Spring naar bijdragen

Zondag 14-3-2010


bolletje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat is trouwens wel een punt waar ik laatst een gesprek over had met mn dansjuf. .
Als ik ooit weer een nieuw vriendje krijg moet ie het wel trekken dat ik het podium opga en met mn vrouwelijke onderdelen loop te schudden.
Er zijn heel veel mannen die zien buikdansen toch als een soort lapdance ofzo.
Jaloezie is dan snel gewekt.
Denk dat het nog wel eens lastig kan worden een vriendje te vinden die daar geen problemen mee heeft en snapt dat ik buikdans voor de kunst en niet om mannen te behagen.

Mn dansjuf is getrouwd met een moslim meneer uit Egypte. Zij danste al voordat ze elkaar leerde kennen. Hij vind het maar nix dat ze danst, hij komt nooit naar haar optredens kijken maar gaat zelf wel naar andere buikdanseressen kijken.

Gewoon een vriendje zoeken die zelf ook een podiumbeest is, die in een bandje speelt ofzo. Die snapt het wel. x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Arm Suusje, ik hoop dat ze lekker slaapt nu.

Meneer/mevrouw de moderator, ik vind het zo naar dat suusje haar telefoon nummer (bericht 20.53)
zo publiekelijk open staat. Ik zou graag zien dat u het weghaalt, want ze is niet meer online.
Het nr klopt waarschijnlijk niet, maar haar kerntal is nu wel openbaar.

Ik hoop wat van u te horen.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet de hond nog uitlaten maar ik ben te lui, waar is mijn prins die zegt, blijf maar lekker lui, liefje, ik doe het wel....

Vrijheid in een relatie is erg belangrijk. En waarom niet, het is toch veel leuker als je partner je iets te vertellen heeft wat ie heeft meegemaakt dan dat je altijd maar klef op mekaar zit.
Maar ja, ik weet het ook niet. Ik stel me nu zo voor dat ik nooit zou willen samenwonen in mijn huis met iemand. Maar ik ken mezelf ook wel weer goed genoeg om te weten dat als ik weer over mn oren ben dat ik dan hem alleen maar de hele tijd bij me wil hebben.
Theoretisch weet ik dat het best ok is om af en toe niet bij elkaar te zijn, dan heb je namelijk de mogelijkheid om te dromen over je geliefde. En dat is wel zo leuk.

Ik ga maar eens naar buiten dan, wie weet kom ik daar wel een prins tegen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...