Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Op de een of andere manier vind ik het altijd bijzonder als mensen gaan melden dat ze gaan douchen of in bad gaansnap dat niet helemaalwat ik moet met zo'n meldingik geloof dat het ook wat vreemd overkomt als ik meld dat ik even een schone onderbroek ga aantrekken....of andere sokken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Het gaat om de structuur van je dagelijkse dingen AlfIn bad gaan is best belangrijk, want je kan namelijk ook een fles opentrekken. Dat deed ik tenminste altijd als ik me wilde ontspannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Lief van je Dar om er aan te denken. Ja volgende week ook nog open huis en eens zal het lukken hoor. Er is beslist een koper maar weet nog niet waar die is hahaha. Maja met mijn beste vriend en vriendin erbij moet dat me geluk brengen. Lief van de makelaar is in elk geval dat ik dit keer niet hoef te betalen omdat ik telkens zo'n pech heb en het zo dringt voor mijn gezondheid. Ook komt hij daarna met zijn collega samen om mijn bed een verdieping lager te plaatsen zodat ik nog maar 1 trap op hoef i.p.v. 2. Sjonge wat zou het toch fijn zijn als ik eindelijk eens gelijkvloers kan gaan wonen en het liefste in de buurt bij Caro. Dat laatste maakt niet zoveel uit want moet toch altijd mijn klep houden en dat is best moeilijk voor me hahaha. Maar die flat daar staat ook nog steeds te koop dus ik blijf hopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Dat snap ik W. maar dan is het ook functioneel om te noemendan heeft het douchen de reden om te voorkomen dat je gaat drinkenmaar zo, out of the blue?Maakt me niet uit, al meld je dat je je nagels gaat vijlen of je wenkbrauwen epileerthet is me om het even ik schets alleen hoe ik het ervaarzulke mededelingenVandaag bracht ik een artikel terugen er werd bijgevraagd waarom ik het terug bracht, ik geef de reden en daar gebeurt dan verder niets mee, er werd geen aantekening gemaakteen zinloze handelingJe koopt een kaartje voor de bios of wat everje loopt 2 meter verder en iemand scheurt je kaartje doormidden na het bekeken te hebbenzinloosach zo kan ik nog wel doorgaanmaar studeer voor schildpad...dus rustig aan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Ik denk hier toch wel hoor Carogeloof niet dat hier mensen tussen zitten die moeite hebben met douchen o.d.zo klinkt het iig niet in de mededelingener wordt altijd vrolijk en opgewekt gemeld dat men gaat d. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 joehoeeeeeejoehoeeeeeehoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Alcoholisme kan nog wel eens leiden tot verwaarlozing. Ik ben ooit wel eens in mn pyama broek naar de kroeg gegaan. Zo'n badstof donkerblauwe. Ik dacht dat zien ze toch niet in het donker.....ahum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Het doet er ook niet toeIk vind het allemaal bestHeb net de badkamer laten renoverendouchen is een stuk prettiger gewordenhoef niet meer in het bad te staanregendouche...maar dit terzijdeander onderwerp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 ok W.Alc. en decorumverlies, zekermaar ik geloof niet dat de collega's die hier schrijven lijden aan ernstigeverwaarlozing op dit punt maar miss. heb ik het misik kan het niet zien noch ruiken...Het is natuurlijk wat anders als men voordat men stopte met drankzich verwaarloosdeen dat nu niet meer doetja dan is zo'n mededelingzinvolwant verandering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Zo Home video's kijken diertjes uitlachen. Op sbs.6:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Veel plezier Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 nou, als niemand hoi terug zegt...........dan ga ik maar douchen:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Ik hoor de pannen in de keukendeksels nog aan toehet bestek wordt op de tafelgedrapeerdzoete geuren strelende neusvleugelsgemarineerd varkenshaasjeik ga eens poolshoogte nemenis mss ook niet zo'n zinvolle mededeling..toch wel, want heb de laatste dagen onbeschaamd veel zin in drankhet trekt, dat het een lieve lust isen eten doorbreekt dat is de ervaring.Tot nu toe3 glazen cola moeten nemen om de boel te sussen..houd dat dan nooit op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Hoi Tas!!! ;)Ik dacht al Cawaar is de restniets voor jouzo'n kort bericht:)en nu mijn maag vullenlatersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 eet smakelijk Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Hoi Tas, lekker gedouched:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Ja herken dat wel, sloeg ook wel eens een douche over omdat ik te lui was om me weer aan en uit te kleden (uitstelgedrag want kan morgen ook). Maar heb me gelukkig nooit verwaarloosd, integendeel ik probeerde er tiptop uit te zien zodat niemand maar zag hoe ik dronk. Spoot ook nog eens extra dure parfum op zodat ze het ook niet konden ruiken. Helaas bracht mijn handicap met zich mee dat ik niet goed liep dus viel toch wel door de mand hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 het douchen was heerlijk Hermie!!!toen bgon het twijfelenwelke handdoek zal ik gebruiken? die kleine? die grote? ot toch nog die van gister?daarna welke onderbroek??? (zal ik je besparen)pyama aan of joggingbroek?en ga maar dootuiteindelijk zit ik nog achter mijn pc, geen water gezien, gelukkig ook geen twijfel gehad maarwel een mooi draadje over vastkuren!!oeps!!totaal niet zinvol:D$$$$$sorry voor de tikfouten, toetsenbord plakt.ook niet zinvol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Hoi lieve Coco, drupje nog present hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 hoidieboi coco en druppie en vrolijke isa ik ben mijzelf pas gaan verwaarlozen toen ik thuis kwam voorheen tijdens en na drankperiode was ik ook altijd tip top!ik kreeg eigenlijk pas vragen nadat ik niet meer werktewas natuurlijk ook niet nodig, je gaat niet met een rokje, nageltjes gelakt en hakjes aan op de bank zitten.dat was het begin.soms denk ik wel eens;ik ga weer drinkendan kan ik werken geld verdienenmeer energievrolijkersocialergezelligermaar het belangrijksteer weer verzorgder en mooier eruit zienen dan wordt ik wakker en realiseer mijzelf dat dat altijd de redenen waren om te beginnen maar nog nooit gebeurd zijn, juist het tegenovergestelde.overduidelijk tijd voor de kapper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Tssssss hoe kun je mij nu vergeten Coco;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Dus als ik het goed begrijp zit je nu nog steeds achter je toetsenbordje te stinken:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Tass je doet het voor jezelf. Er beter uitzien is ook je beter voelen. Toen mijn man net overleden was vroeg ik me ook af voor wie doe ik het nog. Door mijn handicap ben ik mijn baan verloren dus weer een reden om het niet te doen en zo was er altijd een reden maar toen stond de enige echte op en die zei je doet het voor jezelf stomme slons. Drinken doe je ook zelf want niemand die het je verplicht en nee zeggen bestaat ook. Wil niet zeggen dat ik het heerlijk vind om in een sloeberbroek en trui door het huis te darren maar dat is weer anders toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Kee Coco ben dus een 2e handsje en nee ben geen diploma. Ik ben een geheimzinnige perkamentrol en de enige echte hoor hahaha. Kijk dat na 2 1/5 jaar hier iedereen bijna al weet hoe ik echt heet en mijn adres heeft doet er niet aan toe, probeer toch te doen alsof ik in die rol zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Iedereen nog een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden