Soothe Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Witte, het verwijdt de bloedvaten. Zou dat het zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Ja stijgt daardoor je bloeddruk ofzo??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Jazeker stijgt de bloeddruk zodra je alcohol drinkt of een sigaret rookt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 volgens mij heb je gewoon iets onder de leden Wittemisschien wat weinig weerstand nu?verwen jezelf ook maar met een warme melkverwarmt wat gezonderik nu ookdus proost voorstraksen nu echt welterusten mensenfijne voorzetting hier nogen groetjes aan Elsa, die zal wel weer laat zijnen Alf??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Witte, lees dit maar.http://www.scholieren.com/werkstukken/13760 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 das logisch maar is dat dan ook de antwoord op mn vraag emmaroos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Dubbele truste dan en zal het doorgeven.Bedankt ik zag jou ook gisteravond mij gedag zeggen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Slaap lekker Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Sorry hoor dat ik zo inbreek.Het was een inpuls. Ik zag staan de vraag van verhoogt het de bloeddruk en daar reageerde ik op Witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Dit komt omdat de bloedvaten zich verwijdden. In het begin is het wel lekker je voelt je meer op je gemak. Maar als je blijft drinken krijg je het erg warm en wordt je gezicht rood. Dat komt doordat je bloed sneller door je aderen gaat stromen dan normaal om te proberen warmte kwijt te raken via de huid.Yes hadden we alle twee zonder t zeker te weten toch gelijk.Krijg t er gelijk warm van:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Je moet hier inbreken Emmaroos en als je er naast zit dan wordt t wel tegen je gezegd;)Dond worry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Witteik heb het ook vaak koud van binnen zeg maarhad ik eerder nooitkrijg ik het ook niet warmvolgende dag weer wegmaar dag later kan ik dat weer hebben.heel afwisselend.Ik denk toch van het stoppen... zeker weten doe ik dat dus niet,maar ben niet ziek, geen koorts ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Ik ga snurken! Tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 slaap lekker Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 VM slaap ook lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Daarom was ik altijd verkouden toen ik dronk.In het holst van de nacht met een open jas lopen.Je voelt de kou niet meer.Voel ik me nu toch echt lekkerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Hetzelfde hier Coco.Ik heb t ook wel is als ik zeiknat door de regen thuis komDan helpt soms douchen niet om t van binnen warm te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Welterusten voor de mensen die gaan slapen, Jane, Coco, iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Herkenbaar scootheZelfs blij dat je dan buiten bentom af te koelen haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Kan trouwens ook de overgang zijn...:$bij mij dan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Emma welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 ja en wat dacht je van zo lang wakker blijven tot midden in de nacht in dekroeg en dan ook nog eens naar iemand thuis en doorzuipen tot in deochtend...ik zou nu omvallen:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Dat is hier ook goed mogelijkNiet de overgang zelfMaar wel de hormonen hun maandelijkse werk doen:)(Co ik heb een vraag voor je neergezet bij themás: stoppen met roken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Nee, Coco ik ga niet naar bed nog maar ik wens de mensen die gaan slapen welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Overgang, praat me er niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden