lady jane Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Yvonne.ik gebruik die sapvastenkuur om om te switchenheb dat lang elk voorjaar gedaanmaar de laatste jaren niet dusde boel laten versloffenjammer want versoberen is beter als dieten/jojo-enMaar na die kuur dus versoberen, gedisciplineerderen wie weet EDB, maar zover ben ik nog niet.We kunnen op de thema-draad een clubje vormen!ne echt uitloggen en aan het werkdoei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Ben jaren terug met Montignac 16 kg kwijtgeraakt en volg nog steeds een heel ruime interpretatie van zijn methode, bevalt prima en blijf op gewicht.De essentie is geen vetten en koolhydraten combineren, apart mag wel.En ben je eenmaal op gewicht en je lijf in orde dan kan je ook voorzichtig af en toe eens een combinatie van die twee doen.Nou geven wij helemaal niets om aardappels, een kilo of 5 per jaar met zijn tweeën, dus dat is wel makkelijk.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 quote: Originally posted by: bolletjeBen je er al uit Bam wat je vandaag gaat doen? Wordt het hout hakken of met je lief lekker in de zon zitten? Bam. had het wel goed gelezen hoor. Was ook een vraag of je weet wat je vandaag gaat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Harry,Ik herken je snoepzucht! Zo werkt het bij mij ook.Bovendien was honger een van mijn triggers naar alcohol, dus ik probeer de laatste maanden vroeger te eten.Ik ben al een tijdje een schaduwklant bij de sportschool; knap van je Jan, dat je 3-4x per week gaat sporten! Momenteel heb ik de tijd nodig voor de laatste maanden van mijn opleiding (tot eind juni) en daarna ga ik weer meedoen!Mijn begeleidster bij ADB zegt dat ik niet teveel ineens moet willen van mezelf; het stoppen met drank is al een hele prestatie. Eerst rustig wennen aan mijn nieuwe gewoontes, en een poos daarna het volgende item aanpakken.Daar zie ik ook het nut wel van in; ik probeer alleen wel niet verder aan te komen (ik voel me niet lekker meer als ik een nieuwe zomergarderobe moet aanschaffen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan123 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Harry (en BamBam), als ZZP-er kom je niet zozeer in box 2 hoor. Het is gewoon winst uit onderneming.Je moet er alleen goed rekening mee houden dat je zelf je belasting en verzekeringen moet afdragen.Veel beginnende ondernemers gaan daar de mist in. Er komt opeens geld binnen op de rekening, en dan wordt het heel verleidelijk om dat uit te gaan geven.Het vergt dus een zekere zelfbeheersing om geld opzij te zetten voor belasting en verzekeringen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Gooi het er maar uit lieverd, geeft nix. Sukkels zijn het, sukkels. Voor jou:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Jan, zelfbeheersing???? Oeps. Hahahaha, nee, dat gaat wel goed komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Goedemorgen, ja het is nog morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Caro,Ik moet nog een muur nieuw behangen maar het oude moet er nog af, kun je hier niet komen schelden??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Ik heb een vraag aan jullie.Ik gebruik sinds drie maanden Refusal, dit gaat prima overigens.Ik slik 2 tabletten = 500 mg op woensdag en op zaterdag. Weet iemand van jullie hoe lang het is je bloed blijft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Het pakje is binnen, over een kwartier komt mijn steun en toeverlaat thuis van haar werk en het is nog steeds schitterend weer, wat een mogelijkheden, daar gaan we van genieten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Is er ook iets wat de tuin onkruidvrij maakt? Gaan staan te brullen of zo? Alle jemig zeg wat is dat zwaar met die natte grond. Maar het is al een stuk gelukt hoor. Vrijdag toch ff naar de donder. Ben best wel gauw moe.Zo we gaan in alle rust weer een stukkie doen. Ja hoor Bol gaat naar de donder. Ik bedoel naar de dokter.Em:present:je, ik heb ooit gehoord dat dat spul 10-14 dagen werkt. In je bloed zal het hoogstwaarschijnlijk langer zitten maar actief, dus dat ik er iets van voel als ik drinkt is ongeveer 10 dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Lieve Bol, bedankt voor je antwoord.Ik had dus gelijk.Mijn man gaat volgende week voor zijn werk een kleine week weg en is bang dat het met mij mis kan gaan en ik zei, ik slik immers refusal en dat blijft 14 dagen in je bloed.Ik heb het opgezocht maar dacht ik vraag het hier ook even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Och Bolletje, ik ben zo gelukkig dat wij geen tuin hebben Een redelijk groot terras waar we met een boel mensen kunnen zitten, een paar bloembakken, thats it.Vind tuinen schitterend hoor maar alleen om naar te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Teveel ik heb 600 vierkanten meter tuin. Een gedeelte van ongeveer 300 vierk. mtr. Kippenren en ongeveer 300 v. mtr. tuin. dus heel wat te onderhouden. Ben het vorig jaar gestart met het uitgraven van een vijver. die wordt ongeveer zo'n 10 bij 4 mtr en een mtr. diep. dus we hebben nog heel wat te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Bolletje ik wens je veel kracht, letterlijk, maar vooral veel plezier.Kan me best voorstellen dat je er helemaal voor gaat, hard werken maar als het resultaat er dan is.Omdat jullie zo hard werken kan ik genieten van al die schitterende tuinen, het is niet eerlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 EmmaRoos,Volgens de officiele bijsluiter is de nawerking van Refusal tot 14 dagen. Dus een flinke stok achter de deur.Farmacotherapeutisch kompas: Werkingsduur: symptomen na alcoholinname tot 14 dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Emma:present:Die kleine week gaat vast wel goed komen, want het duurt inderdaad geruime tijd voor het helemaal uit je lijf is. De terecht (eigen ervaring) gevreesde werking wordt weliswaar na een aantal dagen een stuk minder, maar ik wil je niet adviseren dat uit te proberen, of je moet willen ervaren hoe het is om inderdaad het gevoel hebben te stikken, niet op je benen kunnen staan en dus compleet door je hoeven zakken, hevige hartkloppingen en degelijke graag zelf ook willen ervaren. Die rooie kop neem je dan vast ook wel op de koop toe.Kortom op tijd je "groene" pil slikken en je partner hoeft niets te vrezen, Of je moet zelf all stiekeum plannetjes maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Even de kinderen uit school halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Brrrrr ik heb een zzp-er voor mij werken, vroeger (moet je mij horen ) lachten we om elkaar katers en in een evenwichtdans deden we wat er moest gebeuren. Nu lach ik minder om zijn katers en dat vinden we allebei niet grappig. Lastig want ik wil er eigenlijk niet over oordelen en hij doet z'n werk ook nog wel goed alleen niet in het tempo wat ik graag zou willen (waar ik voorheen niets van zei want hij paste zich ook wel aan mijn katers aan)Hoe lach je nog samen om een kater terwijl ik (van de alco, dan) nooit meer een kater heb ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Ben je gek Babble, ik ben juist als de dood voor die reacties.Maar ik zal even uitleggen hoe het zit want anders begrijpen jullie het niet.Een jaar geleden heb ik een hersenbloeding gehad en dat wil ik niet nog eens.En mijn man gaat eens in de twee jaar naar dat congres en tijdens zo'n congres is het al eens misgegaan met mij.Dus nu ik drie maanden aan de refu zit gaat alles zo goed hier en hij is gewoon bang dat het weer mis gaat, het is voor hem een trigger.Snappen jullie het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Em:present: je bent een kanjer hoor. Drie maanden is een hele prestatie. Geweldig meid.En als je stiekum een plannetje zou hebben stel je de vraag niet zo op het frum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Mooi onderschrift heb je Avalon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 kom weer even neuzenhier alles goed,nog steeds alcoholvrijbako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Dat moet een stap voor jou geweest zijn Avalon, om weer te durven pianospelen. Tenminste, toen ik dronk deed ik het nooit meer, nou ja, wel van die luchtige pingeltjes. Als het maar niet emotioneel werd.Toen ik voor het eerst weer nuchter deed, ben ik vreselijk gaan janken. Het was de Eroïca van Beethoven. En ik kon maar niet stoppen met huilen. Dat was erg beangstigend.Nu, na 21 maanden geen alcohol, ben ik nog steeds bang voor emoties. Als ik bijvoorbeeld een tekening maak kan ik ineens in huilen uitbarsten omdat het te dichtbij komt.Kinders ik moet er even op uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden