ekstertje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Goedemorgen medeforummers:)Zit hier middenin een druk maar leuk weekend. Gisteren gewerkt en vandaag uitgeslapen en op het punt om naar het strand te gaan.Even lekker uitwaaien!Nog een paar dagen en mijn droge maand is een feit, dinsdag gaat de vlag uit en dan....Door naar de 2de maand;)Iedereen een fijne zondag nog, geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Si, estoy como un potro en la primaveraEn die spanjaard is gewoon een nederlander die nu in Belgiƫ woont Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Juanita heeft ook ooit een mondjeSpaans geleerd in Guatemalamaar dat is wel heel erg naar de achtergond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 en je blijft nu in Belgie Niwi?met of zonder heimwee?ik ga lekker 30/4 met mijn dochter10 dagen naar Lloret, lekker volleyenmet een paar bussen Hollandersheerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 ik voel me zo op dit moment, dus estoystraks kan het anders zijn, maar dat is een probleem voor later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 weten we nog niet, Janewe hebben nu allebei werk hiermaar we hebben wel een eigen huis in Spanje.En in Spanje een werkloosheid van 20%...pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 TĆŗ eres un potro ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Ahora vamos a comer.Hasta luegoBuenas tardes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 goeiemiddag allemaalben ik in een cursus Spaans terechtgekomen? commestadinges Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 hoi hoi allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Hey WitteJeetje het valt me op dat het lang zo druk niet meer is hier als dat het eerder was...Ik mis ook heel veel bekenden....Of ligt het gewoon aan de dag? Zondag? Iedereen op stap? Niwiwat leuk dat je nu in Belgiƫ woont, alles goed met jou?Carohet beste met jou, hoop dat jij je weer snel wat beter voelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 JaneLekker naar Llorett ik ben jaloers hoor, kan ik niet mee in de achterbak:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Nou ik denk dat het nu ook een beetje aan het weer ligt, dat het rustiger is cocoEn er is nog een chat naast deze chat.. Ik weet niet of je dat hebt meegekregen?Carolien heeft daarvoor gezorgd en op haar onderschrift staat een link hoe je daar komen kunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Moet je op caro's art drukken geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Owwe Carolien je bedoelt dat prachtige boek dat je geschreven hebt. Dat mooie boek over die kat? Speelt zich dat af in Spanje? Huh, heb alleen maar de buitenkant bekeken en doorgebladerd. Zal er toch eens aan moeten beginnen want nu lijkt het me pas echt interessant. Ja ben een slome. Begreep je mail heel goed en ben er zeer dankbaar om.Kreeg net een mail van een vriendin uit Australie. De herfst is begonnen en het is nog maar 35 graden. Ze zijn nu bezig de wintergroenten aan het planten zoals broccolie en peultjes. He? Ja mag ik het dan soms niet meer snappen en dan ook nog dat verhipte tijdverschil? Vind volgende week zomertijd van een uur al heel wat en zij praat over uren en graden waar ik niet goed van word.Enfin, de kat zag het buiten dus ook niet meer en ging naar binnen om het hondevoer op te eten om vervolgens de lamellen aan te vallen en toen te schreeuwen tegen de tv hahaha.Ik ga douchen, schaatsen kijken en vooral veel wandelen met doggy in de dwijlpauzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Ohw hahaha, die link heb ik net aan carolien gevraagd, want die was ik kwijt...staat in haar onderschrift... tjonge ik moet echt beter gaan lezen..Ben daar eigenlijk maar Ć©Ć©n keer geweest toen de adb hier plat lag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 ja dat zijn de afkickverschijnselen van ADB Cocoje mag mee met de bus hoor391, volpension, incl reis en verzekering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Ohhh Jane wat lees ik nou Lorret de mar???Haha ga je op tienertour??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 janeis op zich niet duur maar helaas voor mij wel Ik hoop dat je het daar hartstikke leuk krijgt samen met je dochter!Hoef je niet naar de sauna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Ik hoop eigenlijk wel dat het hotel er een heeft, oeps, dat wordt ook afkicken anders:onee geen tienertoer Witteooit begon een gezin hiermeeen nu na 20 jaarover de 200 aanmeldingendochter was vorig jaar nog veel te jong (min.16)en nu nog maar 2 jaar te jong, maar speelt wel als een 16 jarigedus ik heb aangemeld, eerlijk opgebiecht en gezegd dat de verantwoordelijkheidvoor mij is. ook uitgelegd hoe belangrijk ik dit voor ons beidjes vindbij het aanmelden ging het nl erg slecht met haarnu stukken beter en is het een mooie bekroning'waarschijnliojk ook ipv de zomervakantie trouwensdus hoop op een mooie strand-volley-zomernet als vorig jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Hoe gaat het met jou Co? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Mag even pindasoepje makenvoor dochter die uitgetraind isvoor vandaagtot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Caro van harte beterschap!!Snel beter worden kunnen jullie woensdag lekker samen genietenJa Coco eerst was ik ook nog op die andere chat, maar tis geen doen om er twee bij te houden.Jammer dat het nu zo verdeeld is, maar ja aan de andere kant iedereen is op deze manier nog wel bereikbaar.Nee hoor Jane grapje. Lekker ff weg en het lijkt me heerlijk om je vakantie te mixen met je lievelingssport Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Kanonne Caro en nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Ohhh Caro wat een dramaen helemaal omdat je je nog beroerd voelt ook.Heb met je te doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden