Spring naar bijdragen

maandag 29 maart 10


smart

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie avond allemaal,
Ik ben er weer.

Emma:present: het zal misschien moeilijk zijn om de draad weer op te pakken maar als we je mee mogen helpen, moet het lukken.;)

Marieke wat herken ik veel in jouw verhaal van vanmiddag zeg. Het is inderdaad moeilijk om te leven met een man die veel ouder is. Mijn vriend is ook bijna 14 jaar ouder dan ik.
Je wilt niet van hem af, maar wilt wel meer vrijheid hebben. Zolang hij redelijk gezond is, kan dat ook maar als je man gaat kwakkelen, dan wordt het ineens veel moeilijker. Dan moet je inderdaad verzorgen en dat is een hele zware taak. Mantelzorger. Probeer in ieder geval er gauw bij te zijn om hulp aan te vragen meid want anders houd je het bijna niet vol.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik ben terug van een dag hard werken, dus de hele dag rijden en nog eens rijden. Veel dieren op gehaald waaronder een Angora die niet dikker was dan mijn pols. Vreselijk om te zien en zwaar uitgedroogd. Maar als het een beetje mee zit komt die er wel bovenop. Katten zijn taai hoor.
Maar het was al met al wel weer erg gezellig. Zo nu ff wat eten naar binnen werken. De maag knort gruwelijk.:)

Ben heel benieuwd hoe het vandaag is gegaan met Isje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ya,

Met mij gaat het prima.
Ben ruim 7 weken alcohovrij en voel me opperbest, heb u al spijt dat ik niet veel eerder...
Dalijk nog een nachtje werken en dan weekend.

Maak me een beetje zorgen om Jan D., we gingen zo 'n beetje samen op.

Met jouw alles naar wens hoop ik.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond iedereen!

Probeer een beetje bij te lezen, maar valt nog niet mee. heb altijd het gevoel dat mijn berichtjes ergens middenin vallen....Maar goed...

Emmaroos: ik vond je verhaal roerend om te lezen..Wat zul jij geknokt hebben en nog. Je zult een sterke vrouw zijn, kan niet anders! Heb geen wijze woorden of zo, er zijn er al genoeg gezegd door de anderen die je langer kennen.

Isa: ik ben benieuwd hoe of je gesprek ging!

Marieke: wat een dilemma...Heb je het er wel eens met je man over gehad? het bespreekbaar maken zorgt misschien voor een oplossing? Moeilijk hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Marjo het gaat wel goed met mij, heb weinig tijd voor het forum, zoals vanmorgen.

om 8.00 uur moest ik een auto wegbrengen voor mijn werk maar moet elke maandagmorgen de vuilnisbakken buitenzetten om 8.00 uur òòk voor mijn werk vuilnisbakken buiten zetten is niet op de zaak dus zeker 15 minuten rijden.

ben dus vanmorgen al om 7.15 uur vertrokken van huis vandaar dat jullie mij bij het ontbijt gemist hebben.

vanaf aanstaand weekend ga ik ook weer de weekenden werken, dus nog minder tijd en zin in het forum.

Ik blijf alcohol de baas als het anders word horen jullie me wel.

Ik ben erg blij met mijn baan, werkelijk een lot uit de loterij na wat ik de afgelopen 2 jaar heb meegemaakt met mijn vorige werk en dat lag niet aan het werk maar aan de ondernemer:devil:

Ik probeer me trouw iedere morgen en avond te melden, als iemand vragen heeft stuur me alsjeblieft een pb want daar op kan ik reageren want een draad doorlezen duurt gewoon te lang.
Het ontbreekt me gewoon aan tijd om te reageren op iedereen sorry.

werk én inkomsten zijn in deze tijd is toch écht belangrijk.

Isa ik wens je veel sterkte en héél veel wijsheid.

EmmaRoos:heart: ga er voor

en wat betreft die grillige Takken, Marjo misschien ben ik zelf ook wel grillig, eigenlijk weet ik wel zéker dat ik grillig ben.
Beslist niet kwaadaardig maar wel grillig. best wel van hak op de tak, best wel eigendunk, best wel gek, best wel lief, best wel binnenvetter maar best wel houden van mensen waar ik het goed mee voor heb en die me dierbaar zijn zoals jij en de forummers, maar bovenal Will

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja AR hebben we aan zitten denken maar te gewoontjes vonden we haha!

Jij hebt 3 honden?
cool zeg!

Ben al blij met deze ene en wie weet.........
als het aan mij ligt wel meer hoor maar manlief is niet opgegroeid met beesten dus is niet zo,n fan haha
maar als Lotus nou heeel erg haar best doet kan dat natuurlijk snel veranderen he haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...