bolletje Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Vie nee hij heeft gelukkig niets gebroken. Maar ik ben eens op de sites aan het kijken van partners met authisme. Die beschrijven allemaal hetzelfde. Een kind te hebben. Iemand die niet voor zichzelf kan zorgen geen structuur hebben, egoistisch. enz. Allemaal punten die ik ook herken.Heb besloten om m'n vlindernetje aan de kapstok te hangen hoor. Wil zelfs niet meer verliefd worden. M'n h.a. ook maar gelijk afgeschreven.Ik ben zo boos hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Ik hou wel van een beetje pit quote: Originally posted by: VieWoman, ik zal H. eens aan je voorstellen, hihi, maar je moet wel een beetje tegen een stootje kunnen, want hij heeft een wat scherp gevoel voor humor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Ik was ook ontvoerd en bijna vermoord, nog maar net overleefd (nekbreuk)Mafkezen heb je toch zeg he bah bah bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 He Bolletje wat naar voor je...Wat goed trouwens dat je bent gaan zoeken.Nu word je in ieder geval bevestigd in je gedachtes over hem.Wel rustig blijven he... Desi:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Avond,Drukke dag met de jongens achter de rug, lekker weer!Sterkte Desi!!Bollie hou ze sterk!En de rest natuurlijk ook!Moest lachen met Dar in de tel. winkel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Desi ik weet niet hoe jij in je werk etc. zit, maar mijn moeder had indertijd leukemie en toen de hoop was opgegeven, wilde ze ook liever naar huis en heb ik zorgverlof opgenomen.Ben achteraf heel blij met die laatste drie weken bij haar. Misschien is zoiets voor jou ook mogelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Ik geloof Yvonne, maar iemand zei dat je anomiem kon aan melden voor de therapie?Ik moest toch een half uur vanalles invullen en blijkt dat ik eerst toch met mijn ziekte verzering contact moet opnemen. Iets met LET weet ik veel. Ga ik dan morgen doen, blijkbaar zijn ze bezig met Belgische zorgverzekeringen maar het is allemaal nogal vaag. Weet iemand hier meer over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 VM, dat was ik, die sufferd in de telefoonwinkel. Dar zou zoiets noooooit overkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Snorrie Dar! Natuurlijk niet! Mij overkomt zoiets anders ook wel Vie! Ik in alle chaos! En dan nog ongeduldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Nou, ik zit nog steeds verder te klooien hoor, het is me wat, al die nieuwe technologie. Alleen al het sturen van een sms is een hele onderneming. (Is me nog niet gelukt, want als ik de H van Hoi intik, gaat het mobieltje zelf allerlei suggesties doen, zoals Help en Hoe.Wel heb ik een heel mooie ringtone ingesteld (dat dan weer wel), de Waltz of Spring. Toepasselijk.Enfin, erg off topic, maar ik ben gewoon blij met mijn speelgoedje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Pff Vie! Ik zit hier al 2 dagen te rotzooien met verbindingsproblemen met de server! Alles gaat traag of in2 of 3 keer!Kan je op je tel. niet woordenboek aan en uit zetten zodat je geen rare suggesties krijgt waar je niet om vraagt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Strong! Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Vie,Dat is T9, weet niet waar die afkorting voor staat, maar het toestel doet dan inderdaad suggesties en je hoeft niet eindeloos op een knopje te drukken voor een bepaalde letter.Ik vind het handig maar een hoop mensen willen het niet.In het menu kan je T9, of soms staat er "Tekstvoorspelling", uit zetten, dan heb je weer gewoon de alfabetische modus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Puber van 59 Dar??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Hoi allemaal,Suus heel veel sterkteEn dank je Carolien voor dit berichtje"Zo is eigenlijk het hele leven. Zorg dat je in het midden staat en een voet op beide vlakken hebt, dan ben je altijd het beste voorbereid als die bal, waarvan je dus niet zeker weet van welke kant hij gaat komen, uiteindelijk op je afgeschoten wordt. Goed, je moet dan wellicht nog een snoekduik maken maar je bent al redelijk in de buurt en dat is beter dan helemaal aan de verkeerde kant staan en dus geheid missen". Daar heb ik wat aan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Goedavond allemaal,Heb heerlijke yogamuziek opstaan.Werkt vredig en kalmerend.(Bij mij dan tenminste) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Ook al zo druk Ari?Bij mij vliegen de dagen ook.Druk, en zeer afwisselend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Ha,ha nee ari, dat weekeinde met bijnaex is a.s. zaterdag.Maar moeten zondagmiddag later in de middag weer terug zijn, want kleindochter viert haar verjaardag.Ook niet erg, is ook leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Hallo allemaal,Hier ben ik ook weer even. Vanmiddag lekker in de tuin gewerkt, straks haren verven en Pauw & Witteman kijken, eens zien wat Ayaan te melden heeft...?Ik ga even voorgaande lezen, heb geloof ik iets gemist over Bol? Ga ik nu even opzoeken.Wie is De Mol, denken jullie? Morgen de finale Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Verduld, verduld, verduld. Tijden rookvrij en vanmiddag na 'n klapband met de aanhanger volgeladen met eikenbrandhout toch weer 'n sigaartje in m'n strot gestoken. Da's nou 'n verslaving waar ik niks van snap.De volhardende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Vie, even een kleine omschrijving van mezelf ?Rood (geverfd) halflang haar1.76VolslankBeginnende lentesproetjesOf gaan we geheel voor een blind date ? Néh, als hij nou niet op roodharigen valt houdt het al op dacht ik zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Ha die haddocksnappen hoeft nietkappen weer wel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Bol:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Dag Jane,Mensen ik ga er weer uit.Lekker vroeg slapen.Morgen weer een lange werkdag tot 21.30.Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Tijd voor CANVAS: three days in Parisbye bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden