tasseke Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 goedemorgen De les van vandaag is begonnen!We beginnen met rekken en strekkenluister naar de muziekadem goed uit en weer diep invoel je rustig maar bewustnu de vingers ver spreidende nek en schouders losmakeneven zwaaien met de armenGOED ZO!Dan kan je nu een kop koffie optillen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 potverdrie net het begin gemist van de gym deed ik vroeger wel altijdhandig als je kinderen hebt met ochtendhumeurzelf natuurlijk wel meedoen en een beetje geken hopperdehop een goed humeur komt vanzelfkoffie!!!vandaag alleen muesli in de aanbiedingben vergeten om boodschappen te doenkrijg je als je met je bikini in de tuin ligt.moest even zoeken naar een plekje uit de windmaar net die ene vierkante meter was voldoendenu een rode buik en rode wangen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 het wordt inderdaad treurig hier!!waar zijn onze vroege vogels gebleven??ik wilde eigenlijk met trommels beginnenmaar tja, geluid zal wel uitgeschakeld zijn tja ik zag gister ietshet wordt inderdaad tijd voor de grote lente renovatiedrogist, here i come!want ik heb er zin in!Spannende dingen vandaag op het program?ik hebhet alleen vanochtend druk en als het goed is ben ik om 12.oo weer klaarik heb nog twee boeken liggen dus ik neem vandaag nog een verplichte rustdagerrugg lekker hoorrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Goede morgen, ik ben ook weer wakker hoor, wel heel raar geslapeniedereen vandaag zwemkleding aan?ik niet hoor ik ga werken maar doe in plaats van een jas een bodywarmer aan;)fijne dag allemaal:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Morge AR!en werk ze voor vandaag weer!ondertussen ga ik ook opschieten, de file bij de badcel is opgelost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Goedenmorgen Frummers,Wordt een mooi dagje vandaag. Geniet ervan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Heeeeele goeie morgen.... ga straks als een razende van start op mun vrije dag: wandelen met hondje in het bos in de zon, ramen lappen, wassen vouwen strijken, stoffen , zuigen , badkamer, boodschappen, EN.... voor het eerst dit jaar in mijn tuintje in de zon zitten hoop ik. Hier in Friesland nog wel een beetje gesluierde zon op dit moment.... maar het begin is er JOEPIEEEEEEEEEEE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Goeie!Ik vind het vandaag echt weer om een zomerhoedje te gaan kopen. Maar ik hèb al zoveel hoedjes.Verder wens ik iedereen veel plezier met het mooie weer vandaag. Vanmorgen vroeg was het nog knap koud, maar zodra de zon even goed door is, wordt het lekker.Nu eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Goedemorgen allemaal!! Even snel...want ik loop achter op mijn ochtendschema! Iedereen een fijne zonnige dag! Het wordt SUPERmooi weer!Hoofdpijn sinds gisterenmiddag gelukkig weer over...De dag ziet er dan een stuk gezelliger uit;)Op naar weer een droge dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Zo ,tweede kopje koffie hier naast mij. Wil trouwens ook nog even kwijt dat ik hartstikke blij ben de internetbehandeling. Doe dat nou een paar weken, had nooit van te voren kunnen bedenken dat je begeleider ECHT een persoonlijke begeleider is en zoveel begeleiding geeft. Dikke pluim hoor Vie, wat leuk, hoedjes... ik heb nog nooooit een hoedje gedragen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 hoedjes??ik had een afwijking van hoedjes en tassenjarenlang het gevecht gehad dat niemand met me mee wilde kijkenaltijd gezeur "heb je haar weer"3 jaar geleden verplicht mijn collectie weg moeten doenverhuizing en minder ruimteen nu??heeft dochterlief er last van!Leuk Vie!hoeveel je er ook hebt, je hebt altijd te weinig!! DD!!!! (Doen Dus)Dames van het goede leven;ik wens iedereen een hele fijne en zonnige dag!ik ga mijn afspraken afwerken en daarna viooltjes kopen op de marktGna, ik ben net zo onmatig als Albertina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 O wat zonde Tas dat je ze weg hebt gedaan. Ik stapel ze op elkaar, dan nemen ze niet eens zoveel plek in, in de kast.Ja, en schoenen... hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Yvonne jij bent pas echt aangegrepen door de voorjaarskriebels. Na mijn middelbare schooltijd heb ik een tijdje au-pair in Engeland gewerkt, en mocht ik een keer mee naar die paardenraces (was dat nou Ascott?) wat eigenlijk geen paardenraces zijn maar een hoedenparade. Mijn werkgevende dame leende me toen een hoed met een heel brede rand en een berg fruit bovenop.Sindsdien ben ik hoedjesverslaafd.Het leek me een tijd lang zo leuk om zelf hoeden te ontwerpen en te maken en ik heb toen zelfs de spullen daarvoor aangeschaft. Maar zoals Woman dat kan met haar kostuums en kraaltjes, nee, daar ben ik te ongeduldig voor.Dar, bij het tuincentrum van de week vertelden ze me dat je toch voor half april beter niets buiten kan zetten. Nog teveel kans op nachtvorst. Even geduld dan toch maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Valt wel mee met de schoonmaakkriebels hoor dames. Donderdag is mijn vrije dag, werk iedere week het huis wel een beetje door, probeer dat zoveel mogelijk op de donderdag te doen, dan heb ik zaterdag de tijd voor mezelf. Dit weekend krijgen we logees , dus MOET Ik vandaag wel.En het mooie weer komt er aan, moet ik dus ook weer tijd reserveren voor de tuin, die ziet er echt niet uit nu.....Ik vind hoedjes ook verschrikkelijk leuk Vie, maar weetje, ik zou dan echt zo'n ongemakkelijk gevoel hebben van dat iedereen naar me kijkt en dan denkt: wat eenraar mens, waarom heeft ze nou een hoed op????Idioot he? Want zo kijk ik dus absoluut niet naar andere mensen.....Dat gevoel heb ik trouwens als als ik een keer een rokkie draag (heb altijd spijkerbroeken aan), hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Yvonne er is toch niks mis mee, je huis bijhouden? Ik zie net, met de zon er op, dat de ramen hier ook best een sopje kunnen gebruiken.Vind jij het dan zo vervelend als je opvalt omdat je een keer wat anders dan anders draagt?Zeg jij dan ook altijd, als iemand je complimenteert met een nieuwe bloes ofzo: "Ach het was maar een koopje hoor...." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Hier een trieste dame op een zonnige dag als vandaag... Zou eigenlijk moeten werken op AT-basis, maar voel me echt zo zwak en depri dat ik een reis van ruim 1,5 uur er echt niert van zie komen...Vannacht weer tot een uur of 3 door lopen zuipen en nu met een kater op de bank... en flink depri...En dan te bedenken dat ik vandaag echt spijkers met koppen moet slaan om mijn verleden een plek te gaan geven... Confrontatie aangaan en anderen pijn doen, niet echt in mijn straatje, maar anders kom ik ook niet verder... Heeft nu lang genoeg geduurd !!! Actie dus !!!Iedereen nog een fijne dag gewenst...En ik hou het vandaag hopelijk wel weer een keer droog...Snik !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Goeiemorgen allemaal,op deze stralende dagen ik, ik mag mijn welverdiende rustdagdoorbrengen in het beroemde saunacomplexwaar ik ook aan verslaafd ben:)strakjes lekker op mijn voufietsje springen.Blondie, met een kater, mensen (moeten) kwetsenlijkt me geen goed plan meis.Stok achter de deur om het uit te stellen en nuchteraan te pakken. Je kunt niet reeel zijn in deze staaten straks is het dubbel puin ruimen.Komt het door de drank dat we je nog maar zo weinig zien?Je was zo lekker bezig!Doe jij de ADB beh, ook?kom op meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Uhhh Vie, meestal wel... leer pas de laatste tijd om zo''n complimentje ook gewoon in ontvangst te nemen. Je heb helemaal gelijk hoor. Blondie, is het wel zo verstandig om met een gigakater hele belangrijke knopen door te hakken en de confrontatie aan te gaan? Kan me indenken dat je dat doet als je jezelf in ieder geval lichamelijk een stuk beter voelt. In ieder geval heeeel veel sterkte vandaag, en hou je taai hoor ( die eerste laten staan he!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 die heerlijke voorjaarswandeling door het bos en in het weiland stel ik maar even uit tot vanmiddag. Op dit moment is er wel heeeeeel veel sluier voor de zon, en het is gewoon koud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Reden dat ik hier niet zo vaak te vinden ben is niet zozeer het feit dat ik weer ben gaan drinken, maar dat ik druk bezig ben mezelf weer bijeen te rapen met behulp van mijn psych...Kost me erg veel energie, wat ik niet heb door mijn vrij zware depressie (volgens psych) Koppig als dat ik ben wil ik niet aan de medicatie en heb ik nog steeds in mijn koppie dat ik per April weer volledig (32 uur) aan het werk ga in mijn nieuwe baan...Juist !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Goeie morgen Kanjers.Bah Blondy een kater. Ja het spreekwoord s'avonds een grote meid, s'ochtends ook komt dan hard aan hé. Vandaag maar weer een nieuwe start maken.Ja vandaag een zonnige dag dames. Ik ga zo een wasje draaien en voor het eerst van dit jaar, buiten hangen.Verder om 12.00 naar Jos. Ff wat boillon brengen en maar kijken.Zo nu eerst ff een lekker bakkie doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Geen excuus, maar die onbesproken confrontatie en de angst om het bespreekbaar te maken en mensen waar ik van hou te moeten kwetsen, maakt dat ik juist ga drinken... En ja, domme gans dat ik ben !!! Weet ook dat het nix oplost en het alleen maar gecompliceerder maakt !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Blondie, kan me indenken dat die behandeling energie vreet. Maar als ik heel eerlijk ben: als ik drink vreet dat ongelooflijk veel energie en nog erger: ik word er ontzettend down van , en dan na een paar dagen ook nog een giga schuldgevoel er overheen. En dan komt het bij mij niet eens zover dat ik niet in staat ben om naar mijn werk te gaan de volgende dag.....Caro, tnx voor je wijze woorden, werk ze hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Morge Bolletje en Isa, Ben even weg, boodschappen halen, tis nu nog niet zo druk in de stad..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Blondie de enige manier om door een depressie heen te gaanen er sterker uit te komenis NUCHTERniet leuk, niet gemakkelijkmaar het is te doenen anders blijf je gewoon je situatie herhalenhier zitten ook ervaringsdeskundigen met depressieshelaas gaat het vaak samen denk ik,ik ken het en leef met je meeen hoop dat je voor zero tolerance gaat meisben nu wegtot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden