een dikke:heart:,
Ik ben nog niet naar bed geweest dus spekfouten zijn daarnaa te wijden maar kindje 1 is al wakker dus nu ook maar wakker blijven., Bne erg druk en nog paniekerig en onrustig, ik heb net de sequel ingenomen in de hoop dat dat helpt. maar Caro, no worries je bent een wijze lieverd, dank je meid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen vroege vogels,

Suus, helemaal niet geslapen? Ben je zo aan het prakizeren? Wat vervelend zeg. Probeer rustig te blijven hé?

Bam. je hebt het over dat je hoofd nooit stil staat. Zijn dat bewuste gedachten of komt er maar van alles op? Jos heeft dat n.l. ook altijd. Die blijft maar door denken, hij zegt dat niet te kunnen stoppen. Hoe zou dat toch komen?

Jane ook moeilijk in slaap gekomen?:heart:

Goeie morgen Caro, Dar, en Rapi:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemogguh,
Zo, verjaardag zit er weer op voor een jaar
het was een verdeeld succes! De lunch was gezellig en we zaten met 8 man aan tafel,
lekkere soep gemaakt, salade, heerlijk brood en lekkere hapjes.
Alleen was mijn moeder nogal dominant aanwezig en ergerde ik me daar nogal aan
rond 3 uur ging iedereen naar huis behalve mijn ouders
ze waren niet weg te krijgen dus ik moest hun echt het huis uit zetten!
waardoor mijn moeder weer zwaar beledigd was en zielig
2 uur een huis vol mensen is wel mijn tax dus dan moet iedereen weg
ze weet het maar denkt schijnbaar dat dat voor haar niet zo geldt
Dat was jammer vond ik en gaf de dag toch weer een minder fijne bijsmaak.

Het was leuk maar het was dus te lang!
Volgende keer dus toch weer duidelijkere afspraken maken

dus de rest van het weekend maar weer proberen rust in de kop te krijgen
jaja Bam, die kop maalt soms maar door he!! Ik weet er alles van!
het is wel eens jammer dat er geen uitknop op zit.

Vandaag ga ik niet veel doen, de afgelopen week was het een gekkenhuis en daar mag ik nu even de 'rotte vruchten' van plukken
dus tijd voor herstel!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen!

Ook hier het probleem dat ik nu niet meer uit kan slapen.
Nachtbraken lukt me niet meer, en daardoor word ik ook gewoon weer vroeg wakker.
Tis niet anders en er is genoeg te doen vandaag.

Enne BamBam: leuk verhaal over schuttingtaal. Ik kan er ook wat van ;)
Netjes is het niet altijd, maar het lucht wel op op z'n tijd :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, ADHD? Je kunt hem ook altijd nog een klap op z'n kop geven, is het vast ook even stil:devil:
En je kabouter lijkt me een notoire zeiker die nix wil en alleen maar klaagt. Mag hoor, moet tie zelluf weten. Baalt tie nou ook dat ze nix hebben kunnen vinden in het ziekenhuis? Weet je, ik snap hem nog wel ook, echt waar. Als je iets hebt moet men daar wat aan doen en hoef je nix aan jezelf te doen....

Hond aangeboden ter adoptie:angry::devil::devil::devil:
Lief, oud, dement én heeft een piepje ingeslikt.
Grrrrr.
Was ik bijna weer in slaap....en zodra ik beneden ben is ze stil. Grommmmmm.
Ach ja, wie weet hoe ik eraan toe ben als ik zo oud ben. Helaas is mn slaapkamer boven en kan ze echt de trap niet meer op anders nam ik mand en hond wel mee naar boven. Ok, genoeg gezeur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja das waar, t'is tenslotte toch je moeder. Maar waar staat geschreven dat moeders het beter zouden moeten/kunnen weten dan hun dochters???
Het is ook maar je moeder, kun je denken. Dit bedoel ik niet rot maar je moeder is een onderdeel van je leven. Belangrijk, absoluut. Maar...hoe meer macht je har toe kent hoe meer ze krijgt. En als je moeder je grens niet snapt, niet begrijpt, niet respecteert MOET JIJ, IK, haar dat duidelijk maken. En weet je Bol, bij familie ken het wat lije, meestal dan toch.

Haha, en als wij allemaal op Tapas haar verjaardag gaan komen is haar moeder de minste van haar zorgen....hihihi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bam ik weet niet of ie baalt dat ze niets gevonden hebben, ik denk dat hij misschien wel weer gaat wantrouwen, ze zullen vast wel iets over het hoofd gezien hebben.
Maar ik ga echt proberen een maand niet te gaan. Kijken of hij het zelf kan.
Hoe oud is je piepbakkie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

zo weer weekend,
lekker niets doen en bankhangen.
Dat mag van mezelf want ik ben nog steeds ziek.
Tot overmaat van ramp heb ik de ziekte van pfeiffer,
geen wonder dat ik steeds maar verkouden ben.
Het is alleen even accepteren dat ik voorlopig moe blijf.
Maar er zijn ergere dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, dat bedoel ik nou. Je kabouter zoekt altijd iets, lijkt wel. Nou wantrouwt hij het ziekenhuis weer. Tja, zo lust ik er nog wel een paar. Het is 'gemakkelijker' als je iets hebt, hoef je niet met jezelf aan de gang, snap je.

Wat goed van je dat je een maand niet gaat. Lijkt me moeilijk. Althans ik zou het wel moeilijk vinden, ben ook zo'n zorger voor anderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...