lady jane Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Een open soll.brief schrijven haalt ook de druk eraf Cathydus figuurlijk toch met een hogedrukspuit aan de gang geweest, wie weetwat voor schoons daaruit voortkomt.en die tuin, ach daar is vast een ander miment weer geschikt voor.Hier kwam alle zand tussen de tegels vandaan door dat ding en mens, muren en ramenzaten van onder tot boven onder datzelfde zand, wat een ramp, nooit weer!Vorige week dus met azijn/water/soda mengsel geschrobt, ook een ramp en niet eens helemaal alle alg en mos weg ook. Wie weet een derde mogelijkheid? Het is geen gezicht voor mijn B&Bgasten, anders kon het me geen ... schelen, maar als het regent wel glad en gevaarlijk, dus ik moet wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Yaja fijn dat je van je nierstenen afbentje weet het misschien wel, maar nieren staat voor huilen,als je je vocht niet goed kunt afvoeren en stenen ontwikkeltschijnt het dat je veel veel tranen/verdriet niet gehuild hebt.Misschien kun je er niets mee hoor, maar dacht ik zeg het toch ff.En de pb, sorry, ik moet zo vaak mijn box legen, en mijn geheugen is een zeef,dus ik weet eigenlijk niet eens meer wat ik je geschreven heb:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 dat had ik nog nooit gehoord Jane maar dat verklaart een hoop dan!denk dat er nog een hoop opgekropt verdriet in me zit dus dat zou kunnen kloppen hoor hihi!Ik kopier je bericht wel even voordat ik hem beantwoord hahadan weet je waar ik het over heb! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Jane,Als je een terrasreiniger aan je HD spuit doet heb je niet zo een rotzooi."><B">http://www.koopjespakk...n...niger&send=ZoekenHarry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Dat bedoel ik Harry, die staat dus in de schuuren gaf ook zo'n troep, eerst zonder, toen met.Uitgeleend aan de buurman, en die had hetzelfde, dushet lad niet aan ons.maar dank voor het meedenken.en nog feli met kleindochter, leuke leeftijd he 1:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Liefs Bollie, Harry !Jane ik ga morgen naar een luxueuze sauna, laat verjaardagscadeautje!! Niwi!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Je word verwend Vlaamsmeisje maar je zal het ongetwijfeld verdiend hebben.Geniet er van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 oh VM mag ik mee??please please pleaseheeeerlijk zeg!ga op de zaak ook vaak in de sauna maar is toch anders dan zo,n luxe he!Geniet ervan wijfie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 hoikes Nina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 hihi hoikes ook voor jou Niwi:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 jij ook hoikes yajalaiedereen hoikes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Hoikes Niwi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 jij ook hoikes bolleke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Dadelijk een stille tocht voor dat vermoorde meisje. Hopelijk put die familie er kracht uit.Kreeg net in ene een raar idee. Hij zal toch niet met dat kind via internet, rare dingen gedaan hebben en daar bang voor zijn geworden? Hoop dat ze er ooit achter komen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Jane als je dit nog leest. Ouderwets met groene zeep. Een flinke laag erop, beetje invegen, in laten werken en met (warm) water wegpoetsen. Moet het zelf ook elk jaar doen aangezien mijn terras voor het grootste gedeelte van de dag, zeker in de winter in de schaduw ligt grrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Groen zeep Hermie of anders javel met water en laten weken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Veel plezier Ninaen wanneer komt je privé-sauna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Jane, eerst tuin proper, lenteschoonmaak en dan!! Zo kan ik zeker volgende winter optimaal genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Hee Hermie alles ok daar??Isaaaaaaaaaaaaaa top, top, top, top.Echt heel spannend hee, ik ga echt donderdag aan je denken hoor.Ben trouwens ook benieuwd naar Vie met dr onderzoekYalala wat zul jij het een paar dagen heel slecht gehad hebben zeg pffdas echt niet niks nierstenen met een nierbekkenontsteking.Jeetje, nou maar is hopen dat het ziekenhuis uit jullie buurt blijft he...Wat opvallend zeg, dat er zoveel leden van dit frum een relatie hebben gehad/hebben met een asperger.En desi jou wens ik elke dag ff sterkte toe hoor:heart:Jij ook veel sterkte met je zoon Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Heb ik ook alo gedaan Hermie, en brak mijn nek bijkans daarna op mijn nep-crocs.ik heb een grote achtertuin, dus waarschijnlijk moet ik na afloop alles met schoon water nogmaals naboenen. Toen had ik dus spit. Nu is die over en zit ik te dubben, nog een keer met de staalborstel?De mos verdwijnt wel maar de algen niet. Bij mij ligt de helft blijvend in de schaduw, de andere helft pal in de zon Z-W, die wordt ook niet glad. maar de natte kant grenst dus aan mijn B&B-huisje, grrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Nou naar he Bol,ik moet er toch niet aan denken zeg!Het zal je kind maar wezen!pppfff,zit het ook te kijken,krijg er kippevel van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Dank je witte,ben blij dat ik me weer een beetje mens voel,wist niet dat zoiets zoveel pijn kon doen zeg!nu gelukkig wat beter,lekker uitzieken dan maar he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Ja volgens mij, ga je dat nu vanzelf wel doen toch?Je hebt in ieder geval met je moeder de beste steunpilaar in je huis rondlopen.En niet veral op letten dus, laat t je maar lekker ff aanleunen.Want anders sta je zo weer te huppen met die kleintjes van je.Uitrusten is t beste medicijn, lekker genieten van je "nieuw"huissie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Volgens mij loop je de hele middag al met een big smiledoor het huis te huppen isa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Nou dan hoop ik voor je dat achter alle deuren dan maar portie geluk voor je staatIk gun het je van harte meis!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden