Spring naar bijdragen

zondag 21 maart


fotograaf

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
jane4


Elsa heb jij nog een tip voor de mos en groene aanslag op je tegels?


Ik heb al soda, azijn, afwasmiddel, spec. reiniger geprobeerd maar de stenen zijn nog steeds vies en glad


en ik heb zo'n mooie grillige tuinbank van Surianaams hout en die is er ook niet mooier op geworden.




Jane, dit wordt lastig uitleggen zonder reclame te maken.

Er is een bekend bioplogisch merk, met de Hartelijke Groeten, die heeft een middel voor groene aanslag in het algemeen en een Weerplekken reiniger voor hout en rotan. De laatste gebruik ik voor mijn hardhouten stoelen, flink schrobben en goed naspoelen.
De tegels doe ik met de andere, drogisterij-keten heeft ook een huismerk, heb ik gekocht, maar nog geen ervaring mee. Terras is goed schoonvegen, mossen in de voegen verwijderen (speciale borstel bij tuincentrum te koop), inspuiten en paar dagen laten intrekken. Daarna ga ik er met de hogedrukspuit overheen, als je die niet hebt, wordt het schrobben.

Nooit de hogedrukspuit op hout gebruiken!
Succes :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 209
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo, weer thuis
hele prettige middag gehad, leerzaam ook
en dat is lang geleden
dat ik dat had, een prettige middag bedoel ik
dus dat mag gezegd worden.
weer zat natuurlijk prima mee
zag wel leuke terrasjes
in de zon
met flonkerende drankjes..
op tafels
dat wordt dan wel weer een ding
hadden gelukkig geen tijd meer
om te gaan zitten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elsa bedankt, gesnopen;)
bij reclame maken zetten we de letters wel eens in omgekeerde volgorde of we pb-en, kan ook!

Caro, je zag m aankomen schrijf je, zij wisten dus al waar ze moesten zijn he!
Je kunt ook erbij bedingen dat bij weekends/vakanties zij oppassen, want moeders zijn maar
mooi de klos zo he, ook al ben je hondenmens, dit is niet zo maar jouw keus.
Mijn dochter wil al 8 jaar een hond, maar ik ben geen hondenmens en wil ook wegkunnen en zeker niet 3 x per dag eruit (in de binnenstad), dus ze mag als ze uit huis gaat! En dan hoop ik steviger in mijn schoenen te staan, want heb nu het compromis van 2 katten hier ook al rondlopen. Moeilijke beslissing dus, ik zou er even heel erg goed over nadenken! Alleen de dierenartsrekeningen brengen mij al in verlegenheid, wat ik allemaal met dat geld kan doen. En natuurlijk zijn ze lief die dieren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ola, heerlijk dagje gehad. Wat een weertje, fijn hoor.
Belastingzooi is klaar maar ik kan het nog niet opsturen, morgen maar weer es nr kijken. Straks voor de buis, helemaal goed zo. Kacheltje nu aan, lekker warmmmmmmm.
Heb een fijne avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben een paar keer bijna voor de bijl gegaan om er nog een hond bij te nemen...
ja door de kinderen..
en door een kennis die steeds maar weer honden aanschaft en ze weer weg doet...zo zielig :(
ik heb al een lieve, hele grote Golden Retriever Mick, de liefste hond van de wereld trouwens,
dus nee doe het niet. Hij is in het begin blij en speelt, als we ze een paar dagen hadden laten proberen, maar na een paar dagen gaat Mick héééél zielig in een hoekkie liggen en krijgt hij niet meer de aandacht die hij gewend was, dus nee
ik doe het niet.

Maar jij hebt nu geen hond..
Nou meid, wie weet, ik wens je wijsheid in je beslissing :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mick is "mijn vriend"
"Grote vriend" noem ik hem altijd ;)

Denk dat je al "om" bent. .
tijd om weer "mama" te zijn ?!...

Vergeten doe je die andere(n) nooit
ze leven nu eenmaal (helaas) niet zo lang als wij wel zouden willen
als je eraan begint weet je ook dat je straks wéér afscheid moet nemen..
tis niet anders
maar toch fijn als je zo'n dier een goed leven kan geven voor zolang het duurt
en je kent m al...
hij is errug leuk en kijkt lief, hoe heet ie? of wil je dat niet zeggen..kan ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro, Caro wat een scheet zeg. Heerlijk. Ik kan me voorstellen dat je moeite hebt met de beslissing, maar het zijn inderdaad handenbinders en als je veel thuis bent, is dat alleen maar fijn maar als je veel weg bent en de hond moet iedere keer ergens anders naar toe is dat voor een dier ook niet altijd goed.
Ze zeggen wel eens laat je hart spreken, tja wat moet ik er van zeggen. Erg moeilijk hoor.:present:
Het eten en drinken is vaak makkelijk te betalen maar wat als je voor dierenarts onkosten komt, en die kunnen heel hoog op lopen gaat dat dan ook nog? Want dat kan ook gebeuren.
Drie keer per dag uit laten, ook in de regen en s'winters? :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Miss denk je teveel na Caro. Gewoon doen want je hart zal breken als blijkt dat hij straks elders moet. Fi zal je nooit vergeten en dat is goed maar een plaatsje in je hart voor een andere hond zou hij alleen maar fijn vinden. Je zou bv ook af kunnen spreken dat de kosten voor de dierenarts voor hun zijn want uiteindelijk wilden zij die pup en er nu vanaf. Lijkt me een goed idee want zo is het dan een pracht oplossing en zien ze hem toch nog regelmatig. Eh meis geen enkel probleem hoor als je hem meeneemt hier naar toe want moet toch met Banjo wandelen dus neem ik hem ook wel mee. Mijn kat zal geen problemen opoleveren want die is inmiddels zo dement dat ze niet eens meer weet wat een hond is hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol
Ik heb nu wat meer gelegenheid ook
ik weet alleen niet voor hoelang:P
maar ja zien we dan wel weer toch

ps2:huh:.......?????
Avatar moet wel een goede film zijn
nou veel plezier!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...