Spring naar bijdragen

Vrijdag 19 maart


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

VM javel, wa's da?

Jane wat je ook kunt proberen is volgens mij idd van HG groene aanslagverwijderaar.

Witte ja hier alles goed hoor, weliswaar alweer een afwijzing op een sollicitatie. Reden: overgekwalificeerd. Maar ja heb er nog 2 lopen en straks eerst weer herexamen anatomie en dan praktijkexamen dus ben nog wel even bezig.

Hier trouwens geen (ex)relatie met een asperger maar met een borderliner. Is ook feest hoor;)

Aanpassing: vergeet ik bijna het beste peerdje van stal. Isa goed gedaan meid. Gaat helemaal goedkomen anders vragen ze je niet om mee te lopen ladidaladidom:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja weet je wij, alcies hebben gewoon jaren onze eigen grenzen niet gerespecteerd
denk ik, en mensen met welke stoornis ook, zoeken vaak wel een verzorgende partner op, dus zo gek vind het niet.
de groene aanslagreiniger daar ben ik mee begonnen hermie, weliswaar de nepper van Krdvt
maar die van HG is zo duur. Er is hier een prachtterras aangelegd, met hele dure stenen, die ik eigenlijk niet wilde, want wist dat er veel mos en aanslag ontstaat, en daardoor zie je ook het mooie er niet meer aan af. maar ze zijn dus blijkbaar erg poreus of zo, want op de betonnen tegels van vroeger kreeg ik de zooi en vrij gemakkelijk van af. ben bang dat verhuizen de enige optie wordt:D
en javel VM een verschrijving of iets Belgs?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou je had op mij anders wel ff mogen oefenen Hermie met een heerlijke
massage hoor. Helemaal niet verkeerd op de vrijdagavond.

Ik hoop jou dan bij 1 van die andere twee brieven ook vd week in zo
whoehawoepie stemming te treffen als Isa nu is....

Nah ja als je voor de kids nog maar door 1 deur kunt, das eigenlijk t belangrijkste.
Psychiatrische stoornis of niet, t blijft toch de vader.
Maar ik geloof dat je meer moeite met zijn familie hebt toch? dat schreef je toch laatst?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is het een merk?
of een chloor met iets anders?
Durf ik dat op donkerrode baksteen te gooien?
en dan toch wel verdund met water zeker?
klein stukje uitproberen maar eerst,
kan me wel bij voorstellen dat geen enkel algje
daar tegen kan, maar oei wat slecht voor het milieu!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja poeh, ik heb het wel eens vaker gehoord van mensen met nierstenen...
Toch klink je wel opgewekt, stoer !!
neem goed de tijd he om bij te tanken, je lichaam is moe omdat t al die pijn moest opvangen. En je geest ook trouwens ...
x

quote:


Originally posted by:
yajala

Dank je witte,


ben blij dat ik me weer een beetje mens voel,


wist niet dat zoiets zoveel pijn kon doen zeg!




nu gelukkig wat beter,


lekker uitzieken dan maar he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

A bleach is a chemical that removes colors or whitens, often via oxidation. Common chemical bleaches include household chlorine bleach, a solution of approximately 3 - 6% sodium hypochlorite (NaClO), and oxygen bleach, which contains hydrogen peroxide or a peroxide-releasing compound such as sodium perborate, sodium percarbonate, sodium persulfate, tetrasodium pyrophosphate, or urea peroxide together with catalysts and activators, e.g., tetraacetylethylenediamine and/or sodium nonanoyloxybenzenesulfonate. To "bleach" something is to apply bleach, sometimes as a preliminary step in the process of dyeing. Bleaching powder is calcium hypochlorite.

Many bleaches have strong bactericidal properties, and are used for disinfecting and sterilizing. Most bleaches are hazardous if ingested or inhaled, and should be used with care.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte ex en ik kunnen, sinds ik op mijn strepen ben gaan staan en een advocaat voor de kinderalimentatie heb ingeschakeld, weer prima door 1 deur. Hij komt zelfs van de week een keer eten en morgen naar de uitwedstrijd van dochter kijken (weet ze nog niet). Ach zijn familie, het was even pijnlijk maar dat vond zelfs ex dus daar stop ik geen energie meer in.

Enne die opleiding is niet alleen masseren hoor, was het maar waar. Nee, anamnese, functie-onderzoek, krampbestrijding, EHSBO, tapen én masseren. Maar voor mij persoonlijk ligt het accent op masseren en preventie c.q. voorlichting.

Ah chloor, zeg dat dan VM. Heb 3 jaar in België gewoond maar dit wist ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou kijk, dat is nog eens een crea idee Witte,
heb ik ook wel eens gedacht hoor, want vroeger lad er dus gewoon
gras en dat vond ik nog het mooist ook. Maar hoe houd je dat schoon?
Heb 3 erg grote bomen in de buurt/tuin en daar komt me een zooi bladeren,
en van de berk van die wormpjes af, die helemaal verdrogen en verpulveren.
Misschien een ouwe stofzuiger opofferen? maar ik denk aan schimmel voor dat natte deel.
En misschien advies inwinnen van een niet-commercieel ingestelde tuinman, als die bestaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet echt een super spannend weekend Dar.
Hopelijk zondag wel mn vakantie boeken, das altijd leuk.

Ik hoop dat hij een leuke opleiding tegenkomt.
Er is zoveel keus tegenwoordig.
Veel succes op de open dag!

Ben ik nou de weg kwijt??
Jij werkte toch met kleine kinderen Isa??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...