Spring naar bijdragen

Donderdag 18 maart


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 119
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ding DONG, de dag is weer begonnen.

Desi, sterkte meid, ik denk aan je. Er is niets wat je kunt doen voor je zus. Behalve bij haar zijn. Doodgaan is onvermijdelijk maar zo jong al te moeten sterven is vreselijk verdrietig. Ik heb vorig jaar afscheid moeten nemen van mn ex, ze was pas 43, zo verdrietig. Het is wat het is, er is geen reden voor, het gebeurd. Ik wens je kalmte, moed en wijsheid.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne ik vind het fijn voor je dat je nu tegenwoordig wel complimentjes in ontvangst kan nemen. :present:
Trouwens als ik nergens heen hoef (behalve boodschappen doen en trainen) loop ik zelf graag de hele dag in joggingpak rond.

Jane heel veel plezier vandaag! Dat wordt in elk geal niet traditioneel rollen in de sneeuw als je uit de sauna komt. Rollen in de krokussen?

Blondie wat naar voor je. Je weet toch wel dat alcohol, een depressie versterkt? Nou ja, als je vannacht niet gedronken had zat je nou niet belabberd op de bank, dus lijkt me dat je dat allang weet.
Ben het er mee eens dat je vandaag beter maar een beetje onder water kan blijven, en geen confrontaties aan gaan.
Heel veel succes hoor! En laat die grrrrr-drank nou toch staan! Je schiet er niks mee op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yeah Blondie, way to go:devil:

Men neme een heerlijke kater, een fijne zware depressie, een eigenwijze flapdrol, geen medicatie, niet luisteren naar je psych, wel drinken waardoor je niet meer energie gaat krijgen, tja....ik denk dat dat werken met ingang van 1 april voor 32! uur per week vast gaat lukken. Wat denk jij???

Toch begrijp ik je aversie tegen medicatie, herken het ook wat. Maar.......als de kraan kapot is bellen we een loodgieter, verwarming stuk, cv monteur, auto kapot, garage; maar als we zelf een beetje stuk zijn zoeken we vaak wel hulp maar luisteren niet naar het gegeven advies. Medicatie hoeft niet voor eeuwig te zijn!

Wat is dat toch voor flauwekul om alles ZELF te willen doen? Ikke selluf doen:huh:

Ik heb ook een depressie gehad, dieper dan diep kon ik niet gaan, geloof ik toch. Ik heb uiteindelijk geluisterd en het heeft me goed gedaan. Al tijden weer bezig medicatie af te bouwen. Niet te snel, zoals ik wilde maar geluisterd naar mn psych. Daar heeft zij voor gestudeerd. Daarnaast neemt ze me zeer serius, voel ik me gehoord en dat is belangrijk. Maar het heeft ook te maken met nederigheid. Wil ik nou eindelijk mn kop es buigen en luisteren? Advies aannemen en niet alles selluf doen.

Mij heeft het zeer geholpen en weet je, niets, maar dan ook niets is het waard te gaan drinken.

Ik meen te weten hoe jij je voelt Blondie, die rottige cirkel die je haast niet lijkt te kunnen doorbreken. Maar het is te doen! Alleen niet helemaal selluf!
Take care en ook jou wens ik kalmte, moed en wijsheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben weer weg, koffie drinken, straks in de tuin en vanavond naar mn MEM:heart:
Oh, how I love my Mem:D En bezig met invullen van belastingtoestand. Echt nodig want aan het eind van mn geld hou ik een stuk maand over:huh:

Spreuk is van Loesje.

Heb een fijne dag, of een iets minder fijne als je herstellende bent van een kater en take care.

Oh, how I love to live without de KATER. Wat kon ik me dan ellendig voelen zeg....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boodschappen gedaan, ga nu de was buiten hangen.
Maar ben een pietsie bang dat de nu toch errug dikke sluier overgaat in motregen zodra ze daar boven zien dat IK de was heb buitengehangen.
Maar ik ben zo vreselijk gek op die geur van buitengedroogde was... ik gok het er op.
Kracht van het positieve denken dan maar, hihi : het blijft droog, en vanmiddag wordt het heeeeerlijk buitenwerk/zit -weer ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Yvonne,

Ook ik houdt van de geur van was die buiten gehangen heeft en het hangt nu dus ook heerlijk buiten!
Maar ik heb gelukkig een droogrek dat je zo kunt oppakken ingeval van toch die vervelende regendruppels. Ik hoop dat het niet nodig is maar in geval van... staat het zo weer binnen.
Van mij mag de zomer beginnen en een heel jaar duren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe gaat het met jou Bol?
Al wat meer rust gevonden nu j weet waar je aan toe bent?

Ik heb met mijn man, 22 jaar geleden, ongeveer hetzelfde meegemaakt, dus ik weet hoe zwaar het is. Je weet op dat moment nooit goed of de juiste beslissingen neemt.
Volg je instinct, oh zo gemakkelijk gezegd, maar................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ER, ik denk dat iedereen die niet een baan heeft nu in de tuin bezig is.
Bol is waarschijnlijk driftig aan het spitten en schoffelen in die enorme lap grond.
Ik ga zo ook weer verder.

Iedereen die verplicht binnen zit, zit nu verlangend naar buiten te kijken.

Carpe Diem, letterlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha driftig aan het spitten nee hoor. Ben vanochtend al een beetje in de tuin bezig geweest.

Em:present: Hoe is het nu met je?

Isje aan het tralalalaje? Heerlijk dat je kunt genieten wijfie.:)

Fo. jij ook in zo'n moeilijk pakket gezeten? Hat jouw man ook Asperger? Wil je daar wat over kwijt op het frum? Kijk maar hoor hoeft niet persé. Net waar jij behoefte aan hebt.;)

Ikzelf ben weer terug. Was wel weer moeilijk maar heb mezelf konstant ingeprent dat ik niet meer kan doen als wat ik doe, en dat geeft toch een stukje rust.
Ja en wat dacht je van zo'n heerlijke zon? Is ie niet mooi:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...