ladytinne Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ik opende zonet mijn mail, en wat bleek, alle conversaties verscjinen op mijn mail-adres. De hele mik-mak...Hoe kan ik DAT vermijden??? Wat heb ik fout gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Maar de frans versie is wel leuk voor Chapiekun jij haar dat mailen VM?Ben ff de sauna inlees later terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Jane, sauna besteld!Have fun!! Ga proberen de franse versie door te stueren maar moet nu eerst , verplicht naar K3 luisteren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Hahahah BallonneBollie Bolleke Ballon. Hoe plaats je die berichtjes dan hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Kopieeren naar word en dan vanuit word kopieeren en in je antwoord plakken.Nou als die franse vertaling net zo krakkemikkig is als de engelse kan Chapie nog lachen.Bon soiree Dar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ik ben er ook vantussen. Fijne avond! Good evening! Schöne abend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Zucht. Zoals gewoonlijk snap ik er weer de * van. Ik ga naar Bigfoot kijken op Nat. Geo. channel. Doe ik iets nuttigs, nou ja:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Oyasumi nasai Kate!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Good news KatePure Kate!Wat een keet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ik kreeg deze in mn mailbox:Tip vd politie! (niet weggooien, erg Belangrijk en geen kettingbrief!) --Goede tip!Wisten jullie dit????Gedwongen Pinnen? DAN GOED LEZEN!EEN TRANSACTIE AAN EEN Geldautomaat ... ZEER BELANGRIJK!DEZE KLEINE INFORMATIE KAN VAN GROOT NUT ZIJN ...Indien U ooit Gedwongen wordt om geld af te halen aan een Geldautomaat omdaarna te OVERHANDIGEN aan uw belager, weet DAT ALS U UW PINCODEACHTERSTEVOREN INBRENGT (bv indien uw code 1234 is, Dient U 4321 als codein te Tikken).De machine erkent DAT U de code met opzet achterstevoren hebt ingevoerd.U krijgt inderdaad het geld maar Tegelijkertijd wordt de politie verwittigdDAT U bedreigd bestolen van wordt.De politie kan U in dit GEVAL dus te hulp komen.Deze nuttige informatie Werd via de TV vrijgegeven en het blijkt slechts DATweinig mensen hiervan op de hoogte zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Is da echt waar W. ????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: DarIk... kriegelig gekke witte Nou ja kriegelig betekend dan natuurlijk ook iets anders he DarDat is noordhollands dialectHelaas zit die knop alleen op mijn pc, die pakt dit frum niet:PGrapje hoor, ik vind jou echt 1 van onze pc wonders, qua knippen plakken. Ik ben blij dat ik van je geleerd heb..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Hey ma, da wil ook zeggen dat de politie Uw code kent?? Hoe kennen ze anderes andersom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Dit is nu wat je noemt een hoax, google maar even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ja ik weet het ook nietLijkt me nogal een klus om met een pistool in je nek je pincode achterstevoren te bedenken.....maar ja, niet geschoten is altijd mis ofzo ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 'k Zou zeggen, hey met een pist. in m'n nek?? Vergeet zowaar m'n code, vind je dat gek!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Poetsenbakkers!Dat zijn het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Zo hey nog even productief geweest, sollicitatie leerplichtambtenaar de deur (mail) uit. Tjsa emhathie met spijbelende jeugd genoeg haha.. maar toch elke opleiding met goed gevolg afgemaakt dus het kan wel. Wie weet niet geschoten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Tweede Wing tweede! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Goeie avond Wing. Als je in het midden wandelt kun je zowel links als rechts, goed kijken welk pad je kiest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Womanop virusalert.nl staat dat bericht op 16 jan. idd als hoax, dus niet doorsturen/openen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Middden ,eerste links! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ben weer thuis en ben er weer weg vanfijne avondtot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 and a hello goodbye to you too AR:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Trusten lief Appie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden