Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Hey Drup, heb net verhaal over je moeder gelezen! Whoaw!

Mijn ma heeft bij de gemeente en bij twee dokters een akte laten opmaken voor euthanasie als het nodig zou zijn, zij heeft zelf beslist in welke omstandigheden. Ik hoop dat het nog lang mag duren!

Geplaatst

Alles goed Bollie?
:heart:
Niky zijn moeder is heel slecht. Hij zit er echt mee in, haar einde nadert!

Zo zie je maar drup! Zelfs om mij in slaap te krijgen help je!

Geplaatst

Hoop ik ook Patatteke en ja was een hel. Er moesten hier ook 2 individuelen artsen bij komen. Er was toestemming voor euthanasie met de middelen er bij maar niemand deed wat. Alles was geregeld en mama lag te gillen van de pijn en niemand deed wat. Ja toen ben ik opgestaan in liefde voor haar maar mijn hart gilde hoor. Als dan niemand wat deed dan deed ik het maar. Het besef dat ik een heel goede relatie had met mijn moeder en deze daad heb gedaan is voor iedereen oke maar voor mij niet want heb haar toch die laatste tik gegeven en er was niemand die me. Iedereen was er me dankbaar voor want het was een hel voor haar. Niemand verwachtte dat ik iets andes zou doen. Het was goed en beter zo maar kon er niet even iemand naar mij kijken? Kon er niet even me iemand troosten om wat ik had gedaan? Nee was niet verkeerd maar wel mijn moeder.

Geplaatst

Ja met Bol is het goed hoor. Een dochter van Jos belde net op dat ze vanmiddag op bezoek zou gaan bij hem, het zat er hoogstwaarschijnlijk niet in dat ze hier ook ff langs zou komen. Jammer want het is maar 2 min. rijden, maar die meid heeft het gewoon erg druk.
Hoe is het met jou Marieke? Dat vroeg ik vanochtend ook aan ons Marieke, de dochter van Jos. hihihi.
Voel je je al een beetje beter nu het voorjaar begint?:present:

Geplaatst

Daar ben ik weer. Heeeeerlijk buiten!

Bol, heb je mijn antwoorden gelezen?
Je moet maar zo denken, je reuk en smaak kwijt is vervelend, maar het belangrijkste is dat je je gevoel houdt ;)

Geplaatst

Fo ik heb je antwoord net gelezen. Mijn slijm zit los en daar heb ik pilletjes voor. Ook heb ik gestroomd dus moet het toch eindelijk binnen een paar dagen weg zijn. Maar bedankt.

Mariekje ja dat gevoel dat ken ik ook hoor. Een soort kriebeltjes in je maag of inderdaad een brok in je maag. Wat ligt er zo zwaar op de maag? Soms weet je het gewoon niet of kom je er naderhand achter.:present::heart:

Geplaatst

Regen en regen en nog es regen Dar!!!

2 mooie dagen gehad,gesnoeid als gekken, obsessief bijna! Rozelaars, appel-peer en perzikbomen...

Haat regen!

Geplaatst

Bij miij ook nog steeds stralen weer (Flevoland)
Ok alle potten kapot gevroren en ook sommige planten die anders wel de winter doorstonden.

Eerst maar verder met opruimen en terrassen mos- en algenvrij maken. Pffffffffffff wat een klus.
En de houten tafel en stoelen zijn groen, dat is niet hun eigen kleur.

Geplaatst

Ja lekker he Marieke, al die verse kruiden. Bieslook groeit bij mij al jaren door, komt na elke winter weer opnieuw op. Ook nu weer.
Lavendel is kapot gevroren.
Weet je wat ook lekker is? Rucola.

Geplaatst

Lekker bezig zo in de tuinen?
Had ik vorige week al gedaan, dus nu met een pot thee en boek helemaal uitgelezen.
heb m net bij het boekendraadje bij tnema's gezet. Speelt zich af iun Haarlem en waar gebeurd,
is misschien extra boeiend voor onze haarlemmers hier.
Nog ff naar de bieb lopen zo en oud papier en glas weg, en vanavond lekker onder schone drooggeblazen lakens het bed in. Heerlijk om die droger niet meer te gaan gebruiken dan absoluut nodig.
Dochter is naar Jozef met vriendinnen, dus lekker avondje vrij.

Elsa heb jij nog een tip voor de mos en groene aanslag op je tegels?
Ik heb al soda, azijn, afwasmiddel, spec. reiniger geprobeerd maar de stenen zijn nog steeds vies en glad
en ik heb zo'n mooie grillige tuinbank van Surianaams hout en die is er ook niet mooier op geworden.

Geplaatst

Alles droog en zonnig hier.
Vanmiddag genoten van voetballende peuter met hondjes. In het zonnetje.
Verder van alle kanten confrontatie met huiselijk geweld. Gelukkig niet meer persoonlijk maar in mn omgeving. Er heerst nog steeds een groot taboe.
Vanavond is van mezelf, lekker lui met de beestenboel op de bank xx

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
jane4

Elsa heb jij nog een tip voor de mos en groene aanslag op je tegels?

Ik heb al soda, azijn, afwasmiddel, spec. reiniger geprobeerd maar de stenen zijn nog steeds vies en glad

en ik heb zo'n mooie grillige tuinbank van Surianaams hout en die is er ook niet mooier op geworden.

Jane, dit wordt lastig uitleggen zonder reclame te maken.

Er is een bekend bioplogisch merk, met de Hartelijke Groeten, die heeft een middel voor groene aanslag in het algemeen en een Weerplekken reiniger voor hout en rotan. De laatste gebruik ik voor mijn hardhouten stoelen, flink schrobben en goed naspoelen.
De tegels doe ik met de andere, drogisterij-keten heeft ook een huismerk, heb ik gekocht, maar nog geen ervaring mee. Terras is goed schoonvegen, mossen in de voegen verwijderen (speciale borstel bij tuincentrum te koop), inspuiten en paar dagen laten intrekken. Daarna ga ik er met de hogedrukspuit overheen, als je die niet hebt, wordt het schrobben.

Nooit de hogedrukspuit op hout gebruiken!
Succes :P

Geplaatst

Zo, weer thuis
hele prettige middag gehad, leerzaam ook
en dat is lang geleden
dat ik dat had, een prettige middag bedoel ik
dus dat mag gezegd worden.
weer zat natuurlijk prima mee
zag wel leuke terrasjes
in de zon
met flonkerende drankjes..
op tafels
dat wordt dan wel weer een ding
hadden gelukkig geen tijd meer
om te gaan zitten..

Geplaatst

Elsa bedankt, gesnopen;)
bij reclame maken zetten we de letters wel eens in omgekeerde volgorde of we pb-en, kan ook!

Caro, je zag m aankomen schrijf je, zij wisten dus al waar ze moesten zijn he!
Je kunt ook erbij bedingen dat bij weekends/vakanties zij oppassen, want moeders zijn maar
mooi de klos zo he, ook al ben je hondenmens, dit is niet zo maar jouw keus.
Mijn dochter wil al 8 jaar een hond, maar ik ben geen hondenmens en wil ook wegkunnen en zeker niet 3 x per dag eruit (in de binnenstad), dus ze mag als ze uit huis gaat! En dan hoop ik steviger in mijn schoenen te staan, want heb nu het compromis van 2 katten hier ook al rondlopen. Moeilijke beslissing dus, ik zou er even heel erg goed over nadenken! Alleen de dierenartsrekeningen brengen mij al in verlegenheid, wat ik allemaal met dat geld kan doen. En natuurlijk zijn ze lief die dieren.

Geplaatst

Ola, heerlijk dagje gehad. Wat een weertje, fijn hoor.
Belastingzooi is klaar maar ik kan het nog niet opsturen, morgen maar weer es nr kijken. Straks voor de buis, helemaal goed zo. Kacheltje nu aan, lekker warmmmmmmm.
Heb een fijne avond.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...