Spring naar bijdragen

zondag 21 maart


fotograaf

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 209
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jane
wat zal ik zeggen
het gaat en gaat niet
er is van alles gaande
qua werk
qua financiën
qua kids
qua gezondheid
op alle vlakken zo'n beetje wel wat te doen
moeilijk om zo even allemaal te vertellen,
het is te veel
en ja dan nog dat hele gedoe met dat project
waar ik in heb gezeten maar jammerlijk mislukt
is omdat het project niet bij mij bleek te passen..
ach...hoe demotiverend was dat en vooral ook pijnlijk
ik was niet voor niets zo'n tijd weg..
máár, we zullen dóóóóórgáááááán
traladidada om maar even Isa's opbeurende geluiden te volgen
eens zal het toch anders (beter) gaan..
:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aiaiaiaiai Caro, leven de visjes nog??
Heb je geen benedenburen? dat is dan weer een geluk bij een ongeluk
succes met dweilen enzo

Ik heb hardgelopen en kwam op de terugweg iemand tegen in de voortuin van haar huis, dus heb daar lekker een uurtje in de zon gezeten
nu net thuis en gedouched en ontbeten ;)
toch weer blij dat ik ben gaan lopen!!
hoofd is nu een stuk leger!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Sauna was heel leuk!!

Coco, jammer dat je al weg bent! Mijn nieuwste is een warme onsen (vulkanisch heet buiten bad) met koud water dat een beetje op je hoofd druppelt, en de druppels tellen!

Hoop je snel nog es te praten! Heb je gemist!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Co weer pleite zeg.

Maar Fo. en Nien zijn er. Nien klinkt goed zeg zo'n heerlijk gebeuren.

Fo heb jij vandaag nog iets zinvols te doen?

Ik ben al bijna 14 m'n reuk en smaak kwijt. Heeft iemand hem misschien gevonden?:present:
Kan dat zo maar? Je reuk en smaak kwijt zijn door een flinke verkoudheid? En komt het weer terug? Ik mis dat echt. Ben toch al zo'n luchtjesmens.

Hey die Druppie. Ja dat dacht in net ook toen ik het berichtje van Nien las.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Drup, heb net verhaal over je moeder gelezen! Whoaw!

Mijn ma heeft bij de gemeente en bij twee dokters een akte laten opmaken voor euthanasie als het nodig zou zijn, zij heeft zelf beslist in welke omstandigheden. Ik hoop dat het nog lang mag duren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop ik ook Patatteke en ja was een hel. Er moesten hier ook 2 individuelen artsen bij komen. Er was toestemming voor euthanasie met de middelen er bij maar niemand deed wat. Alles was geregeld en mama lag te gillen van de pijn en niemand deed wat. Ja toen ben ik opgestaan in liefde voor haar maar mijn hart gilde hoor. Als dan niemand wat deed dan deed ik het maar. Het besef dat ik een heel goede relatie had met mijn moeder en deze daad heb gedaan is voor iedereen oke maar voor mij niet want heb haar toch die laatste tik gegeven en er was niemand die me. Iedereen was er me dankbaar voor want het was een hel voor haar. Niemand verwachtte dat ik iets andes zou doen. Het was goed en beter zo maar kon er niet even iemand naar mij kijken? Kon er niet even me iemand troosten om wat ik had gedaan? Nee was niet verkeerd maar wel mijn moeder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja met Bol is het goed hoor. Een dochter van Jos belde net op dat ze vanmiddag op bezoek zou gaan bij hem, het zat er hoogstwaarschijnlijk niet in dat ze hier ook ff langs zou komen. Jammer want het is maar 2 min. rijden, maar die meid heeft het gewoon erg druk.
Hoe is het met jou Marieke? Dat vroeg ik vanochtend ook aan ons Marieke, de dochter van Jos. hihihi.
Voel je je al een beetje beter nu het voorjaar begint?:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fo ik heb je antwoord net gelezen. Mijn slijm zit los en daar heb ik pilletjes voor. Ook heb ik gestroomd dus moet het toch eindelijk binnen een paar dagen weg zijn. Maar bedankt.

Mariekje ja dat gevoel dat ken ik ook hoor. Een soort kriebeltjes in je maag of inderdaad een brok in je maag. Wat ligt er zo zwaar op de maag? Soms weet je het gewoon niet of kom je er naderhand achter.:present::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij miij ook nog steeds stralen weer (Flevoland)
Ok alle potten kapot gevroren en ook sommige planten die anders wel de winter doorstonden.

Eerst maar verder met opruimen en terrassen mos- en algenvrij maken. Pffffffffffff wat een klus.
En de houten tafel en stoelen zijn groen, dat is niet hun eigen kleur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker bezig zo in de tuinen?
Had ik vorige week al gedaan, dus nu met een pot thee en boek helemaal uitgelezen.
heb m net bij het boekendraadje bij tnema's gezet. Speelt zich af iun Haarlem en waar gebeurd,
is misschien extra boeiend voor onze haarlemmers hier.
Nog ff naar de bieb lopen zo en oud papier en glas weg, en vanavond lekker onder schone drooggeblazen lakens het bed in. Heerlijk om die droger niet meer te gaan gebruiken dan absoluut nodig.
Dochter is naar Jozef met vriendinnen, dus lekker avondje vrij.

Elsa heb jij nog een tip voor de mos en groene aanslag op je tegels?
Ik heb al soda, azijn, afwasmiddel, spec. reiniger geprobeerd maar de stenen zijn nog steeds vies en glad
en ik heb zo'n mooie grillige tuinbank van Surianaams hout en die is er ook niet mooier op geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles droog en zonnig hier.
Vanmiddag genoten van voetballende peuter met hondjes. In het zonnetje.
Verder van alle kanten confrontatie met huiselijk geweld. Gelukkig niet meer persoonlijk maar in mn omgeving. Er heerst nog steeds een groot taboe.
Vanavond is van mezelf, lekker lui met de beestenboel op de bank xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...