Spring naar bijdragen

zondag 28 maart 2010


lady jane

Aanbevolen berichten

hoi akelei

ik stop dat shaggie wel even bij de kratten die voor mijn ogen langskwamen zetten vandaag...
en ga er even uit.
Dochter opvangen, komt zo thuis en ex wil altijd koffie na 2 1/2 uur rijden. Belachelijk. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 383
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Cokie, hihi. Ken je naar de CA. Cocaine Anonymous, ook gezellig hoor, toffe gasten daar.

Ach ja, iedereen voelt zich rot zo nu en dan. Door er zo bewust mee bezig te zijn vergroot het wel uit. En persoonlijk denk ik dat alkies wel beetje veel gevoelig zijn...
En die maanden of vijf jaar, who cares. It takes what it takes, ja toch, niet dan, zeker toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bam
ik ken er één. Hartstikke jong. Zwaar verslaafd aan de Coke en alcohol. 30 jaar, en doet
het al jaren. Kliniek in, kliniek uit, kan zijn verleden met vader niet vergeten en verwerken.
Een waar drama :(

en nu echt...even...weg...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Co, dat het een waar drama is geloof ik meteen. We hebben echter allemaal onze eigen rugzak.
Nuchter zijn en leven vraagt moed, heel veel moed. Soms snap ik best waarom men 'kiest' voor verslaving. Het nuchtere kan ook te pijnlijk zijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ik mezelf niet aan die data van jaren moet houden, ik denk dat dat een gemiddelde is. Ligt ook helemaal aan hoe je zelf in elkaar steekt en of je van nature een beetje optimisme hebt of juist naar de pesimistische kant toe gaat. Voor iedereen verschillend.
En natuurlijk zijn gevoelens er altijd en niet alle gevoelens drink je weg. Maar de kunst is, om die gevoelens onder ogen te zien, ze bewuster te beleven, want zeg nu eerlijk, zijn wij niet allemaal gevoelsmensen? Zijn we niet allemaal bang geweest voor een hoop gevoelens?
Nu zal ik zelf met die "nieuwe"gevoelens aan de slag moeten, ze moeten leren, te durven voelen, zonder gelijk weg te vluchten in de drank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele fijne middag allemaal,

Ben echt een uur kwijt, net ijs zitten eten, 't is koopzondag.
En nou moet ik zo alweer eten en eigenlijk nog even slapen voor de nachtdienst.
Kom ik er achter dat het geen kwart voor vier maar kwart voor vijf is.:o

Gaan we maar niet voorslapen en desnoods morgen iets eerder naar huis, ook niet verkeerd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Teveel, nachtdienst? Pfffttt das ff slikken zeg. Heb altijd zo'n bewondering voor mensen die nachtdienst draaien. Alleen al van die omschakeling moet ik vreselijk niezen. Nee niks voor mij.:(

Ik heb nog helemaal geen honger. Kan ook niet anders, heb net twee grote gevulde koekjes op. hihihihi.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...